2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-10-18 09:09 djjosy részére

Ok, készítek.

 

Amivel egyébként nem vagyok megelégedve, az a gyorsulása. Hangja szép, nem az a “fiat regattás kopogás”, szépen jár, nem füstöl, keveset fogyaszt, turbó jó, turbócsövek nem repedtek.… 

...Csak éppen nem megy. Nem vezetek gyorsan, de néha előzésnél jól jönne a kakaó…. Tudom, hosszúak az áttételek, de akkor is. A régi benzines fordom 90le volt szintén, ehhez képest nyomaték szegény, az áttételei kb ugyan ezek, mégis úgy érzem, jobban ment valahogy...

Valakinek valami ötlete? Az EGR ledugózás szokott használni dízel autóknál? 

djjosy | 2016-10-14 12:59 BluElite részére

Ja és azért képet ne felejts el feltenni… akár a mostani állapotról is :D

djjosy | 2016-10-14 12:57 BluElite részére

Szia.Én már beszéltem a szerelőmmel aki a Jumperemet is csinálja ha kell :) Akksi 5 éves...pfff megnézik azt terhelés alatt nem e az offos kezdésnek…  Pesten is hamar lemerült inditáskor… és nem is bikáz már úgy mint tavaly… kiváncsi leszek… szerinte nem gyújtáskapcsoló lesz...

BluElite | 2016-10-13 15:30 djjosy részére

A gyújtáskapcsoló problémával kapcsolatban tettem egy felfedezést: ha kellően hideg van éjszaka, reggel simán indítok vele, nem kell a nyomógomb. Csodálatos dolog ez a hőtágulás :-)

 

Valamikor mindenképp szét akarom kapni, de nem nagyon van időm rá, a szerelő meg mindenáron másik betétet vetetne… (mint ahogy féknyerget is akart darabonként harmincért+munkadíj+tárcsák+betétek+mittudoménmégmi., én meg betétekkel-tárcsákkal, komplett felújító készlettel -töm,ítések, fékdugattyú stb- harmincból magam megoldottam az egészet...)

djjosy | 2016-10-13 11:27 BluElite részére

Szia,Valamelyik nap voltam Pesten.Az autóval úgy parkoltam hogy hátrafele lejtett,amikor előre lejt minden ok.Indul egyből.Nem tudom mi volt igy de nem indult be...akksi offra lemerült… dizelt nem szokás behúzni na de 200km...pff gyújtás izzitás ráad..másodikban meghúztak és beindult…. ma légtelenitettem a rendszert...lehet levegős valahol?Csövek bármi… egy csavar megvolt lazulva a visszavezető ágon,de nem volt gázolajos….meghúztam :D

Novo | 2016-10-07 10:13

Sziasztok!

 

A követkeő lenne a kérdésem, van egy 2000-es évjáratú 626-os 2 literes 115 le benzines autóm, gyertyát szeretnék cserélni, melyik a legmegfelelőbb? Néztem a neten és elég nagy a szórás, az 500-tól  kb 6000-ig terjed az ár.

A válaszokat előre is köszönöm!!

BluElite | 2016-10-03 12:13 djjosy részére

Szia!

 

Egyelőre még semmi, nem tudtam foglalkozni vele. Jelenleg egy nyomógombbal indul az autó. 

Valamelyik hétvégén nekiesek, aztán szétszedem, hátha tudok barkácsolni rajta valamit. 

djjosy | 2016-10-03 06:32 BluElite részére

Szia.Gyújtáskapcsolóval mi a helyzet?Nekem van hogy pár napig ok...aztán meg 4-5x inditok mire elkapja…. persze a kulcsot ki be rakosgatom…. 

BluElite | 2016-09-21 12:35 djjosy részére

Szia!

 

A bal hátsót megcsináltam a múlt szombaton, a jobb hátsó most hétvégén kerül sorra. Teljes a siker. A kézifék tengelynél lévő porvédő volt elszakadva, így bejutott a féknyeregbe a sár, a kosz… Teljesen szétszedtem az egészet, kitkarítottam, minden gumialkatrészt, tömítést fékdugattyút cseréltem, majd összeszereltem, légtelenítettem. Kiválóan működik. Igazából nagyon primitív egy szerkezet, nem kell félni tőle, akinek van egy kis műszaki érzéke, meg egy zéger fogója, az elboldogul vele.

 

Üdvözlettel: BluElite

 

djjosy | 2016-09-21 05:57 BluElite részére

Szia.Esetleg ha szétszeded képeket csinálnál róla?Jó lenne látni hogy is néz ki.Én mind a 4 féket felújitottam mire kiderült hogy főfékhengeres volt.Karmantyúzás történt 1000ft-ból :) Ha megszorul a kéziféked akkor sajna szét kell szedni és alaposan megtakaritani.De tudod a fék nem játék.Haverom autószerelő,a fékben ő segített nekem,így megtanultam azt is.Bár nem az első ilyen javításon vagyunk túl….

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó