2024. Május 8. Szerda - Mihály

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gabesz | 2007-09-30 09:01

szeretném kérdezni hogy a mazda 6-os 143HP/2006.04.havi/ 40 ezres szervize mit takar/mi az elvégzendõ elõírt teendõ/ s mindez milyen költséggel jár ?köszi gabesz

MAXi | 2007-09-28 12:20

Oszi, meg mindig nem voltal eleg alapos az olvasasban! :-)

Irtam, hogy a nagyszerviz utan vettem a kocsit. Szoval az itteni szerviztapasztalat az, hogy a vezerles cserejekor a legfontosabb cserelendo alkatresz az a patron, a tobbin jellemzoen nem latszik a hasznalat! Az egyemben is termeszetesen ki lett cserelve minden...

Oszi | 2007-09-28 05:52

Bocsanatot kerek,de pusztan a joindulat szolt belollem es maximalisan jot akartam neked azert probaltalak meggyozni az alkatresz csere fontossagarol.Igy hogy pontosan tudom hogy mit miert kerdeztel es miert kerdeztel annyiszor vissza,a szamlabol egyertemuen kiderul hogy csereltek-e felteve ha kaptal szamlat.:)

MAXi | 2007-09-27 19:23

Oszi, ha nem vilagos, pl.: "Olyan dolgon gorcsolsz,mar bocsanat hogy igy fejeztem ki magam ,ami a te erdekedben torteneik" erre gondoltam...

Lenyegtelen az ugy! En jelentosen finomabban minositem masok tetteit, mig kevesse ismerem a korulmenyeket...

Szamomra informativ volt az utobbi nehany hozzaszolas, azaz utanajarok ennek az alkatresznek: csereltek-e, allapota, stb.

Ennyike, koszi az infot!

Oszi | 2007-09-27 15:00

Most hogy vissza olvastam amit irtal es amit irtam.szo sincs benne itelkezesrol,csak egyertelmuen leirtam benne hogy miert fontos az alkatresz csereje,mert te nem tudtad.

Oszi | 2007-09-27 14:58

En meg nem bantani szerettelek volna csak elmagyarazni hogy egyertemu legyen szamodra (kerdeseidbol kovetkeztettem)hogy mazda-auto miert irta azt amit irt a cseret illetoen.Es mivel a kerdesedbol nem derult ki hogy mit miert kerdezel ,ezert csak arra tudtam valaszolni amit kerdeztel. :)

MAXi | 2007-09-26 17:32

Oszi,

kicsit osszekeverted esetemben a dogokat, mivel egyaltalan nem ismertsz sem engem, sem a szoban forgo jarmuvet - szoval finoman szolva is elhamarkodottan itelkeztel!

Nem vegeztettem 120e km nagyszervizt a jarganyon, de nemregen megtortent rajta. Ezt azert hogy vilagosabb legyen az adott szituacio.

A kerdeseket azert tettem, mert fogalmam sem volt, hogy mi ez, s kivancsi vagyok, hogy mi legyen a reakciom...

Remelem igy mar egyertelmubb a keplet...

Oszi | 2007-09-25 14:01

Volt mar rossz a hatso ajto teleszkopod???egyik nap meg megtartja az ajto sulyat masik nap meg a fejedre esik,a feszito patron pont ugyan ilyen,most csak szivarog aztan menetkozben amig jar a motor folyamatosan dolgozik es lehet hogy egy hosszab ut utan elengedi a benne levo olajat ami a szij feszesen tartasahoz nelkulozhettelen.

Oszi | 2007-09-25 13:57

Ha jol tudom akkor szemrevetelezest ir elo minden gyarto az ilyen alkatreszekre es azzal vegzodik hogyha foylik akkor csere ugy nagyabol osszefoglalva.
Olyan dolgon gorcsolsz,mar bocsanat hogy igy fejeztem ki magam ,ami a te erdekedben torteneik!Lehet hogy elmesz a regivel 5000km vagy lehet 60000km es az elejen orulsz hogy megsporoltad aztan a vegen mikor eled kerul egy tobbszaz ezres szamla akkor meg fogod a fejed hogy mit gorcsoltel egy ilyen apro dolgon!
Apro a bekovetkezet karhoz kepest lesz majd apro.Én kicsereltettem mikor voltam 120eKm-es szervizen es hugomeban is kilett cserelve.Szoktak mondani hogy olcso husnak,hig a leve.Mondom nost lehet hogy megsporolsz 50eFt-ot ,de lehet hogy fel ev mulva vagy a jovoheten meg kifizetsz javitasra 2-300eFtot.

mazda-auto.hu | 2007-09-25 08:58

Nem írja elõ, de mivel azt tapasztaltuk, hogy gyakorlatilag mindegyikbõl szivárog az olaj 120000km-nél, ezért nem javasoljuk újabb 120000km-en át a használatát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó