2017. November 22. Szerda - Cecília

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kaboca | 2008-07-29 11:30 Oszi részére

Nagyon figyelmesen elolvastam, viszont szerintem te nem gondoltad át pontosan amit láttál. 30 40% de még a 25 is óriási. E szerint a prémium üzemanyagban sikerült pár gramm lötty beleöntésével megnövelni az üzemanyag energiatartalmát 25%-al. Persze csak az Impreza tudja kihasználni :))). A többi autógyár meg ül a babérjain és semmit nem tesznek annak érdekében, hogy ezt kihasználják. Én a bizonyítékot egy hiteles fékpadi mérésben látom, de ilyet eddig egyik üzemanyaggyártó sem produkált. (A te 143LE-s dieseled 200LE-s lesz csak attól ha hozzáállítod az üzemanyaghoz a motorvezérlést ?)

Oszi | 2008-07-28 13:52

Mazda 6 MPS jelentes az furcsa csattano hangrol :)

Ugy nez ki megoldodot a rejtely!



Most 4db egyforma gumi Dunlop SP9000 van az auton es most nem csattan es nem rug mikor old a kuplung :)



ezek szerint van igazsag alapja annak,hogy a keruletbeli kulonbseg nem lehet tobb 3mm-nel es nem szereti a kulonbozo tipusu gumikat az elso es hatso tengelyen.



MPS tulajok!



Gumik csak 4-esevel cserelhetok :)

Oszi | 2008-07-28 13:51 Ko részére

Valoszinuleg nem mazda 6 volt az elozo autod.

a modszer amit irsz jol mukodik Audi,WV,OPEL,suzuki es egyebb hasonlo autoknal

evente talan par db mazdat tulajdonitanak el(10alatt van ez a szeam a legutolso ertesuleseim szerint)

Ko | 2008-07-28 13:38

"ezt csak elmeleti sikon tudod vagy tapasztalatbol?"

Nekem csak elmélet, de az Index Autólopás topicja szerint ez a napi gyakorlat.

Nekem legfeljebb annyi gyakorlatom van ebben, hogy úgy vitték el az előző gyári immós autómat, hogy nyoma sem maradt (szilánkok, egyebek).

Oszi | 2008-07-28 11:54 Ko részére

1.:gyakorlatban is 0 mivel nem merheto!szerintem egyertelmu volt amit irtam.

2.:ezt csak elmeleti sikon tudod vagy tapasztalatbol?nem olyan egyszero a mazda 6 kompjuterehez hozzaferni :) azt meg,hogy hogyan lehet 2-esbe tenni nem tudom.

Bontok eseterol meg annyit,hogy hal istennek (vagyis nem) nagyon sok 6-os torik ossze es nem csak a lopot autokbol taplalkoznak a bontok hanem inkabb a serult autokbol amit kulfoldon Totalcaroznak mivel ott a totalkaros auto nem helyezheto ujra forgalomba es hat eleg konnyu totalkarosra torni a 6-ost a draga alkatreszek tomkelege miatt.

Ko | 2008-07-28 11:04 Oszi részére

1. És a gyakorlatban ?
2. Én sajnos nem vagyok ennyire optimista, mivel nemrégen lopták el egy kocsimat. A Mazda tényleg nem egy keresett tipus az autótolvajoknál. De amig lehet bontóban használt alkatrészt kapni, addig lopnak is kocsikat. A gyári védelem kijátszása pár perc egy felkészült tolvaj esetében. Az arra szakosodott kollléga (mondjuk Mazda szakon végzett) tart magánál egy "tiszta" komputert és ehhez való kulcsjeladót, és a számitógépet lecserélve (ami gyakran egy feldugózás mindössze) máris ő a kocsi ura.

Kérdésem továbbra is az Urakhoz: könnyen be lehet-e rakni kettesbe a 6-os váltóját a motortérben, vagy sem ?
Mert csak az utóbbi esetben van értelme váltózárnak.

Oszi | 2008-07-27 13:06 Ko részére

1.:

elmeleti sikon,motorfek uzemben nem fecskendez be uzemanyagot vagyis nem merheto.

2.:

Nem jellemzo a 6-osok jogtalan eltulajdonitasa,mert eleg nehez elinditani,ha valaki nagyon el akarja vinni akkor meg az sem segit ha odalancolod mind a 4 kereket a betonhoz.

szerintem egy jo minosegu riszto-ba fektesd a penzed esetleg a GSM modul kiegeszitessel amivel barmikor tilthatod az auto motorjat es meg a rendorseg is betudja merni nagybol.

Oszi | 2008-07-27 13:00 kaboca részére

Ezek szerint nem olvastad eleg figyelmesen az iromanyomat :) csak az arra erdemes autonal volt merheto ekkora teljesitmeny kulonbseg es ha osszeolvasod az altalad linkelt szoveggel akkor valoszinuleg az jon ki belolle ,hogy a imprez WRX sti tervezesenel szamba vettek a jobb uzemanyag-nagyobb teljesitmeny kombinaciot es valoszinuleg tudja preferalni a nagyobb oktanszamu uzemanyagot vagyis tud rola az auto gyujtaselekrtonikaja es compjutere a nagyobb oktanszamu uzemanyagrol.

azt hiszem a discovery chanel-on volt a teszt ugyhogy utanna keresshetsz es akkor talan elhiszed,hogy nem kitalaltam (hozzateszem,lehet hogy en emlekszem rosszul es 25-30% volt a diferencia ,de az biztos hogy meg en is furcsalottam a nagy szamot.)

pierke | 2008-07-27 11:20 Ko részére

a kentartalmat unios norma szabalyozza, benzinnel azt hiszem 10ppm, gazolajnal nem tudom.
osszes hazai benzin megfelel ennek (ellentetben az ukrannal).
en nem is tankolok premiumbenzint. :)

Ko | 2008-07-27 08:55

Kaboca, Pierke,

ha ez igy van, elég kevés értelme van a prémiumüzemanyag használatának. A MOL kutas azzal érvelt, hogy tisztább a prémium, mint a normál, pl. kevesebb benne a kén. De ha csak adalékot töltenek a normálhoz, akkor legfeljebb több lehet benne :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó