2018. Augusztus 18. Szombat - Ilona

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kaboca | 2008-07-29 13:26

Most voltam a 2. szervizen 32000 km van az autóban. Olajcsere szűrőcsere, azon kívül rázza az autót egy kicsit a hátsó féktárcsa. Megcsinálták még az intercooler ellenőrzését egyébként az autó kifogástalan.

kaboca | 2008-07-29 13:14 Oszi részére

A vita a 40% nak szólt a 4% reális ilyet találtam én is. Erre rászállhatnak a tuningmesterek. Szerintem fejezzük be, mert itt nagyon Off, vagy nyissunk egy melyik üzemanyag jó a Mazdába topic-ot :)

Oszi | 2008-07-29 12:06 kaboca részére

fekpadon mertek :) valoszinule mas gyartok autoi tudjak preferalni a "jobb" uzemanyagot ha nem a sima verziojukat veszuk alapul.mondjuk egy S4-es audi tud mit kezdeni a premium uzemanyaggal.

A teszt mint irtam fekpadon tortent,mindegyik autonak kivolt vezetve az uzemanyag rendszere egy 1L flaskaba.
minden merest vegig mutattak persze a kumjuter kijezojevel egyut.

A totalcaros szovegben irnak arrol,hogy tuning mesterek eloszerettel hasznaljak ki a jobb uzemanyag elonyeit illetve csaljak elo a tobblet LE*ket.
Az Impreza egy WRX Sti-*re mondhatjuk,hogy egy tuning auto ,igy ertheto,hogy boven van benne + ami persze konnyen elocsalhato.

Az en dizelem nem lesz tole erosebb mert sima szeria auto es a mindennapokban altalanosan hasznalt uzemanyaghoz van tervezve,de ez le van irva az altalad linkelt oldalon.

kaboca | 2008-07-29 11:30 Oszi részére

Nagyon figyelmesen elolvastam, viszont szerintem te nem gondoltad át pontosan amit láttál. 30 40% de még a 25 is óriási. E szerint a prémium üzemanyagban sikerült pár gramm lötty beleöntésével megnövelni az üzemanyag energiatartalmát 25%-al. Persze csak az Impreza tudja kihasználni :))). A többi autógyár meg ül a babérjain és semmit nem tesznek annak érdekében, hogy ezt kihasználják. Én a bizonyítékot egy hiteles fékpadi mérésben látom, de ilyet eddig egyik üzemanyaggyártó sem produkált. (A te 143LE-s dieseled 200LE-s lesz csak attól ha hozzáállítod az üzemanyaghoz a motorvezérlést ?)

Oszi | 2008-07-28 13:52

Mazda 6 MPS jelentes az furcsa csattano hangrol :)

Ugy nez ki megoldodot a rejtely!



Most 4db egyforma gumi Dunlop SP9000 van az auton es most nem csattan es nem rug mikor old a kuplung :)



ezek szerint van igazsag alapja annak,hogy a keruletbeli kulonbseg nem lehet tobb 3mm-nel es nem szereti a kulonbozo tipusu gumikat az elso es hatso tengelyen.



MPS tulajok!



Gumik csak 4-esevel cserelhetok :)

Oszi | 2008-07-28 13:51 Ko részére

Valoszinuleg nem mazda 6 volt az elozo autod.

a modszer amit irsz jol mukodik Audi,WV,OPEL,suzuki es egyebb hasonlo autoknal

evente talan par db mazdat tulajdonitanak el(10alatt van ez a szeam a legutolso ertesuleseim szerint)

Ko | 2008-07-28 13:38

"ezt csak elmeleti sikon tudod vagy tapasztalatbol?"

Nekem csak elmélet, de az Index Autólopás topicja szerint ez a napi gyakorlat.

Nekem legfeljebb annyi gyakorlatom van ebben, hogy úgy vitték el az előző gyári immós autómat, hogy nyoma sem maradt (szilánkok, egyebek).

Oszi | 2008-07-28 11:54 Ko részére

1.:gyakorlatban is 0 mivel nem merheto!szerintem egyertelmu volt amit irtam.

2.:ezt csak elmeleti sikon tudod vagy tapasztalatbol?nem olyan egyszero a mazda 6 kompjuterehez hozzaferni :) azt meg,hogy hogyan lehet 2-esbe tenni nem tudom.

Bontok eseterol meg annyit,hogy hal istennek (vagyis nem) nagyon sok 6-os torik ossze es nem csak a lopot autokbol taplalkoznak a bontok hanem inkabb a serult autokbol amit kulfoldon Totalcaroznak mivel ott a totalkaros auto nem helyezheto ujra forgalomba es hat eleg konnyu totalkarosra torni a 6-ost a draga alkatreszek tomkelege miatt.

Ko | 2008-07-28 11:04 Oszi részére

1. És a gyakorlatban ?
2. Én sajnos nem vagyok ennyire optimista, mivel nemrégen lopták el egy kocsimat. A Mazda tényleg nem egy keresett tipus az autótolvajoknál. De amig lehet bontóban használt alkatrészt kapni, addig lopnak is kocsikat. A gyári védelem kijátszása pár perc egy felkészült tolvaj esetében. Az arra szakosodott kollléga (mondjuk Mazda szakon végzett) tart magánál egy "tiszta" komputert és ehhez való kulcsjeladót, és a számitógépet lecserélve (ami gyakran egy feldugózás mindössze) máris ő a kocsi ura.

Kérdésem továbbra is az Urakhoz: könnyen be lehet-e rakni kettesbe a 6-os váltóját a motortérben, vagy sem ?
Mert csak az utóbbi esetben van értelme váltózárnak.

Oszi | 2008-07-27 13:06 Ko részére

1.:

elmeleti sikon,motorfek uzemben nem fecskendez be uzemanyagot vagyis nem merheto.

2.:

Nem jellemzo a 6-osok jogtalan eltulajdonitasa,mert eleg nehez elinditani,ha valaki nagyon el akarja vinni akkor meg az sem segit ha odalancolod mind a 4 kereket a betonhoz.

szerintem egy jo minosegu riszto-ba fektesd a penzed esetleg a GSM modul kiegeszitessel amivel barmikor tilthatod az auto motorjat es meg a rendorseg is betudja merni nagybol.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó