2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2016-10-31 09:47 BluElite részére

Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam.A végén lévő betétet 1 csavar tartja.Szét lehet pattintani.Akksi feltöltve.Ma indult is hidegen.Ebből szervíz lesz szerintem... ha a Tcv szelep a hibás ami az adagoló alján van az szívás... nehéz a csere és drága is... 

BluElite | 2016-10-30 13:37 djjosy részére

Sajnos / szerencsére ehhez a részéhez nem tudok hozzászólni, nem volt még ilyen gondom.

Szerintem egy autóvillanyos emberke ki tudja mérni pillanatok alatt, hogy a gyújtáskacsolóval van gond vagy mással...

djjosy | 2016-10-30 09:27 BluElite részére

Ma reggeli tünetek...indul hidegen elsőre... többszöri inditás is sikeres elsőre.De ha kb áll 1-2 órát nem indul...Csak ha teljesen lehül...továbbá régebben hallottam kattogó hangokat gyújtáson inditás nélkül... Na most ezek a hangok nincsennek.Hallottam olyat hogy a Tcv (előtöltés szelep) rossz és attól nem indul az autó.Ez tud olyat produkálni hogy meleg állapotban szorul?Mert ugye a fém melegen tágul... meg van rajta egy mikroszűrő amit esetleg takaritani lehet...?

BluElite | 2016-10-30 07:04 djjosy részére

Szia!

 

Nálam a gyújtáskapcsoló probléma a következőképp jelentkezik: ha indítani akarok, tehát abban az állásban amikor forgatná az indítómotort, a motor nem forog, de hallani hogy pl a műszerfal alatt meghúz valami relé. Gondolom a kapcsoló betét több áramkört is kapcsolna ebben az állásban, de az indítómotor áramkörénél eléghettek az érintkezők….

djjosy | 2016-10-29 19:23 BluElite részére

Na most mentem gyógyszertárba...persze nem indult... egyszer kétszer majdnem elkapta... betolták a srácok kettesben egyből berõffent... az akksi attól hogy teker lehet rossz?

djjosy | 2016-10-29 18:06 BluElite részére

Szia.Nem tudom nekem Mi a gond... Gondoltam akksira... bemérve... aztán tettem a szűrő után visszacsapò szelepet... Hol indul Hol sokadjára... egy hétig állt és pöcre indult... Aztán van hogy kulcs ki kulcs be... 4-5 inditózás.... 7-8 hosszabb inditózás után akksi lemerült.... tolásra elsőre beindult.Ha Levegősödne akkor 6 nap után be sem indulhatott volna... marad az akksi gyanú... vagy esetleg az a szelep ami az adagolón az előtöltést szabályozza?Nem tudom mazdauto véleménye Mi lenne?

BluElite | 2016-10-29 17:55 djjosy részére

Szia!

 

A vilamossági szerelő kötötte be, 2 vezetéke van, a gy. kapcsolótól hozta le de nem tudom mire kötötte rá ott, még nem szedtem szét. Az biztos hogy izmosabb vezeték kell neki, és izmosabb gomb…

Ha lesz időm szétszedem. De szerintem ha megnézed a mazdás doksit, annak a kapcsolási rajtából kihámozható

djjosy | 2016-10-28 17:17 BluElite részére

Szia.Feldobnál pár képet arról a gyújtáskapcsoló gombról?Érdekelne a bekötése.SOS.

BluElite | 2016-10-26 09:00 BluElite részére

No, fent vannak az új tárcsák is, az új betétekkel. Egy szerelő ismerős rakta fel ezeket, mert amúgy is elvittem hozzá a gépet fényszóró állításra. Azzal fogadott: milyen jól néznek ki ezek a nyergek, látszik hogy szakértő kéz újította fel. Kérdezte h ki csinálta? Bevallottam hogy én voltam :-)

Egyébként sose fogott még ilyen jól a fék ezen az autón, elégedett vagyok. Talán az ilyen jellegű problémák megoldódtak egy időre.

 

 

BluElite | 2016-10-24 08:55 djjosy részére

Szia!

 

No, megcsináltam a jobb hátsó nyerget is. Fotókra sajnos nem volt időm, meg a kezem is elég koszos volt. Ha érdekelnek a részletek, nagyon szívesen leírom. lépésről lépésre.

Ez mondjuk jobb állapotban volt mint a bal oldali. kb 2 óra alatt végeztem szétszedéssel-összerakással. Utána légtelenítettem. Szuperül fog a fék, a kézifék szépen vissza enged, ahogy kell.

 

Egyedül a tárcsákat nem tudtam kicserélni, mert azt a két csavart ami tartja, nem tudtam kitekerni…..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó