2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2015-12-17 09:44 BluElite részére

Ezeket, sajnos, én is végigjártam.

Ha cserélném nagyjából az átirási költség és a kötelező szerviz jönne ki az autó értékéből.

És átülheték egy kissebb, kevésbé felszerelt és kényelmes autóba.

Kuplungot mindenképpen meg kell csinálnom, de jövőre lejár a műszaki és ezzel az olajfogyással (hideg motornál nagyon füstől), ami van, nem hiszem, hogy át fog menni. :/

 

BluElite | 2015-12-16 14:57 Gabor83 részére

Szia!

 

Köszi... Modjuk sajnos van munka bőven ilyen téren. Cseréli a két sárvédő ívet, a két küszöböt vadi újra, Lekezeli őket tisztességesen és festi is. Illetve ebben az árban elméletileg benne van az is, hogy ahová még kell neki lemezt raknia, oda tenni is fog, pl a doblemezhez biztos kell javítás. Kipakolja az egész belét az autónak ülésestől, padlókárpitostól hogy lássa, ott mi a helyzet... Ja, illetve még a csomagtér ajtó belső fele is plasztikára szorul.... Szeretem az autómat mert tényleg hibamentes, vigyázok is rá, de ezek a karosszéria problémák kiakasztanak, vékony vacak lemezből van minden.... :(

Gondolkodtam róla hogy eladom vagy beszámíttatom, de pl 1M ft-ig csak vackokat láttam helyette, egyik másikkal át is akartak vágni a palánkon sajnos. Mondjuk nekünk a család miatt csak a kombi vagy a nagyobb egyterű játszik, ez némileg szűkíti a kört. Amiket láttam azok meg vagy horribil edictu hogy mennyit futottak, vagy szintén rozsdás volt, vagy mindkettő.. Ami tetszett volna (egy passat), annál meg a próbaúton derült ki hogy jó eséllyel hengerfejes.... Elment a kedvem az egésztől, inkább megcsináltatom, még ezzel bukok a legkevesebbet... Bár többet érni sajnos nem fog tőle, de pár évig még talán nagyobb gondok nélkül elmegy.

Jövő hét elején már többet tudok, mekkora javításra szorul.... Addigra le van bontva minden, jobban látszik a helyzet :-D

Gabor83 | 2015-12-14 20:28 HMark részére

Szia,

Nekem 2001-s van, arról tudok írni: a fékolaj mennyiségét le tudod ellenőrizni a tartály olajszintjén, ennek nem nagyon szabad csökkenie.
Érdemes légteleniteni, arra tippelek, hogy a kuplungnál levő légtelenitővel tudod a fékek esetén is, de ezt majd a szakik megmondják pontosan. :)

Gábor

HMark | 2015-12-14 16:51

Üdv! 
Új vagyok még Mazda tulajként. Kezdeném is egyből egy kérdéssel. Tehát egy Mazda 626 2.0  dízel (1993) autóról lenne szó, eddig semmi baj nem volt (3 hete van meg), de most mintha elment volna az olaj a fékrendszerből, fogni fog a fék, de csak ha teljesen lenyomom a fékpedált. Be néztem a motorháztető alá ott nem láttam semmi furcsaságot, de amikor a kocsi alá bujtam a motor alulról olajos volt. Ez lehetséges hogy egy fékcső leesett esetleg vagy elszakadt? Vagy nagyobb bajra gyanakodjak? És még lenne az is hogy hidegen nehezen indul (2. indításnál vagy 3.-nál) ez esetleg egy akksi hiba lehet vagy itt is gondolhatok másra is? 

Válaszokat előre is köszönöm!!

 

Gabor83 | 2015-12-11 13:21 BluElite részére

Szia,

Határeset, nekem egy pesti ismerősőm csinálta idén, oldalanként - ha jól emlékszem - 20 ezer Ft volt a karosszéria javitás és fényezés, olyan 65-70 körül fizettem a lökháritó fényezéssel együtt.
A fényezés alatt ködölést kell érteni, nem fényeztettem le a teljes sárvédőket.
Ez picit a pesti árak alatt vannak, de szerintem a 150 viszont felette.

Janek11 | 2015-12-08 23:03 knochl részére

Szia! Tudok neked adni,amire szukseged lehet...a szamom ott van lentebb..

Spot | 2015-12-08 19:50 ali53 részére

Sajnálattal hallom !!

Privátba tudnál küldeni pár képet róla illetve eladók a dolgai??

spot.mobil@gmail.com

Spot | 2015-12-08 19:49 BluElite részére

Hali Mi már beszélgettünk régebben de szerintem mindenem van amire szükséged lenne egy telefonszámot dobnál mert akkor rádcsörgök !

knochl | 2015-12-08 16:00

ablakemelő motor és a gombok kellenének, meg a hátsó nagy ajtóhoz a két tartó és emelő, nincs valakinek?

Janek11 | 2015-12-08 13:03 BluElite részére

Szia! Digitlkímas az auto...de a motort tudom adni..kuldj egy e mail címet es megbeszeljuk..vagy a szamom..70/450-3852

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó