2024. Április 26. Péntek - Ervin
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Dízel Mazda CX-7 árak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
tranyos | 2007-09-12 14:53
Sziasztok! 6-os diselem van és a multi kijelzõm ami a rádióállomást, órát stb.. mutatja, megadta magát. Pontosaban folyamatosan villog össze-visszaságokat ír ki. Hol az egész karakter mezõ villog, hol csak 1-2. Ez hibakódos jelenség? Amúgy minden mûködik rádió, fûtés..
mazda-auto.hu | 2007-09-12 14:27
Amennyiben ilyen jellegû a hiba, akkor 79000Ft a javítás. (cégünknél)
dobaki2 | 2007-09-12 11:40
Az elõbbihez még hozzá fûzném, hogy a mazdások szerint ez nem általános hiba, csak egy bizonyos szériánál fordult elõ. Ezt több forrás is megerõsítette.
dobaki2 | 2007-09-12 11:38
Johnnybravo nem akarlak elkeseríteni, de nekem volt egy 2004-es diesesl Mazda 6-om. Ugyan ezt a hibát produkálta. Mint utób kiderült a magasnyomású szivvattyú alapjárati szelepe nem tartotta meg a megfelelõ nyomást. Ezért garanciába cserélték a magasnyomású szivattyút (Kb. 600 ezer forint lett volna) Állítólag a rosz szelepet is ki lehet valahogy barkácsolni és így kb 100 ezerbõl kijön a javítás.
gabepotter | 2007-09-07 11:44
mazda-auto - Semmi gond, az üzenetek tartalmából azért rá lehet jönni, hogy melyik válasz kire vonatkozik :) Amíg így nyikorog, nem gond, mert én már megszoktam, csak tovább ne fejlõdjön - problémává!
Oszi | 2007-09-06 19:55
Hat nagyon remelem,10000Ft-ert vettem a bontoban a havernal,jovoheten kicserelem aztan meglatjuk.
Szerintem valamit lehet kezdeni majd a regivel(sufniban megmutom ha lesz egy kis idom) es akkor majd atpasszolom a furomtarsnak akinek meg nyikorog :)))
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:34
gabepotter - Elnézést a sorrendért, Te hamarabb írtál, mint Oszi!: ) A válasz: ??? Így látatlanban ehhez nem tudunk mit hozzáfûzni.
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:32
Oszi - Akkor a jelek szerint nálad lehet, hogy tényleg megoldódik a cserével a dolog. Kíváncsian várjuk az eredményt!
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:29
Johnnybravo - A kormányzár nem zárhat le (KIZÁRT!), csak a motor leállása miatt megszûnik a rásegítés, ezért nagyon nehéz tekerni a kormányt. A motor leállása a probléma, ami viszgálatot igényel.
Oszi | 2007-09-06 12:21
Tehat most ha berakjuk a bontott komplet pedalt akkor is fog nyikorogni meg kattogni idonkent???
lekotottek a munkahengerrol es csak a pedalt megmozgattak es egyertelmuen az nyikorog.Eloszor azt hittek hogy a munkahenger a szar aztan a fonok mondta a szerelonek hogy kosse le a munkahengerrol.