2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-11-20 14:18 djjosy részére

Szia!

 

Próbáld meg, hogy megkérsz valakit, álló helyzetben adjon pár nagyobb gázt, Te pedig meghallgatod, honnét jön a hang. Nálam turbócső problémánál volt hasonló.

djjosy | 2016-11-19 08:13 djjosy részére

Sziasztok.Következő a probléma: Mazda 626 2000.évjárat 2.0Ditd
Emelkedőn pl 4edikben gázadáskor amikor erőlködik a kocsi és vissza kellene váltani valami sipol.Ez akkor is jelentkezik amikor egyenes szakaszon nyomok egy kövéret elveszem a lában a gázról.Pl vâltáskor mikor esik a fordulat...mindegy a fokozat... előtte nagy gáz és mikor elveszem a gázt főként akkor.Lehet repedt a kipufogó vagy a leömlő?Simán menetközben nincs hang.Ha nem nagyon huzatom meg és úgy váltok akkor nem hallatszik fordulat csökkenéskor.Nem csapágy hang.Gondolom nem Turbó mert az gázadâskor is sipolna.Szerintetek is kipufogó repedés vagy tömìtés lesz?

djjosy | 2016-11-14 10:27 BluElite részére

Szia.Ahogy szembe állsz a kocsival adagolótól le és jobbra motor közepe kb….

BluElite | 2016-11-07 07:44 djjosy részére

Szia!

 

Fogtam amit írtál. de az elején említetted hogy megtaláltad a jeladót is. A kérdésem arra vonatkozott, hogy az hol található?

 

:-)

 

Tisztelettel: BluElite

djjosy | 2016-11-04 18:48 BluElite részére

Zölddel jelöltem a képen...csavar nem jeladó...olvass vissza mit csináltam.... :)

BluElite | 2016-11-04 13:48 djjosy részére

Őszintén örülök a sikernek. És hol van ez a jeladó? Az adagoló körül valahol?

djjosy | 2016-11-03 22:27 djjosy részére

Csavar zölddel jelölve

djjosy | 2016-11-03 22:13 BluElite részére

http://linux.fjfi.cvut.cz/~taxman/hw/mazda/



Szia.Megtaláltam a hőfok jeladót....lehúztam ..azonnal indult a kocsi... de most vissza van rakva.

Beszéltem ma egy adagolóssal aki annak idején részt vett ezeknek az adagolóknak a gyártásában.Jelenleg is ezzel foglalkozik.Mutattam neki ezt a fenti linket.... meg hogy nekem is ezek a tünetek... Kinevetett...azt mondta való igaz működik úgy is.De van egyszerűbb megoldás.Opeleken is ilyen adagoló van,és sokan nem tudják mit kell csinálni.A megoldás a következő: az adagoló jobb oldalán ahol a 4 kimeneti cső van... na azok között van egy speciális csavar... adott hozzá speciális krovát is.Azt mondta húzzam meg 1/8-od befelé... mint egy sima csavart.Megcsináltam amit mondott...Az autó pöccre indul melegen is.Holnap viszem vissza neki a speciális kulcsot.Jó hogy vannak ilyen emberek... nem is tudom mit vigyek neki hálám jeléül... Akinek van opeles ismerőse ott is ez a baj... Remélem sokat segitettem mindenkinek akinek ilyen V5 Denso adagolója van

BluElite | 2016-10-31 16:23 djjosy részére

Valahol én is olvastam, de sajnos nem tudom.

djjosy | 2016-10-31 14:06 BluElite részére

http://rbcdn.hu/b/201401/53/4502343_400x400.jpg

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó