2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-11-04 13:48 djjosy részére

Őszintén örülök a sikernek. És hol van ez a jeladó? Az adagoló körül valahol?

djjosy | 2016-11-03 22:27 djjosy részére

Csavar zölddel jelölve

djjosy | 2016-11-03 22:13 BluElite részére

http://linux.fjfi.cvut.cz/~taxman/hw/mazda/



Szia.Megtaláltam a hőfok jeladót....lehúztam ..azonnal indult a kocsi... de most vissza van rakva.

Beszéltem ma egy adagolóssal aki annak idején részt vett ezeknek az adagolóknak a gyártásában.Jelenleg is ezzel foglalkozik.Mutattam neki ezt a fenti linket.... meg hogy nekem is ezek a tünetek... Kinevetett...azt mondta való igaz működik úgy is.De van egyszerűbb megoldás.Opeleken is ilyen adagoló van,és sokan nem tudják mit kell csinálni.A megoldás a következő: az adagoló jobb oldalán ahol a 4 kimeneti cső van... na azok között van egy speciális csavar... adott hozzá speciális krovát is.Azt mondta húzzam meg 1/8-od befelé... mint egy sima csavart.Megcsináltam amit mondott...Az autó pöccre indul melegen is.Holnap viszem vissza neki a speciális kulcsot.Jó hogy vannak ilyen emberek... nem is tudom mit vigyek neki hálám jeléül... Akinek van opeles ismerőse ott is ez a baj... Remélem sokat segitettem mindenkinek akinek ilyen V5 Denso adagolója van

BluElite | 2016-10-31 16:23 djjosy részére

Valahol én is olvastam, de sajnos nem tudom.

djjosy | 2016-10-31 14:06 BluElite részére

http://rbcdn.hu/b/201401/53/4502343_400x400.jpg

fruti1122 | 2016-10-31 13:33

Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.

djjosy | 2016-10-31 12:38 BluElite részére

Olvastam hogy az adagoló tetején van egy hőfok jeladò.... ha azt lehuzzak vagy egy kapcsoloval az inditásig megszakitják az Egyik vezetéket tuti inditas van... melyik lesz az amit le kell huzni?

djjosy | 2016-10-31 10:38 BluElite részére

Vedd le nyugodtan...  2 rézlemez az Egész.. meg 3-3 bütyök.... vizpapirral ki lehet pucolni ha kicsit be van égve...

BluElite | 2016-10-31 10:28 djjosy részére

És mit láttál a betétben? Lehet / érdemes házilag javítani? Mekkora meló levenni?

 

djjosy | 2016-10-31 09:47 BluElite részére

Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam.A végén lévő betétet 1 csavar tartja.Szét lehet pattintani.Akksi feltöltve.Ma indult is hidegen.Ebből szervíz lesz szerintem... ha a Tcv szelep a hibás ami az adagoló alján van az szívás... nehéz a csere és drága is... 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó