2024. Május 7. Kedd - Gizella

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gabepotter | 2007-09-06 12:19

Hi! Nekem is nyikorog a kuplungpedálom, egyszer befújattam, kicsit javult, de 2-3 hét és újra nyikorgott. Már megszoktam, remélem, nagy gond nem lesz belõle. Próbálom kímélni, de hát Budapesten ... :(( Ami viszont jobban zavar, az a kormány nyikorgása: tavaly novemberben azt mondták, hogy a belsõ "spirálféder", ki is cserélték, akkor még épp garanciában. Kb 4 hónapig volt jó, kifutottunk a gariból, azóta ismét nyikorog egy-két kormányállásban :(( de gondolom sokba kerülne, meg munkadíj, stb.

Johnnybravo | 2007-09-06 12:15

Sziasztok!
Van egy 2004-es dizel 2,0 mazda 6om és a következõ a problémája: körforgalom elõtt néha kanyarodásnál mikor 2esbe visszteszem leveszem a gázról a lábam (kuplung lenyomva tövig) lefullad az autó+kormányzár.. Megköszönném ha tudna vki a hiábával kapcsolatban valamit tanácsolni, mert ez igy elég életveszélyes.

mazda-auto.hu | 2007-09-06 11:09

marcipan- OK. Oszi - Köszi az infókat. Most igazából nem is tudom, hogy írjam, de valószínûleg nem fog megszûnni a nyikorgás. Ez is egy amolyan szervíztitok, térítésmentesen megoldható, amennyiben most is arról van szó (99%).

marcipan | 2007-09-06 09:32

Mazda-auto köszi az infókat! Az elírásért elnézést kérek! Ez nekem is fájt.

Oszi | 2007-09-05 18:18

Tegnap elkezdet nyikorogni a kupplung pedalom,ma befujkaltak ,de az sem segitett neki,mert allitolag kivannak kopva a persejek a forgaspontnal,meg a lokorudnal.Ujba persze kb 36eFt ugyhogy elmentem vettem bontottat 10eFt-ert a havernal.Most mar csak beken tenni aztan kiderul hogy ez jobb-e.(szerintem biztos jobb mert eddig meg egyik autonknal se volt ilyen gond,szerintem nem jellemzo gond,vagy igen?) :)Sot tegnap felkerultek az uj gumik az autora es a felnik is gorgozve lettek,most nem huzz jobbra :)

Oszi | 2007-09-05 18:14

az egy fokkal jobb ,de ugyan annyiert kaptal volna NIPPARTS (japan) betett.Budafokon.

gabepotter | 2007-09-05 13:11

Nem, hál`Istennek a drágábbik: 16ezer párszáz Ft volt 1 pár, ez kb. a teteje Jurid-éknál, nem igazán van drágább, amennyire én tudom.

Oszi | 2007-09-05 12:49

Megtud alni a JURID,de sokat nem varnek tole(tapasztalat)foleg ha az olcsobik JURIDrol van szo.

gabepotter | 2007-09-05 09:59

Szia Oszi! Nem, lemondtam a lyuggatásról. Igen, ismerem az elõnyeit, de Zimmermann-éknál 20 rongy a teli, 25-tõl felfelé vannak a sporttárcsák, és nem találtam Mazda6-ra :( Amúgy is egy normális sofõr vagyok (amibõl már elég kevés van sajna), persze azért üres pályán én is teperek 180-al néha. Elvileg ma este kapom meg a teli Brembo-t, ezt visszaveszik, ha nem jó, a lyuggatottat nem, mert azt külön rendelni kell. Köszi, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat! Azért remélem, hogy a Jurid az meg tud állítani :))

mazda-auto.hu | 2007-09-05 08:27

Az eredeti akksi kiváltására, a gyárinak megfelelõ 100Ah (gyári 95) akkumulátor 27251,-Ft. A generátor 20C fokos külsõ hõmérséklet esetén 2000-res fõtengely fordulaton 90 Ampert "tud". Az "A" és az "Ah" nem ugyanazt jelenti!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó