2024. Május 5. - Györgyi

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pali33 | 2014-03-15 16:05 anulu29 részére

 Köszi az infókat, Anulu.

Annyira nem sürgős nekem, két hét múlva lesz aktuális a dolog.

Majd ha felteszed a használtautóra, linkeld be a hirdetést, és akkor megnézem az autót.

Egyébként melyik városban élsz?

small | 2014-03-13 17:55 Csavez részére

 Azt honnan tudod hogy nem jó?? Ha levehető miért nem lehet külön kapni?

 

Bal hátsó féklámpám kiégett, hogy tudom kivenni? A búrát lecsavaroztam a csomagtartó peremében, de a másik oldalt is tartja valami, csak nem tudom merre húzzam, hogy kipattanjon, nem akarom eltörni. 

Csavez | 2014-03-13 12:47

 Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne hogy nincs valakinek otthon véletleül egy egr szelep elektronika (a szelep tetején van egy kis háromszög)

Mert nekem az a rosz és csak egyben lehet venni a szelepel!

Hátha...

Azért köszi!!

Feegor2 | 2014-03-13 11:25

 Helló nekem lenne egy kérdésem egy picit füstöl hidegen (fehéres kék) de nem eszi az olaját 2000km mentem és meg sem mozdult a szint melegen nem füstöl, lehet, jobban eléget? Előre is köszönöm.

AirMan | 2014-03-12 16:33 anulu29 részére

Akkor beköszönók a szerelőmhöz hogy ránézzen. Remélem nem komoly...

anulu29 | 2014-03-12 15:26 AirMan részére

Szerintem féltengely.

anulu29 | 2014-03-12 14:54 Pali33 részére

 Hivatalosan nem lett igazából kimondva,de a hengerfejen ill. a szelep(ek)/szelepfész(kek) környékén lerakodott korom azon a bizonyos hosszú úton

leéget (folyamatos 130-140 km/h sebességel haladtam vagy 6-700 km-en keresztül),és vszinű már a 3mas henger szívószelep fészke sem volt újkori állapotban, egy darab kiszakadt belőle , majd elindult. Lerendezte a 3, 4 hegerek dugatyúit , úgy néztek ki mintha légpuskával lővöldöztek volna rájuk, és húzott egy szép "barázdát a 3mas henger falába. Olyan mértékü kárt okozott hogy nem volt érdemes felújitani ezért döntöttem egy donor motor vásárlása mellett. A turbó forgórésze is kapott ebből a korom-fém keverékből. Mivel azt mondták hogy fel lehet újitani de nem biztos hogy le fogja adni a gyári előírás szerinti teljesítményt ezért inkább kicseréltettem a forgorészt egy újra. Az adagoló ill. a porlasztó csúcsok be lettek vizsgáltatva ,de szerencsére azok jók voltak.

Az autó még nincs fenn a hasznaltautó.hu-n mert még szükségem van rá egy-két hétig. Van róla pár képem, ha írsz az e-mailemre akkor elküldöm őket étvágy gerjesztésként. Óra szerint most 190E km van benne nálam 2006-óta van és én 90E km-rel vettem. A típus fogyasztásáról én azt mondhatom hogy autópálya használatban 130-140km/h temponál 6.2-6l alá nem megy. Közúton ahol 90-100 nál többel nem mész ott biztos 1l-rel lehet kevesebb is, de pályán szerintem nem! Láttam hogy szeretnél vontatni is, de nekem nincs vonóhorgom . Röviden ennyi , a többit majd otthon telefonon vagy személyesen ha még érdekel és nem találsz addig valami kihagyhatatlant.

 

Üdv:anulu

AirMan | 2014-03-11 21:16

Sziasztok

Mazda 626 1997 2.0
Már 1 éve vezetem, 2 dolog zavar, az egyik egy pattogo hang bal elöröl nem tudom hogy külsö vagy belsö hang de csak akkor van ha gázt adok ill. folyamatos gáznál, nagyobb gáz intenzivebb pattogás.A másik az a 10-12l-es fogyasztás.
Az lenne a kérdésem hogy mennyire tartos vajon ez a széria, azon morfondirozok hogy LPG-t szereltetek bele.

Pali33 | 2014-03-11 21:06 anulu29 részére

 Azt kifejtenéd, hogy mitől és hogyan ment tönkre a motorja?

A mi Mazdánk is okádja néha a kormot, de valami dugulás volt benne, üzemanyagszűrőt is cseréltünk, de most egy mosás után csinálta ezt és nem akart menni, de most már megjavult.

Érdekel a kocsi, az elkövetkezendő hetekben sokat meg fogok nézni.

Fenn van a kocsid a használtautón?

Pali33 | 2014-03-11 20:35 cuba.71 részére

Köszi az infókat.

Alapvetően a legmegbízhatóbb konstrukciót keresem. Lehet tudni arról, melyik változat a legstabilabb konstrukció?

Mindenképp állapotot szeretnék venni, mert egyáltalán nem mindegy, milyen az a 200000 km, városi, vagy országúti, vagy autópályás padlógáz.

Miért épp az osztrákok az ilyenek? A németből behozottakkal semmi gáz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó