2024. Április 27. Szombat - Zita

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gf2000 | 2014-03-28 05:46

A centírt én is azért mondtam,mert egy adott sebességnél jelentkező vibráció-általában- avval van kapcsolatban. (ide tartozik egy nem látható szakadás,vagy hibás gumi-mondjuk tény,hogy igazán jó szervíz veszi észre és adott esetben szól is a tulajnak)

Azzt javaslom,hogy vedd elő a pótkereket (ha van,és teljesértékű) majd egyesével cserélgesd le és u.a. a tempót diktáld tesztfutás alkalmával ahol a hiba jelentkezett.

Ha valamelyiknél megszűnt-jó vagy..ha nem akkor kell tovább lépni más irányba..

 

Amúgy nekem "csak" a 115 LE.-s változat van 97'-es,de már a Gf széria-ígaz,az FS motorkód nem tudom mit takar.

Városban ha 7 liter fölé megy a fogyasztás,akkor általában: 1, az asszony vezet (kétszázzal mindenütt) 2,vontatom a fél várost

pusi65 | 2014-03-27 22:51 BluElite részére

 Ha a futómű rendben, akkor pedig vagy centrír, vagy hibás a gumi. A legtöbb sérülés anyagában keletkezik, külső nyom nélkül. De!: miután felfedeztem, hogy a legtöbb gumis pontatlan géppel végzi a munkát és még én fizetek!!, begurultam és vettem egy gépet. Most magam végzem - azóta minden autóm úgy fut, mint Robin Hood nyila.

kt626 | 2014-03-27 16:38 gf2000 részére

Benzinesnél? Ha nem vontattak, akkor jónak számít

2000-es évjáratú (facelift utáni) 2 literes GT (136LE) esetén nálam város: 9,5-11l, klímával sok rövid úttal. Autópálya: BP-München, 130-190km/h, 7,2-7,6l. Korabeli újság (a2) szerinti hivatalos adatok: 10,8/6,5/8,1 (város/országút/kombinált. Automotor által mért tesztfogyasztás 10,1l.

BluElite | 2014-03-27 15:56 gf2000 részére

 Gondoltam rá... Elvittem a gumishoz, szerinte minden passzol. Kérdeztem, lehet-e szálszakadás? Szerintük kizárva...

 

 

gf2000 | 2014-03-27 14:19 BluElite részére

 Szia.

Lehet,hogy nincs jól kicentírozva valamelyik kereked..

Beniznes országúti 5.2 jónak számít?

Autópálya 115-nél 5.6lit.

Város-előváros-6.8 és 7.2.lit.között.

 

Amikor megvettem a kocsit,pestről hoztam haza és úgy voltam vele hogy 7 lit.fogyasztásnál (pályán) megállok-bármit mutasson a sebesség mérő..Hát 160nál tovább nem mertem nyoni neki (ekkor voltam 6.9liteten)

BluElite | 2014-03-27 09:58 N.Gábor részére

 Nálam mezei országúton, tehát 90-es tempónál stabil 5.2

 

Ezt a majdnem 6-ot pályán meg mint írtam, valamennyi városi forgalomban hoztam össze. Nem rossz.

 

Rá is fért már a pálya, kicsit sokat mentem városban mostanában.

N.Gábor | 2014-03-27 09:08

 Nekem is 6-6.5l eszik. Igaz én próbálgatom.

Viszont nem mindegy az üzemanyag.

Ha sima dízel megy bele akkor akkor 55 ig bírja 5. ben. Vpower dízellel 50 nel is mehetek. Jobban is tetszik neki. Hangja is jobb. Teli tanknál +2000Ft. Nem nagy tétel. 

BluElite | 2014-03-27 08:57

 Szervusztok Urak!

 

Tegnap meg volt a Kaposvár-BP-Kaposvár kanyar. Tankolás után még Kváron volt némi városi forgalom, Pest felé a pályán 110, bent belvárosi forgalom, visszafelé 110-120-130, meg megint a városi forgalom itthon. Számításaim szerint 6 liter alatt evett :-)

 

egy dolog nem tetszik, 50-60km/h körül valami berázza kicsit a kormányt. Alatta nem, 70-nél sem csinálja már. Kormányösszekötőt már cseréltem tavaly, futómű is be lett állíttatva.

 

Mindegy, megy a szerelő bácsihoz, aztán majd mond valami okosat :-)

gf2000 | 2014-03-25 21:36 gf2000 részére

 Basszus úgy írtam-már helyesírásra-mint egy idióta,pedig csak 2 pohár bort ittam.

Ennyire azért nem vagyok gyenge-bár úgylátszik megártott..

gf2000 | 2014-03-25 21:33 mazda626gf részére

 Szia.

Kösz a választ...illetve,bocs,hogy csak most reagálok rá..

Mára már kiderült,hogy a kulcsal van baj-szóval-elő a tartalék..

Azt nemtudom,hogy időközben megoldodott-e a problémád-de hasonsló cipőben jártam páréve én is.(füstölés)

Ha van időd-és kedved olvasd vissza itt a fórumon,amiket írtam..Ha nincs,rövid leszek: szinte mindent felújítottak a motorben,úgy hogy az alkatrészeket én vettem meg-ez így 150e.ftba fájt-viszont azóta minden tökéletes lett.

Ami kiderült annó: a szimeringek nemlettek volna elegek a füstölés megszűntetéséhez (gyűrűzni is kellett) és az is hogy az előző tulaj finomanszólva is terhány volt.(nem volt idejében olaj csere és ha volt,rossz mínőségű)..Szóval ilyen apróságon áll-vagy bukik egy motor élete..és a gazda pénztárcája..

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó