2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


baranyas | 2009-11-02 13:23

Így akár a karika is lehet ?

baranyas | 2009-11-02 13:22

Szia !
Nálam egy éve van az autó, olajat , szűrőket ki tudom cserélni, nem garis, ezért nem vittem . 1x vittem márkaszervizbe , a szervovisszajelző villogott , Budaörsi márkaszervizben kiütötték a hibát . Van még benne egy lézerblokkoló, 11 hónapja tökéletesen működik . Kikapcsoltam, arra is gondoltam, de semmi reakció . Amelyek tönkrementek, ugyanez volt a galiba ? Most már nem villog feleslegesen semmi, egyszerűen nem indul és 3-2-3-2-, stb-ket villog az immo visszajelzője .

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:19 baranyas részére

Az immobilizer "karika" a gyújtáskapcsoló hengert veszi kör, ennek segítségével "azonosítja" a központ a kulcsot. Viszont ennek a hibája elvileg nem jár a többi említett jelenséggel.

Nincs benne esetleg utólagosan beszerelt riasztó? Mindig hivatalos márkaszervizben javították? Több Mazda 3-as vezérlőegység hibásodott már meg, nem Mazda teszterrel történt hibakód kiolvasás miatt. Reméljük nem erről van szó.

baranyas | 2009-11-02 09:17

Immobiliser-karika bajról hallott valaki , hogy az lemágneseződik ?

baranyas | 2009-11-01 22:51

Az ablakemelő félig megoldódott , full felhúzás + 2 mp-ig gomb lenyomav tartás után - könyv szerint - működik mind a 4, nálam csak 2 ...
A gond továbbra sem ez, nem indul el . Az immo visszajelzője továbbra is 2-3-2-3-akat villog, úgy néztem kb. 10-12 x, aztán kialszik ..

baranyas | 2009-11-01 21:48

Üdv Mindenkinek !
Van egy mai keletű hibám .
Mazda 3 1,6 CD TX - 2004-es - 65000 km.
Indításkor kattogás, a műszerfal visszajelzői villogtak , a bal hátsó ablakemelő leengedte az ablakot ( nem értem !!!) , a kocsi nem indult. Gondoltam, a sarunál nincsen kontakt, levettem , megtisztítottam, "akkusaruzsírral" bekentem, vissza. Így sem indult . Jelenleg a bal ajtóról csak a bal1 ablak vezérelhető, az immobiliser visszajelző nem alszik el a műszerfalon, valamikor 2-3-2-3-2-3 , stb-t villog ez a piros lámpa, valamikor folyamatosan 1-1-et, aztán kialszik, majd indítás próbakor ismét elkezd villogni .
OBD-vel ki lehetne szedni a hibakódot ? A check engine nem villog, csak a piros immovisszajelző .
Találkozott már valaki vagy a T. Szerviz ilyen hibával ? Holnap de. benézek ide, de adnék egy mailcímet, hátha lenne valakinek 5lete .
Köszönöm . baranyas@t-online.hu . Ha jön mailben telefonszám, azonnal felhívnám az illetőt, aki tudna segíteni .

mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:35 falupeti részére

Ezt képtelenség így a fórumon megmutatni. Egy szakszervizben segítenek.

falupeti | 2009-09-17 14:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat. 2008-as az említett Mazda 3. Kérnék segítséget, hogy hogyan tudom kicserélni az izzót, sajnos nem sikerült.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-09-07 08:29 falupeti részére

Az első generációs Mazda3 kivitelekben H7-es izzó a halogén tompított.

falupeti | 2009-09-06 18:30

Tisztelt Mazda!

Kérnék egy kis segítséget a topmpított fényszóró cseréhez, sajnos nem sikerült. Milyen izzó kell beletenni?

Köszönettel,
Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó