2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-10-30 07:04 djjosy részére

Szia!

 

Nálam a gyújtáskapcsoló probléma a következőképp jelentkezik: ha indítani akarok, tehát abban az állásban amikor forgatná az indítómotort, a motor nem forog, de hallani hogy pl a műszerfal alatt meghúz valami relé. Gondolom a kapcsoló betét több áramkört is kapcsolna ebben az állásban, de az indítómotor áramkörénél eléghettek az érintkezők….

djjosy | 2016-10-29 19:23 BluElite részére

Na most mentem gyógyszertárba...persze nem indult... egyszer kétszer majdnem elkapta... betolták a srácok kettesben egyből berõffent... az akksi attól hogy teker lehet rossz?

djjosy | 2016-10-29 18:06 BluElite részére

Szia.Nem tudom nekem Mi a gond... Gondoltam akksira... bemérve... aztán tettem a szűrő után visszacsapò szelepet... Hol indul Hol sokadjára... egy hétig állt és pöcre indult... Aztán van hogy kulcs ki kulcs be... 4-5 inditózás.... 7-8 hosszabb inditózás után akksi lemerült.... tolásra elsőre beindult.Ha Levegősödne akkor 6 nap után be sem indulhatott volna... marad az akksi gyanú... vagy esetleg az a szelep ami az adagolón az előtöltést szabályozza?Nem tudom mazdauto véleménye Mi lenne?

BluElite | 2016-10-29 17:55 djjosy részére

Szia!

 

A vilamossági szerelő kötötte be, 2 vezetéke van, a gy. kapcsolótól hozta le de nem tudom mire kötötte rá ott, még nem szedtem szét. Az biztos hogy izmosabb vezeték kell neki, és izmosabb gomb…

Ha lesz időm szétszedem. De szerintem ha megnézed a mazdás doksit, annak a kapcsolási rajtából kihámozható

djjosy | 2016-10-28 17:17 BluElite részére

Szia.Feldobnál pár képet arról a gyújtáskapcsoló gombról?Érdekelne a bekötése.SOS.

BluElite | 2016-10-26 09:00 BluElite részére

No, fent vannak az új tárcsák is, az új betétekkel. Egy szerelő ismerős rakta fel ezeket, mert amúgy is elvittem hozzá a gépet fényszóró állításra. Azzal fogadott: milyen jól néznek ki ezek a nyergek, látszik hogy szakértő kéz újította fel. Kérdezte h ki csinálta? Bevallottam hogy én voltam :-)

Egyébként sose fogott még ilyen jól a fék ezen az autón, elégedett vagyok. Talán az ilyen jellegű problémák megoldódtak egy időre.

 

 

BluElite | 2016-10-24 08:55 djjosy részére

Szia!

 

No, megcsináltam a jobb hátsó nyerget is. Fotókra sajnos nem volt időm, meg a kezem is elég koszos volt. Ha érdekelnek a részletek, nagyon szívesen leírom. lépésről lépésre.

Ez mondjuk jobb állapotban volt mint a bal oldali. kb 2 óra alatt végeztem szétszedéssel-összerakással. Utána légtelenítettem. Szuperül fog a fék, a kézifék szépen vissza enged, ahogy kell.

 

Egyedül a tárcsákat nem tudtam kicserélni, mert azt a két csavart ami tartja, nem tudtam kitekerni…..

mazda-auto.hu2 | 2016-10-19 08:49 Novo részére

Az alvázszám alapján meg tudjuk nézni, hogy milyen való bele, és ajánlatot is tudunk küldeni.

BluElite | 2016-10-18 09:09 djjosy részére

Ok, készítek.

 

Amivel egyébként nem vagyok megelégedve, az a gyorsulása. Hangja szép, nem az a “fiat regattás kopogás”, szépen jár, nem füstöl, keveset fogyaszt, turbó jó, turbócsövek nem repedtek.… 

...Csak éppen nem megy. Nem vezetek gyorsan, de néha előzésnél jól jönne a kakaó…. Tudom, hosszúak az áttételek, de akkor is. A régi benzines fordom 90le volt szintén, ehhez képest nyomaték szegény, az áttételei kb ugyan ezek, mégis úgy érzem, jobban ment valahogy...

Valakinek valami ötlete? Az EGR ledugózás szokott használni dízel autóknál? 

djjosy | 2016-10-14 12:59 BluElite részére

Ja és azért képet ne felejts el feltenni… akár a mostani állapotról is :D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó