2024. Május 7. Kedd - Gizella

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


IanSnail | 2007-09-17 21:37

Nos, így kellene mûködnie az enyémnek is. De azt hiszem megbarátkozok:)) az Eu-s szabvánnyal.
Más jellegû kérdésem, hogy az elsõ átvizsgálás csak a 20 ezres szerviz, vagy esetleg pár ezernél van valami szervizmunka. Zakarék elég szûkszavúra fogták az autó átadását. A DPF-el kapcsolatban is kiokítottak, hogy olvassan figyelmesen a használati útmutatót. Kis füzetecske külön a DPF-es modellekhez. Érdekes "utasítás" hogy 100 km-ként 10 percig 2000/min, és min 40 km/h felett járjunk. Példának hozza, hogy reggel amikor a gyereket visszük az iskolába. Az legalább 6,6 km folyamatosan. Kíváncsi vagyok arra a városra, ahol a reggeli csúcsban ennyit tudna vki folyamatosan lassítás/megállás nélkül vezetni.

steini | 2007-09-17 21:27

Nekem az elsõ M6osomnak automata lámpája volt (halogén), de az nem kapcsolta be gyujtásnál a lámpát, kizárolag akkor amikor a fényerõ miatt kellett.Van valami összefüggés, vgay ennek semmi köze egymáshoz?

Oszi | 2007-09-17 19:53

Nos,nekem most 4eves a regi 6-osom es annal komoly gondok voltak a vezerlovel.Az uj 6-osunk lassan 2eves es 50000km alatt volt par indulas,nem hiszem hogy komoly gondot okozna a vezerlonek,a motornak vagy a xenon izzoval.A xenon izzo koztudotan nem hajlamos a tonkremenettelre,sot elvileg ha egyszer felkapcsolod es ugyhagyod akkor az orok elet mneg egy nap:),de ugye itt jon az amit te is mondasz hogy az allando lekapcs-felkapcs valamivel csokkenti ezt az orok elet meg egy nap kombinaciot :)Ha minden rendesen mukodig akkor is lenyegesen nagyobb elettartama van mint az izzo szalas halogen izzoknak.2-3-4 evet szerintem igy is kikell birnia. :)

mazda-auto.hu | 2007-09-17 10:20

Gyakori kérdés, de nem egyszerû megválaszolni. Pillanatnyilag nincs olyan információnk, miszerint a ki tudnánk "gyári módszerrel" iktatni. Természetesen egy külön relés-kapcsolós megoldással kivitelezhetõ, de ezt csak nagyon határozott szándék esetén javasoljuk.

IanSnail | 2007-09-16 22:09

Nos nem zavar a világítás, csak nem tudom mennyire bírja a xenon, meg az automata fényszóró magasság állítás a többszöri ki-be kapcsolást, mivel viszonylag sokat használom városban. Meg aztán megszoktam az OFF C3-nál, és ha már az okos japcsi mérnökök kitalálták, hát mûködjön úgy ahogy kell, mert így funkcióját veszti. Minden esetre a helyi /Zakar/ szervizben rákérdeztem, és elég határozottan kijelentették, hogy nem lehet orvosolni a helyzetet. Remélem Mazda-Auto tud valami megoldást.

Oszi | 2007-09-15 12:56

most oszinten,miert zavar hogy vilagit mindig???amugy ha nem az off-ra rakod hanem a "pont"-hoz akkor csak a helyzetjelzo vilagit.Ha az automatan hagyod akkor soha nem fogsz vilagitas nelkul kozlekedni es soha nem fogod egve hagyni :)

IanSnail | 2007-09-15 10:16

Üdv Mazdások.
Nemrég vehettem át végre M6 143CD autómat. És rögtön kis segítséget szeretnék kérni. Az autó automata világítással szerelt, de mint minden Eu-s szabvány szerinti megoldás már az off állásban is világít a tompított fényszóró.
Kérdezném, hogy van-e lehetõség a nem Eu-s szabvány, azaz a gyári beállítások visszaállítására. Off-nál ne világítson, auto üzemben pedig a fényviszonyoknak megfelelõen, mert ebben az állásban is állandó a tompított fény.

Oszi | 2007-09-14 11:04

Szerviz es szerviz kozt is eg es fold a kulonbseg!
Az hibakod az egyik szerviznek azt jelentheti hogy csak cserevel javithato 200-300eFt ert az a masik szerviznek lehet hogy azt jelenti hogy kosd rovidre,hidald at stb. es csinald meg annyiert hogy az ugyfel ne doljon a kardjaba!Jo pelda vagyok szerintem mert Bp-en komplet lengokar es intercooler csere kaptam arajnlatot kozel 800eFt-rol es kozben Bekescsaban a Mazda-autoek 74eFt-ert megcsinaltak ugy hogy nem sertettek a gyari utasitast tehat senki sem tudna belekotni a szakszerusegbe es nem nevezhetne ganyolasnak,mert a gyar altal elfogadot javitastechnologiat alkalmaztak :)Csak Bp-en lustak voltak vagy csak nem erdekelte oket az en penztarcam es hogy elegedet legyek veluk :)

mazda-auto.hu | 2007-09-14 10:36

A hibakódok is nagyon beszédesek számunkra, de gyakran csak a probléma megoldásának kiindulási pontjában segítenek. Felesleges lenne találgatnunk így látatlanban.

BGabi | 2007-09-14 10:30

És milyen vizsgálattal?Mert õk is rátették gépre és egybõl jelezte a hibakódot,és azt is hogy most is aktív a hiba.A kicsúszásgátlómmal a kormányba van a probléma,valami szögeltérést magyaráznak hogy az auto hátulja ki akar törni,ezt érzékeli a szenzor.Közbe meg normálisan kanyarodok vizes vagy havas úton.Itt mi lehet a hiba?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó