2024. Április 27. Szombat - Zita

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gf2000 | 2014-03-25 21:15 small részére

 Hali..

Azt nem tudom kinek,mi a normális..2 éve,nekem egy hivataols Bosch szervíz cserélt le kb ennyi cuccot (no'jó volt még ez+az) anyaggal+munkadíjjal 150e.ftért. (úgy,hogy az anyagot én vittem-bár ebben az összegben benne van az anyag is)..Szóval szerintem mai árfolyamon számolva korekt-ha megbízható (jó) szervízről beszélünk (persze,jó anyaggal is)

Az más kérdés,hogy mennyire "ismerős" a szerelő....;-)

BluElite | 2014-03-25 20:44

 Sziasztok!

 

Ma voltam szerelőnél, a befecskendezőknél lévő tűzkarikákat nem kellett cserélni. Teljesen jók voltak. Nem is tudtuk volna, mert amit az egyik neves alkatrész kereskedő, a neki megmutatott forgalmi engedély alapján adott az nem jó. A bent lévő porlasztók végei kb. 6 mm átmérőjűek, amit meg rámsóztak az szűkebb, ha jól emlékszem 5.5-es. A működők belső felén 3 db pici "ék alakú" valami van, amit kaptam, azon 4.

 

Valamelyik nap visszaviszem, kérek helyette ablakmosót :-)

 

A szelephézagokat is megnéztük, a kipufogó szelepeknél állítani kellett, nagyok voltak, bár nem túl vészesen. Az összeszerelésnél persze kapott új szelepfedél tömítést is.

 

Hát ennyi mára.

 

Holnap megyek javarészt az M7-en egy Kaposvár-Budapest kanyart, kicsit megkergetem.

 

Üdvözlettel: BluElite

Spot | 2014-03-25 07:41 kovlaci részére

 Hát kb eddig jutottam el én is mert nem volt időm !

Kitavaszodott így annyi villanyszerelésem lett hogy még, ketté kéne szakadjak!!

 

Meg ugye az én autóm még nincsen forgalomba helyezve így nemjárok vele minden nap!

Szóval csak hétvégén tudom bütykölni mert nincs nálam !!

Megpróbálom megnézni valahogy! ha már szétszedtem akkor tudni fogom hogy kell kiszedni !! De boztos hogy van hozzá égőm mert a klíma panelé is olyan hogy az eredeti foglalatból ki kell szedni a régit és bele hajtógatni az újat szóval nem foglalatostúúúl van ! Így boztos hogy jó abba is meg többféle Wattal, erősségel vettem !

 

De majd kollegának is beviszem ha arra járok gödöllőre !!

kovlaci | 2014-03-24 19:21

Szia Spot! Sikerült megnézned a ködlámpa kapcsolónál milyen izzó van? Nekiálltam szétszedni, de nem igazán megy, eltörni meg nem akarom... Köszi:KovLaci

Feegor2 | 2014-03-24 14:09

 


Sziasztok, pont most tértem haza közepes utrol 300 km az autó pájárol letérve azt vettem észre, hogy eltütnt a szervo rásegítésem a kormánynál, ha a fordulatmérő 1500-fölé ment vissza jött, de alapjárat körül megint nem volt. az olaj szint a szervo tartájban normális, vajon mi lehet, az oka a rásegítés csökkenésnek minden hasznos tanácsot szívesen megnéznék előre is köszönöm.

small | 2014-03-18 18:44

 :O Kértem be árajnlatot egy vezérlés cserére, hát ez az autó értékének a fele gyári cuccból. Nórmális???

mazda-auto.hu | 2014-03-17 12:21 mazda626gf részére

 Lehetséges például, hogy az olajlehúzó gyűrűk eltömődtek, szorulnak, és csak bemelegedés után látják el úgy-ahogy feladatukat. Általában ezen már egy motortisztító adalék nem segít, és szét kell szedni a motort, illetve cserélni a gyűrűket, ha más látható-mérhető probléma nincs.

anulu29 | 2014-03-16 14:35 Pali33 részére

 Szívesen! Pécel pest megye. Mint ahogy írtam korábban, ha írsz az e-mail címemre akkor küldök több képet is, olyat is amit a használtautóra nem tennék fel mert 6 kép után már fizetős!

mazda626gf | 2014-03-15 21:51 gf2000 részére

Szia szerintem az imobilizered cseszekszik...vagy a kulcsban lévő csip, vagy? Nekem is előfordult pár éve (szintén GF 97-től) kétszer háromszor (nem ciklikusan,hanem amikor ugy akarta) hogy nem indított...lecseréltem a pótkulcsra,azóta semmi baja...indul pöccre... :P csak füstöl... :(

mazda626gf | 2014-03-15 21:19

Sziasztok, Egy problémával fordulok felétek...van egy 626os 98as évjáratú 2.0 benzin (motorkód FS) kocsim (kilóméteróra állás 190000km?)...már lassan 8adik éve szolgál rendesen és megbízhatóan...csak...nemrég kb fél éve, felfigyeltem,hogy hideg indításnál iszonyat menyiségű füst hagyja el a kipufogót (ködgépnek is megfelelne,halványkék olajos szagú) ...ezzel egy időben elkezdte enni az olajat is (1000-1500km 1L)...több szakemberke ajánlotta a szelepszár szimeringek cseréjét, ami most a hetekben meg is történt...a kompresszió jó,felujított hengerfej,mégis megmaradt az iszonyat menyiségű füst,de most már fehér és erősen üzemanyag (benzin) szag, a fogyasztásom is megugrott a megszokott 7,6-7,8lityiről 9-9,5re...a füstölés most tovább kitart egy pár kilométert futnom kell vele...mi okozhatja ezt a rosz tulajdonságát? Húzni húz,nem tűnik úgy mintha erőtlen lenne...esetleg valamely szenzor adta meg magát? Lambda,légtömeg,stb? Vagy az injektorok mentek galyra? vagy a vezérlés? Egy cimborámnak ismerős szakinak sincs adaptere a diagnosztikai csatihoz,a hibakódokat illetve a mit én tudommit sajnos nem tudtuk kiolvasni belőle... segítség kellene,mert megválni nem nagyon szeretnék tőle,szeretem ezt a verdát (hacsaknem csillagászati érték lenne a javítás)...aki tud érdemleges választ adni annak naagyköszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó