2019. Február 17. - Donát

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2016-10-03 06:32 BluElite részére

Szia.Gyújtáskapcsolóval mi a helyzet?Nekem van hogy pár napig ok...aztán meg 4-5x inditok mire elkapja…. persze a kulcsot ki be rakosgatom…. 

BluElite | 2016-09-21 12:35 djjosy részére

Szia!

 

A bal hátsót megcsináltam a múlt szombaton, a jobb hátsó most hétvégén kerül sorra. Teljes a siker. A kézifék tengelynél lévő porvédő volt elszakadva, így bejutott a féknyeregbe a sár, a kosz… Teljesen szétszedtem az egészet, kitkarítottam, minden gumialkatrészt, tömítést fékdugattyút cseréltem, majd összeszereltem, légtelenítettem. Kiválóan működik. Igazából nagyon primitív egy szerkezet, nem kell félni tőle, akinek van egy kis műszaki érzéke, meg egy zéger fogója, az elboldogul vele.

 

Üdvözlettel: BluElite

 

djjosy | 2016-09-21 05:57 BluElite részére

Szia.Esetleg ha szétszeded képeket csinálnál róla?Jó lenne látni hogy is néz ki.Én mind a 4 féket felújitottam mire kiderült hogy főfékhengeres volt.Karmantyúzás történt 1000ft-ból :) Ha megszorul a kéziféked akkor sajna szét kell szedni és alaposan megtakaritani.De tudod a fék nem játék.Haverom autószerelő,a fékben ő segített nekem,így megtanultam azt is.Bár nem az első ilyen javításon vagyunk túl….

Janek11 | 2016-09-16 23:07

Sziasztok!

Olyan problémám lenne / 2.0 ditd / ,hogy az ABS és kézifék lámpa egyszerre világít folyamatosan,eleinte elaludt mind a kettő,de már egy jó ideje nem.Esetleg,ha valakinek lenne ötlete, mi lehet a hiba,azt meg köszönném.

BluElite | 2016-09-12 08:40

Kedves Fórumlakók, kedves Szakértőnk: nekem is lenne egy kérdésem: A hátsó féknyergekben (‘98 kombi) miért-mitől szorul meg a kézifék tengelye? Tudok venni olyan felújító készletet amiben a fékdugattyú is megvan, a hétvégén nekiesek és megcsinálom. A kérdés az, hogy ezt a megszorulást mivel tudom megelőzni?

 

Köszönettel: BluElite

BluElite | 2016-09-12 08:37 djjosy részére

Szia!

 

Ugyan ez a gondom. A probléma a kapcsolóbetét a gyújtáskapcsolónál (mármint nem a zárbetét, hanem a végén lévő kis alkatrész az érintkezőkkel). Van egy rossz hírem: nagyon drága. Még nem szedtem szét, de megpróbálom megcsinálni magam.

Ideiglenesen egy nyomógomb lett beépítve (kivezetve a kormányoszlop burkolat alatt), azzal indítok. Bontottat nem akarok venni, ugyan ilyen….

 

Tisztelettel: BluElite

djjosy | 2016-09-10 08:46

Sziasztok.Következő a problémám.Van hogy inditózok és nem indul az autó.Kucs ki ,kis várakozás.Kulcs vissza és indul.Van hogy kulcs ki,lezárom,kinyitom a központival és utána indul.Induláskor amikor beindul van hogy az immobilizer lámpa felvillan.Lehet az okozza?Szakértőt is kérdezném ki lehet ezt kötni valahohogy?

Csabi626 | 2016-08-29 23:16

Sziasztok!
93-as 626-2.5/v6-nál túl hamar bekapcsol a hűtőventillátor, sacc. 50-60 fok környékén.
Mi lehet az oka?
Én felső hűtőfolyadékbeöntő melletti gombára gyanakszok.
Ki tudom e ezt mérni ellenállásmérővel, mennyinek kell lennie hidegen, és melegen, vagy csak nyitott/zárt állapota van?

A segítséget előre is köszönöm.

BluElite | 2016-08-01 15:20

Sziasztok!

 

Egy kérdés (626 DiTD, ‘98). A gyújtáskapcsolóval nem volt senkinek gondja eddig? Egy ideje észrevettem, hogy nem mindig hajlandó indítózni. Viullamosságis ismerős kimérte, az indítómotor szuiper, a gyújtáskapcsolónál van gond a kulcs elfordításakor záródó érintkezőkkel. Mivel nyaralás előtt voltunk, idő sem volt alkatrész beszerzésre (mellesleg horror ára van, amiről én tudok). Biztonság kedvéért a kormányoszlop alá eldugtunk egy nyomógombot, azzal tudom elindítani. A kérdéses alkatrész javítható házilag? Gondolom használt beszerzése felejtős. Újat esetleg tud valaki jóárasítva szerezni? Egyéb ötlet?

Jah, illetve kellene felújított állapotú két hátsó féknyereg, az enyémek oda vannak, mindig beragad a fék, szerelő szerint ha a kéziféket behúzom, kiengedés után azt nem engedi vissza teljesen. A nyaralás során is előjött a probléma, mivel nem ijedek meg tőle szétszedtem, kicsit megpucolgattam és befújtam dolgokat, most jó, de sokat már nem bír ki.

 

Köszönöm: BluElite

Plucas | 2016-07-26 13:53

Sziasztok!

Most vettem 1992. évjáratú 2.0i benzines sedamot.  Elektromos berendezések (ablakok, klima működik). Melegen egy picit ciripelő hangja van, ez lehet a szelepek miatt? 244.000 km van benne, gondolom a vezérműszíjat és olajat cserélnem kell. A volt tulajdonos szerint a kézifék beragad, ha behúzzák, erre van megoldás? Mire kell még figyelni ennél a típusnál?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó