2018. Január 21. - Ágnes

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2017-02-12 19:39 pusi65 részére

Szia!

Köszi a tippet!!!!!

 

Annyit meg tud mondani valaki, hogy a vészvillogó kapcsolójában is van izzó? Egyszer kivettem, de nem láttam hogy lenne benne.

 

Más! Valaki gyártott már szerkezetet ami azt hazudta hogy ő egy ülés foglaltság érzékelő? A jobb első ülésé megadta magát végleg. Lehet venni ilyen cuccot csak drága, bmw fórumokon láttam hogy ők egy ellenállásbó meg egy diódából gyártanak ilyet. Tőlem sem áll távol, meg tudnám csinálni, csak tudni kéne hogy az ülés alatti csati melyik kontaktja micsoda.

pusi65 | 2017-02-12 11:04 BluElite részére

Izzó? Műszerfal? 3 ezer helyett száz ft?

Megosztom a nagy titkot:

Hobby-boltban 12V 1,2w 1,6w stb kismozdony rizsszem-izzó, vagy

http://arwill.hu/termekek/ledek-fenyforrasok/.

Így kb 15 ezret spóroltok néhány izzó cseréjénél, amit inkább a családra költsetek!

Egészségetekre! :)

BluElite | 2017-02-12 09:43

Kollégák!

 

Viszont egy kérdés: Valahonnét szivárog az olaj a gépből. (DiTD). Régebben nem ette az olajat, cseréről-cseréig sosem kellett utána töltenem, Nos, múltkor megnéztem, épp a minimumon volt a szint. A kocsi nem füstöl, jól indul, megy ahogy eddig, kizártnak tartom hogy a motor lenne kopott. Gondolom elcsöpög a nedű, mert észre vettem a motor alatt foltokat. Benézve a motorházba elöl, kb közép tájon látok friss foltokat. Valahol azon a részen, ahol a motor-sebesség váltó illesztés van. Viszont a problémás helyet nem sikerült beazonosítanom, mert jönnek-mennek turbó csövek, meg egyebek arra felé.

Valaki járt már így? Milyen tömítés szállhat el azon a tájékon? A hengerfej, és szelepfedél környéke látszólag jó. Ha jól tudom egy vákumszivattyú vagy mi van még ott.

 

Köszönettel: BluElite

BluElite | 2017-02-12 09:37 kovlaci részére

Szia!

 

Lehet, tudok segíteni. 

Ködlámpa kapcsoló és társai: ha kinyítod az vezető oldali ajtót, a műszerfar bal oldalán vedd le a burkolatot. Egy vékoy, pici csavarhúzóval valahol alányúlsz és kipattintod. Utána kézzel benyúlva ki tudod tolni az utastér felé a kapcsolót. A ködlámpa kapcsolóban egy nagyon pici izzó van, egy fél fordulattal lehet betekerni, kitekerni. A probléma ott lesz ha másikat akarsz venni, csodát fogsz látni mibe kerül…. Gondolkodtam valami ledes kiváltáson, de nagyon kevés a fénye. Ha van ötlet, érdekelne :-)

 

Középkonzol: elvileg lepattintható a műszeregység körüli fekete keret. Mivel én nem akartaam csavarhúzóval sérülést okozni, kiakasztottam a kesztyűtartót, és kézzel benyúlva kilöktem.Az én gépem manuális klímás. Ebben a fűtés panel és a rádió között van egy fém pálca keresztben, ezt le kell csavarozni, és akkor kivehető könnyebben a rádió, fűtéspanel, egyebek. Nem tudom nálad hogy van, de a manuális klímásban bowdenek jönnek-mennek, azoknak a megvezetését ki kell akasztani ahol csak lehet, akkor vehető ki a panel. Aztán volt benne két rizsszem izzó, (szerencsére ez filléres dolog), amit cseréltem.

Remélem tudtam segíteni.

 

kovlaci | 2017-02-11 12:27

Sziasztok,

Ha valaki nekifutott már, szerzett tapasztalatot tudna segíteni(mielőtt eltörök valamit) szétszedni a ködlámpa kapcsolókat és középkonzolt? Sok-sok év után kiégett pár izzó, zavar, cserélném…

Köszönöm: KovLaci

zsilicsabi | 2017-01-12 18:23

Sziasztok!

mazda 626 2000/07hó 2.0 benzines 136le automatám van. Lépcsőhátuljú.
Minimális koccanás miatt a jobb hátsó lámpa alatti müanyagom és a lökhárítóm sérült.
Hogy hívják a lámpa alatti részt? az lökhárító elem vagy lámpa tartozék?
Előre is köszönöm.

Esetleg tippetek van, hol tudom javítani? gyors szép munkáért szeretek fizetni is

djjosy | 2016-12-28 13:42 BluElite részére

Szia.Megtaláltam a hibát miért nem villantak fel az irányjelzők a jobb oldalon.A zárszerkezetben lévő kis fogaskerekekből 2-3 fog megkopott.Úgy érzékelte hogy nem zár be rendesen,mert ott a motor felpörgött.Erre úgy jöttem rá hogy már zakatolt hátul a zárszerkezet és nem zárt v agy nyitott mindig.Most a saját anyagából pillanat pákával melegitettem oda műanyagot,és húztam bele a fogakat + tűreszelővel.Egyenlőre működik.Viszont ha van valakinek rossz centrálzárja hátsó,amiben pl a motor rossz,de a fogaskerekek nem kopottak,abból a kissebbikre lennék vevő :)

Pakerskali | 2016-12-23 17:56

Sziasztok!

Elvittem szerelőhöz a mazda 626 kombimat aki pár nap után kiszúrta,hogy a fulladást ill. alapjárat leesést az egyik gyújtókábelen lévő tűhegynyi lyukacska okozta. A készlet cseréje után minden a régi.

Köszönöm a tippeket és a segítséget.

Kellemes Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!

djjosy | 2016-12-21 06:24 BluElite részére

Szia.Örülök hogy megfogadtad a tanácsom.Mondtam nem nagy meló...Én most azt vettem észre amit már irtam hogy központi bezár.. és jobb oldalon nem villannak fel az irányjelzők….de mindent zár…. ma reggel felvillantak...viszont a vonohorog visszajelzőm is hol világit hol nem… van egy kis dobozkája,nekem ez a bal lábamnál oldalt van bedugva a burkolat mögé...szerintem ő lesz a ludas, ezt is megnézem...mert amikor ezt összenyomtam kézzel a dobozkát elaludt és ajtózáráskor felvillant minden irányjelző!Valami érintkezés baj lesz,de mivel nem szétszedhetős csere… nem nagy tétel de kiváncsiságból úgyis szétbontom ha már megvettem az újat :)

BluElite | 2016-12-18 13:11 Pakerskali részére

Szia!

 

Szerintem kérdezd meg a szakértőt a másik topicban.

A benzines mazdák lelki világáról fogalmam sincs, de azt tudom, amikor a régi mondeóm ilyeneket produkált, valami jeladó probléma volt vele mindig. pl. próbáld meg lehúzni a kábelét a maf szenzornak (légtömeg mérő) vagy a lambda szondának, és nézd meg észlelsz-e változást. Ha ezek után is ugyn ez a helyzet, akkor felmerül a kérdés hogy az EGR szelep vagy  pillangószelep környéke nem koszosodott el nagyon?

 

Tisztelettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó