2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Angus | 2016-03-02 19:24

Sziasztok!

Hol találom  a belső(fűtés/hűtés)motorját pontosan?

1994--626--2.0-benzines.

Előre is kösz!

mazda-auto.hu2 | 2016-03-02 15:45 zsilicsabi részére

Nem kell benne cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-02 15:44 krampusz részére

A generátor és az üzemanyagrendszer két külön probléma. A most leírtak alapján az üzemanyagrendszer mocskos, üzemanyagszűrő cserét, és egy alapos üzemanyagrendszer takarítást kellene csinálni, beleértve még a tankot is.
Ha generátor szíj nincs elszakadva, meg kellene mérni, hogy mennyivel tölt.

Janek11 | 2016-03-01 11:25

Sziasztok!

Van egy 2001-es ditd 110 le 626-om,donornak tartogattam,de most mar megvallnek tole..hibatlan turbo,adagolo,porlasztók,karosszeria elemek es minden ,ami benne talalható..erdeklodni itt vagy a 70/450-3852 szamon.

zsilicsabi | 2016-02-26 20:16

Sziasztok!

Egy Mazda 626 2.0 (136le) automata autót vettem, 140e km van az autoban. Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata, mennyinél kell sebváltó olajat cserélnem? egyáltalán kell e? 

előre is köszönöm,üdv

krampusz | 2016-02-24 19:51 mazda-auto.hu2 részére

Beszereltettük a visszacsapó szelepet. Az eddigi indítási problémát felváltotta, hogy melegen nem lehet újra indítani az autót. Erőltetni kell illetve folyton vissza esne a fordulatszám. Nemrég megtettem vele 600 km-t egyhuzamban leállítottam és 2 óra elteltével csak a harmadik próbálkozásra indult be. Ekkor viszont kivillant a töltés jelző illetve az üzemanyagszűrő figyelmeztető lámpa, és azóta is világít. Megpróbáltuk hazavinni az autót ,de 40 km-t bírt az akkumulátor. A generátort kellene cserélnünk vagy már teljesen más eredetű a probléma? 

mazda-auto.hu2 | 2016-02-19 17:24 cserepcsabi részére

A hűtőfolyadék szintjét kellene leellenőrizni, ha az jó esetleg még a folytószelep okozhat ilyesmit, de látatlanba ezek csak tippek.

cserepcsabi | 2016-02-17 11:14

Sziasztok,

 

Abban szeretném a segítségeteket és tapasztalatotokat kérni, hogy mi lehet a probléma 1994-es évjáratú 1.8-as Mazda 626(GE) kocsimmal.

A tünet a következő:

Hidegindításkor a motor felpörög 1500 as fordulatra és szépen esik lefele kb 1-2 perc elteltével. Amikor a vízhőfok jelző elkezd a hideg állapotból kimozdulni akkor az alapjárat elkezd dobálni 750-1500 között. Menetközbe nem veszek észre semmit csak amikor alapjáraton jár a motor. Bemelegszik és abbamarad a jelenség és teljesen kiszámíthatatlan mikor csinálja ezt. Volt már olyan is hogy körforgalom előtt visszaváltáskor kuplung benyomásra és óvatos fékezésre a motor majdnem lefulladt de azt csak kétszer csinálta.

Gondolok itt valami vákum hibára vagy valahol falsot szívhat, vagy folytószelep vagy hőmérséklet érzékelő hibára. A kocsi sokat megy autópályán is hetente 1500km város hetente olyan 300-400 km. Gyújtógyertyák vadi újak, kábelek szintén, rotor és elosztófedél is volt cserélve.

Az autóban jelenleg 743560km van olajat nem eszi nem füstöl eddig úgy járt mint a doxa. Fogyasztásom Shell V-power 100 racingból átlag 6,2Liter.

Segítséget előre is köszönöm, várom a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2016-02-12 16:04 Lantos749 részére

195/65R15 és 185/65R15 méretű gumikkal jöttek ki az utolsó szériás 626-osok. Ebben a méretben keresgélj jó gumiabroncsot, biztos “össz”komfortos lesz tőle az autó

Lantos749 | 2016-02-12 11:36

Üdv!

2001-es Mazda 626 GW (kombi) -re milyen méretű gumikat tudok felszerelni 15”-ban úgy, hogy biztosan ne érjen bele a sárvédőbe sehol? A felni amire menne az a xedos stílusú 6” széles enkei könnyűfém felni. 

Érdekelne az is, hogy melyil abroncsméret a legoptimálisabb fogyasztás és kényelem szempontjából az autóra a fenti méreteket figyelembe véve?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó