2024. Május 7. Kedd - Gizella
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Új generációs benzines, és dízel Mazda motorok.
MOTOROLAJ 5-10.
MAZDA FURAI
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
csöves | 2010-07-23 21:27
Nagyon köszönöm hogy foglalkoztál a problémámmal,minden jot kivánok szevazs.
mazda-auto.hu | 2010-07-23 14:02 csöves részére
Arra, hogy nem rendeltetésszerűen működik a hűtés. Az eddig leírtakban kimerítettem a segítségnyújtási lehetőséget így látatlanban.
csöves | 2010-07-23 12:41
Arra gondolsz hogy levegős a rendszer?
mazda-auto.hu | 2010-07-23 10:02 csöves részére
Beszélgetünk, de semmilyen ellenőrzés nem történik. Amikor a hideg motort beindítod, a vízhűtő is folyamatosan melegszik a motorral, vagy pár percig hideg, majd utána kezd el melegedni?
Tények: Valami lehűti a vizet, ha kell ha nem. Ez nem lehet más, csak a vízhűtő.
csöves | 2010-07-23 08:59
Közben eszembe jutott hogy a termosztátot jonak elfogadva talán más okozza a gondot.De ritka meghibásodás lehet tapasztalatbol még senki sem szolt hozzá.Az volt a terv hogy ilyen már valakinek volt ide irja mivilt az ok én meg megsporolom a drága kisérletezéseket amik nem virtuálisak hanem sok foront esetleg plussz csere bere persze nem ingyen aztán az eredmény tul sokba kerül, egyáltalán ha sikrül .Ezt viszont tapazstalatbol irm!
csöves | 2010-07-23 08:49
Abbol induljunk ki hogy volt egy gyári állapot megváltozott márkaszerviz gyakorlott szerelö gyári uj alkatrész gondoltam ez a helyes megoldás.Most már nem tudom mit gondoljak.Én arra gondoltam hogy a csere után szakszerö szereléssel visszaál a rend.Nem gondolta hogy ilyen helyzetben a szerelö forrovizes ellenörzést fog csinálni mikor a dobozábol huz elö egy uj drága alkatrészt.Egyébként a cseremüvelet közben végig ott lehettem az került be aminek kellett igaz hogy pontosan felfekszik e a helyén a dolog azt nem láttam , viszont feltételezem hogy össze sem tudta volna rakni amennyire kicsi szük helyeek adottak ,persze szerintem.Aszakember te vagy töled várom a megoldást.
mazda-auto.hu | 2010-07-23 07:56 csöves részére
Valaki kipróbálta a termosztátot? Valaki megnézte pl.a felfekvési felületét? Nem hiszem. Akkor valóban ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ez a fórum egy virtuális segítségnyújtási lehetőség. De ha az esetleges tippjeink sincsenek leellenőrizve, akkor mitől lépnénk előre?
csöves | 2010-07-22 17:35
Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.
mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére
A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.
Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.
csöves | 2010-07-22 06:21
Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!