2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-06 08:36 ssymon részére

Például egy rossz légszűrőtől. A légáram mérőt bombázó porszemcsék szépen lassan tönkreteszik azt.

ssymon | 2010-04-05 13:50

Illetve még 1 kérdés.
Hol található a korbábban említett shutter valve?
Válaszokat előre is köszönöm.

ssymon | 2010-04-05 13:48 ssymon részére

Az alapjárat ingadozás, egyenetlen járás, torpanás, rángatás megszünt 2 egyszerű intézkedés miatt (még mielőtt felújítattam volna a turbót nem kevés pénzért). A légtömegmérő tisztítása (5 perc) és az egr szelep tisztítása (1,5 óra). Mitől mehet tönkre a légtömegmérő úgy, hogy nem lehet tisztítani? Mert tudtommal nem olcsó, s nem biztos, hogy mindjárt csere kell.

mazda-auto.hu | 2010-04-02 13:56 bello001 részére

Lehet, hogy eszi a hűtővizet.

bello001 | 2010-04-02 08:41

tisztelt mazda!

eladásra kináltak egy 2006 os mazda3 dieselt 109 lóerős és azt mondják hogy jár egyenletesen a motor de fehér füstöt okád! van tapasztalat hogy mi lehet az oka? köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-03-01 10:05 ssymon részére

Akár ez is okozhatja, bár nem feltétlenül. Egy következetes hibakód olvasás szükséges, így sok minden kideríthető.

ssymon | 2010-02-28 22:14

Mivel a szívemhez nőtt az autó (1,6 CD-TE), ezért szeretném, ha minden jól működne rajt. Tartós jelenség, hogy 1750 és 2000 közötti állandó sebességnél rángat az autó. Amennyiben gyorsítok már nincs ez a jelenség. Pont ez a sebesség a 90-95 km/h. Mostanában sokat olvasok az EGR szelepről, annak hibás működéséből adódó következményeiről. Egy alkalommal mikor hibakód kiolvasás történt a következő 2 hibakód volt: P0404 - Kipufogógáz visszavezetés szabályozó áramkör, P1412 - Kipufogógáz visszavezető szelep befagyva. Olvastam továbbá, hogy időnként ki kell pucolni.

Okozhatja a fenti problémát az egr szelep működése?
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-01-27 09:01 ssymon részére

Nem lehet erre a problémára így konkrét választ adni. Több dolog is lehet.

ssymon | 2010-01-26 20:20

1.6-os dízelem van olyat tapasztalok, hogy elment belőle néhány paci. Egy alkalommal 140-ig huzattam és ott "megszakadt" valami, azóta (1 napja) hiányzik belőle a ménes. Egyből a turbora kell gondolni, vagy vannak "kissebb" gondok is amik ezt idézik elő?
Esetleg üzemanyagellátó rendszer. Az üzemanyagszűrőben 31.000 km van, nem tankoltam olyan anyagot, ami ismeretlen lett volna.
Köszönöm előre is a választ.

ftci81839 | 2010-01-07 09:46 baranyas részére

Köszönöm!!!
Megpróbálom!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó