2018. December 16. - Etelka

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére

Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.

Flendi | 2010-07-19 16:56

HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?

csöves | 2010-07-19 11:14

Ilyenkor nincs is semmi probléma mint irtam 0 fok környékén jelentkezik.Lehet hogy a gyári uj termosztát ilyen hamar megadná magát? Az eredetit megkaptam és azon egyirányu kifényesedést láttam a száron.Talán szorult egy kicsit.Lehetséges hogy nem jol tették be az ujat és ez is kezd berágodni?Megmagyarázná hogy miért nem olyan gyors és egyenletes az üzemi höfok elérése.Uj korában rendkivül hamar elérte a megfelelö maximális höfokot az eddigi autoimhoz képest.Állitolag az alu hengertömb miatt is.

mazda-auto.hu | 2010-07-19 09:16 csöves részére

Egyébként hol van ilyenkor 0 Celsius fok?

Túlhűlni akkor tud egy motor, ha a termosztát feleslegesen megnyitja a nagy hűtőkört, miközben a kis kör még nem közelítette meg az üzemi hőfokot.

csöves | 2010-07-16 15:16

A karosszéria eredeti állapotú.A feltöltéssel kapcsolatban amikor elöször észleltem a problémát gyári állapotu volt minden.A termosztát csere az én tippem volt és a márkazsrvizben nem ellenezték ugyhogy azt hittem minden oké lessz.Sokat spekuláltam a dolgon de nem egy bonyolult szerkezet semmi kunszt nincs benne.PL elektromos vizpumpa fütött termosztát stb.Befolyásolhatja valami vezérlés electronoka stb a hütési körfolyamatot?

mazda-auto.hu | 2010-07-16 10:13 csöves részére

Például ha túl gyorsan töltik fel a rendszert, nem fogja magát légteleníteni a rendszer, és esetleg a hőmérő rossz jelet kap. Ha a gyári lökhárító és hűtőrács nincs módosítva, illetve a termosztát is jó, nem tud túlhűlni a motor, legfeljebb a hőmérő mutathat rossz adatot.

csöves | 2010-07-16 06:07

Ugy tudom hogy automatikusan légtelenitödik és hütökupak pedig nincsen.A vizpumpa ha rossz szerintem akkor a probléma állando és meleg idöben lenne elégtelen ahütés.Itttulhütésröl van szo.

mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:19 csöves részére

Sok minden lehet. Látatlanban nehéz válaszolni. Levegős rendszer, hibás kupak, vízpumpa stb...

csöves | 2010-07-13 17:16

A fütésen is érezhetö hogy gyenge.Egyszerüen visszahül minden beavatkozás nélkül,majd ujra javul,aztán megjavul.A nap hátralevö részében már nem jelentkezik.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 10:43 csöves részére

Gyenge a fűtés, vagy a hőmérő mutatója nem akarja elérni a bemelegedett állást?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó