2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-05-11 19:07 pusi65 részére

 köszi, lehet hogy meglépem a kerekek cseréjét hogy kiderüljön.

 

A fék konstans szorulását kizárnám, előfordult már, tudom milyen. Ez jelenleg nem melegszik fel.

 

Mondjuk gyanakodtam már gumira, de a gumis esküdözik hogy jó.... Remélem nem fog szétszakadni alattam menet közben.

 

Köszönöm mindkettőtöknek: BluElite

pusi65 | 2014-05-10 23:13 BluElite részére

 szerintem hibás az egyik gumi, (nem biztos, hogy szemmel látható!!) ha a fék és gömbfejek tényleg rendben. A rángatás pedig féktárcsa vetemedés lehet. Féknyereg szorulása természetesen elő szokott fordulni, de az konstans szorulást és melegedést okoz, nem pedig szakaszos pulzálást. Ha pirosnál a hullámos aszfaltom megállsz és hagyod hintázni az autót és az ide-oda meg is teszi, akkor szorulás szinte kizárva. Ez egy "pancserteszt" de hasznos. Cserélj kereket először az egyik oldali első-hátsót. tesztelj. Utána a másik oldalon is.Ha más-más gumival is hasonló az érzet, akkor feltehetően nem a gumi belső (és láthatatlan) hibája okozza.

cuba.71 | 2014-05-10 21:22 BluElite részére

 Szorul a féknyerged(tipushiba)

Szedd szét a féket,le kell rozsdátlanitani és zsirozni a csuszonyergeket.

BluElite | 2014-05-10 13:14

Kedves Márkatásak!

 

Kb egy hét múlva tudom szerelőhöz vinni az autót, de addig is a tanácsotokra lenne szükségem:

 

észrevettem, hogy kb 50-65 km/h sebességtartományban ráz a kormány. Nem vészes, de elég jól észrevehető. alatta, felette nem. Jártam gumisnál, nincs az első kerekeken centirozási probléma, gumik, felnik jók. 

A kocsi egyenesen fut, nem húz el, fékezéskor sem húz el, viszont újabban rángat fékezéskor. mint amikor a bicikli kerekében van egy 8-as, és a 8-as helyzetétől függően hol jobban fékez, hol kevésbé. Néha valami enyhe zaj (kotyogó) is hallatszik, a rángatás ütemében.

 

Az első kerekeket már levettem, egy egyenes fémdarabbal (konkrétan egy minőségi tolómérő "éle volt") megnéztem a tárcsákat, nem görbültek, már amennyire meg tudom állapítani. A féknyergek is stabilan állnak. A fékbetétek 2 évesek, nem kopottak (akkor lettek az első tárcsák is szabályoztatva).

 

Tavaly február környékén lett az első futómű beállíttatva, azóta nem érte semmi extrém behatás.

 

Szerintetek???

 

Köszönettel: BluElite

 

djjosy | 2014-05-04 22:54 hiroshima részére

 Még épp van valamennyi cucc a klimarendszerben...Igy volt nekem is.Ha nincs akkor kattogó hangot se hallasz,mert nem engedi bekapcsolni a klimát.NE HASZNÁLD!Vidd el klimáshoz,elszökött a gáz....nyomásmérés hibaelháritás töltés.....nekem baráti árban sz nélkül volt szűrővel eggyütt + csőheggesztés 18 ezer....nagyon baráti.Szakműhelyben 30 alatt nem úszod meg ez tuti...Nekem kész van szerencsére.

hiroshima | 2014-05-01 21:39

 van egy 2001 es 2 literes benzines 100 kw os 626 osom nem megy rajta a klíma valami kattogó hang jön a klíma kompresszortól mintha valami relé oda vissza kapcsolna van  motortérben klíma relé ? nem hideg a klíma cső sem tevaly még jó volt a klima

cuba.71 | 2014-04-30 21:29 ali53 részére

 Publikus:70 4055325

cuba.71 | 2014-04-30 21:28

 Bocsánat,a munkadijakat nemtudom prezentálni,nem az árakat.

ali53 | 2014-04-30 21:27 cuba.71 részére

OK, köszi az információkat. Úgy gondolom, mindenképpen benevezek egy ilyen porlasztócsúcs ellenőrzésre és - ha szükséges -  cserére. Május közepe táján egyeztetnék időpontot, ha neked is jó. Ha gondolod, adj egy telefonszámot a tomasovszkykukacgmailpontcom email címre.

cuba.71 | 2014-04-30 20:20

 Gödöllőn vagyunk,a SZENT ISTVÁN AGRÁRTUDOMÁNYI EGY.területén.

Az árakat nem tudom neked prezentálni,mert az adott szituációtól függ.

Mennyire jön ki könnyen a csúcs,vagy nehezen mennyi idő megy el vele,stb,stb

A gyári ÚJ DENSO p.csucsok ára ,ha jól emlékszem 15e/db+a résolajtömitésgarnitúra párezer forint

Itt ugye a szelepfedél alatt vannak a p.csucsok,amik izgalmassabbá teszik a dolgot: :))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó