2024. Május 4. Szombat - Mónika

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ssymon | 2010-04-05 13:50

Illetve még 1 kérdés.
Hol található a korbábban említett shutter valve?
Válaszokat előre is köszönöm.

ssymon | 2010-04-05 13:48 ssymon részére

Az alapjárat ingadozás, egyenetlen járás, torpanás, rángatás megszünt 2 egyszerű intézkedés miatt (még mielőtt felújítattam volna a turbót nem kevés pénzért). A légtömegmérő tisztítása (5 perc) és az egr szelep tisztítása (1,5 óra). Mitől mehet tönkre a légtömegmérő úgy, hogy nem lehet tisztítani? Mert tudtommal nem olcsó, s nem biztos, hogy mindjárt csere kell.

mazda-auto.hu | 2010-04-02 13:56 bello001 részére

Lehet, hogy eszi a hűtővizet.

bello001 | 2010-04-02 08:41

tisztelt mazda!

eladásra kináltak egy 2006 os mazda3 dieselt 109 lóerős és azt mondják hogy jár egyenletesen a motor de fehér füstöt okád! van tapasztalat hogy mi lehet az oka? köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-03-01 10:05 ssymon részére

Akár ez is okozhatja, bár nem feltétlenül. Egy következetes hibakód olvasás szükséges, így sok minden kideríthető.

ssymon | 2010-02-28 22:14

Mivel a szívemhez nőtt az autó (1,6 CD-TE), ezért szeretném, ha minden jól működne rajt. Tartós jelenség, hogy 1750 és 2000 közötti állandó sebességnél rángat az autó. Amennyiben gyorsítok már nincs ez a jelenség. Pont ez a sebesség a 90-95 km/h. Mostanában sokat olvasok az EGR szelepről, annak hibás működéséből adódó következményeiről. Egy alkalommal mikor hibakód kiolvasás történt a következő 2 hibakód volt: P0404 - Kipufogógáz visszavezetés szabályozó áramkör, P1412 - Kipufogógáz visszavezető szelep befagyva. Olvastam továbbá, hogy időnként ki kell pucolni.

Okozhatja a fenti problémát az egr szelep működése?
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-01-27 09:01 ssymon részére

Nem lehet erre a problémára így konkrét választ adni. Több dolog is lehet.

ssymon | 2010-01-26 20:20

1.6-os dízelem van olyat tapasztalok, hogy elment belőle néhány paci. Egy alkalommal 140-ig huzattam és ott "megszakadt" valami, azóta (1 napja) hiányzik belőle a ménes. Egyből a turbora kell gondolni, vagy vannak "kissebb" gondok is amik ezt idézik elő?
Esetleg üzemanyagellátó rendszer. Az üzemanyagszűrőben 31.000 km van, nem tankoltam olyan anyagot, ami ismeretlen lett volna.
Köszönöm előre is a választ.

ftci81839 | 2010-01-07 09:46 baranyas részére

Köszönöm!!!
Megpróbálom!!!

baranyas | 2010-01-07 08:32

Szia !
Minden ablakot a saját gombjával ( ne a bal első közösön ) húzd le majd fel, amikor teljesen felért, tartsd bekapcs és várj még kb. 3-4 mp-et, aztán megjavul .....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó