2024. Május 9. Csütörtök - Gergely

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2014-03-11 13:33 Pali33 részére

 Hali!

 

Az én gépem eladó, sajnos már nem fiatal - 13 éves , de azt hiszem elég jó állapotú. Egy 2001 évben készült Station Wagon , papír szerint 110 LE DITD. Tavaly előtt sajnos tönkrement a motorja és nem volt szívem kidobni igy vettem bele egy donor motort. Fel lett újitva a turbója és be lett vizsgálva/állítva az adagolója,porlasztó csúcsok. Sajnos ezeknek az autóknak a rákfenéje ha rövidtávon használod öket, mert az EGR "renszer" visszavezeti az összes mocskot a motorba és ha ezt huzamosan csak pár km-en ill. napi szinten csinálod akkor úgy jársz vele mint én. Egy hosszú autópálya úton a lerakodott nagy mennyiségű korom leválik és csúnya dolgot művel. Nos, ha még érdekel a típus és az enyém 2 7 múlva otthon lesz , mert én Német o. járok vele dolgozni és most nem vagyok otthon, akkor keres meg ( anulu29@freemail.hu ill. 06 20 419 1257 ). Inkább magán személynek mint egy dealernek adnám el a járgányom.

 

Üdv:anulu

cuba.71 | 2014-03-11 11:32

 Még egy nagyon FONTOS dolog.

Ha lehet   NE  OSZTRÁK származásút vegyél,amiből még csepeg a só,és rozsdalé.

Ha nem csepeg és osztrák volt,akkor már BE VAN MÁZOLVA.

Akkor majd fél év mulva látod meg a valós állapotát.

cuba.71 | 2014-03-11 11:23 Pali33 részére

 Motorelektronika,adagoló,turbó,porlasztók,nagyjából.

Ezek idézik elő a különb.teljesitményszinteket.

Ne a legerősebbet vedd meg,hanem a legjobb állapotút,és a legkevesebb kilm.-rel rendelkezőt,persze nem biztos hogy óra szerint.

Pali33 | 2014-03-11 07:13

Üdvözletem a Mazdásoknak!

 

Jelenleg egy Mazda 626 dízel kombi vásárlásán vagyok rajta. Egy olyan autóra van szükségem, amely megbízható, kisfogyasztású, lehet bele pakolni, vontatni és még mutatós is.

Már van egy 626 a családban, de az még Comprex feltöltős, és elég jól bírja a strapát.

Első körben az érdekelne, hogy milyen technikai különbségek vannak a különböző teljesítményváltozatok között (90, 101, 110 lóerő). Motorelektronika (töltőnyomás különbség), vagy más egyéb is?

Spot | 2014-03-09 19:04

upload/userupload/3815/PICT3834.JPG 

Na Úraim !!

Megjöttek az izzók szóval klíma panelbe 3db kell 150,-ft /db

nem teljesen jól sikerült a kép elnézést !!

Elég sokféle égőm van sajnos a ködlámpa kapcsolóra még nemvolt időm de megnézem majd azt is hogy abba mi kell de szerintem olyanom is van !!


 

Akit érdekel szóljon ;) spot.mobil@gmail.com

BluElite | 2014-03-08 20:35 cuba.71 részére

 köszi.

 

Mondjuk áprilisban vinném olajcserére, de lehet, most előrébb hozom, egy röffel ezt is megcsináltatom.

cuba.71 | 2014-03-08 18:48 BluElite részére

 A résolajtömités garniturának tudtommal nincs más neve,csak egyedi a kialakitása a DITD esetében,mivel a résolajrendszer az olajtérben van,és a tévedés nem megengedett.

"Filléres" dolog,az ü.a. rendszerben.

Betehető a TDI tüzkarika a MAZDA helyett,mert beszerezhetőbb,olcsóbb,és nem utolsó sorban nincs KIKÖNNYITVE.Talán egy,két tized mil.-el vastagabb,de nem oszt nem szoroz.

Hogy mire számithatsz?,attol függ hány db tüzkarikád van kimenve.

Talán egy kicsi tel.növ.,de inkább selymesebb járás és terhelhetőség.

BluElite | 2014-03-08 16:25 cuba.71 részére

 Köszi. Mégnéztem még egyszer, gyakorlatilag nem vízgőz, hanem inkább szürkés gáz, valószínűleg tényleg csak ez a baj. A résolaj tömítésgarnitúrának van valami speciális neve? kb mennyiért adják?

 

A mazda és a VW tűzkarika ezek szerint "csereszabatos"?

 

Ha ki lesz cserélve, mire számíthatok, jobban megy a gép, vagy annak ehhez nincs köze?

cuba.71 | 2014-03-08 14:01 BluElite részére

 Az adagoló,és porlasztók közötti nagynyomású csöveket kell levenni,meg a szelepfedelet,és máris hozzáférsz.

Mielőtt azonban valaki "szétbombázná",szerezzétek be a résolaj tömitésgarniturát(speciális),tüzkarikának pedig NE a gyárit tegyétek mert KÖNNYITETT,hanem a VW TDI-jét.

Nem kell megijedni ha a porlasztók bevannak szorulva,ahol bevan,ott van kimenve a tüzkarikád.

BluElite | 2014-03-08 12:25

 Sziasztok!

 

Néhány hete Cuba írta, a befecskendezők alatti tűzkarikák akkor cserések, ha járó motornál le van véve az olajbeöntő sapka, és csühög a gép. 

 

Nos ma megnéztem, előállt ez a helyzet. A gőz színe fehér, mintha vízgőz lenne. (A gép megy rendesen, hűtővizet nem fogyaszt egy cseppet se, így kizárnám a hengerfejtömítés meg ilyesmi problémákat, meg hogy a gőz a hűtővíztől lenne). 

 

Mekkora meló kicseréltetni egy ilyet? NYugtassatok meg, hogy nem kell miatta levenni mindent.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó