2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2016-11-03 22:13 BluElite részére

http://linux.fjfi.cvut.cz/~taxman/hw/mazda/



Szia.Megtaláltam a hőfok jeladót....lehúztam ..azonnal indult a kocsi... de most vissza van rakva.

Beszéltem ma egy adagolóssal aki annak idején részt vett ezeknek az adagolóknak a gyártásában.Jelenleg is ezzel foglalkozik.Mutattam neki ezt a fenti linket.... meg hogy nekem is ezek a tünetek... Kinevetett...azt mondta való igaz működik úgy is.De van egyszerűbb megoldás.Opeleken is ilyen adagoló van,és sokan nem tudják mit kell csinálni.A megoldás a következő: az adagoló jobb oldalán ahol a 4 kimeneti cső van... na azok között van egy speciális csavar... adott hozzá speciális krovát is.Azt mondta húzzam meg 1/8-od befelé... mint egy sima csavart.Megcsináltam amit mondott...Az autó pöccre indul melegen is.Holnap viszem vissza neki a speciális kulcsot.Jó hogy vannak ilyen emberek... nem is tudom mit vigyek neki hálám jeléül... Akinek van opeles ismerőse ott is ez a baj... Remélem sokat segitettem mindenkinek akinek ilyen V5 Denso adagolója van

BluElite | 2016-10-31 16:23 djjosy részére

Valahol én is olvastam, de sajnos nem tudom.

djjosy | 2016-10-31 14:06 BluElite részére

http://rbcdn.hu/b/201401/53/4502343_400x400.jpg

fruti1122 | 2016-10-31 13:33

Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.

djjosy | 2016-10-31 12:38 BluElite részére

Olvastam hogy az adagoló tetején van egy hőfok jeladò.... ha azt lehuzzak vagy egy kapcsoloval az inditásig megszakitják az Egyik vezetéket tuti inditas van... melyik lesz az amit le kell huzni?

djjosy | 2016-10-31 10:38 BluElite részére

Vedd le nyugodtan...  2 rézlemez az Egész.. meg 3-3 bütyök.... vizpapirral ki lehet pucolni ha kicsit be van égve...

BluElite | 2016-10-31 10:28 djjosy részére

És mit láttál a betétben? Lehet / érdemes házilag javítani? Mekkora meló levenni?

 

djjosy | 2016-10-31 09:47 BluElite részére

Gyùjtáskapcsolòt megtakaritottam.A végén lévő betétet 1 csavar tartja.Szét lehet pattintani.Akksi feltöltve.Ma indult is hidegen.Ebből szervíz lesz szerintem... ha a Tcv szelep a hibás ami az adagoló alján van az szívás... nehéz a csere és drága is... 

BluElite | 2016-10-30 13:37 djjosy részére

Sajnos / szerencsére ehhez a részéhez nem tudok hozzászólni, nem volt még ilyen gondom.

Szerintem egy autóvillanyos emberke ki tudja mérni pillanatok alatt, hogy a gyújtáskacsolóval van gond vagy mással...

djjosy | 2016-10-30 09:27 BluElite részére

Ma reggeli tünetek...indul hidegen elsőre... többszöri inditás is sikeres elsőre.De ha kb áll 1-2 órát nem indul...Csak ha teljesen lehül...továbbá régebben hallottam kattogó hangokat gyújtáson inditás nélkül... Na most ezek a hangok nincsennek.Hallottam olyat hogy a Tcv (előtöltés szelep) rossz és attól nem indul az autó.Ez tud olyat produkálni hogy meleg állapotban szorul?Mert ugye a fém melegen tágul... meg van rajta egy mikroszűrő amit esetleg takaritani lehet...?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó