2018. Április 20. Péntek - Konrád, Tivadar

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-12-17 21:05 Gabor83 részére

Háát ez van. MEg fejlemény is: felhívott a karosszériás szakember, hogy gond van... (hirtelen kiizzadtam, mondván valami nagy bajt talált)... Kiderült, a küszöb nem kombira való... Mondom hogy dehogy nem, rá is van írva... De akkor sem erre való, mert kicsi.... Odamentem, megmértük, megnéztük, tényleg 10 centivel rövidebb. Most megpróbálom becseréltetni másikra, ha nem megy, visszaadják a zsozsót.... Csak akkor meg indulhat a vadászat a vörös októberre, mert kell szerezni valahonnét normálisat....

 

Jelenleg ott tartunk hogy elhoztam az autót, mert nem tudom mennyi idő mire átfut a keresgélés..... Ünnepek jönnek, stb stb.... Ráadásul januárban bővülünk is, jön a 2. gyerkőc, munkám is nagyon sok van, és nem fogom tudni kivenni a kocsit a "termelésből" :-)

Visszatérünk a karosszéria projektre valamikor febuárban.... Addig valahonnét csak szerzek küszöböt..

mazda-auto.hu2 | 2015-12-17 17:30 HMark részére

A fék esetében szakemberhez kell fordulni!

Elsődlegesen az izzítást kellene ellenörizni, majd az akkumulátort.

Gabor83 | 2015-12-17 09:44 BluElite részére

Ezeket, sajnos, én is végigjártam.

Ha cserélném nagyjából az átirási költség és a kötelező szerviz jönne ki az autó értékéből.

És átülheték egy kissebb, kevésbé felszerelt és kényelmes autóba.

Kuplungot mindenképpen meg kell csinálnom, de jövőre lejár a műszaki és ezzel az olajfogyással (hideg motornál nagyon füstől), ami van, nem hiszem, hogy át fog menni. :/

 

BluElite | 2015-12-16 14:57 Gabor83 részére

Szia!

 

Köszi... Modjuk sajnos van munka bőven ilyen téren. Cseréli a két sárvédő ívet, a két küszöböt vadi újra, Lekezeli őket tisztességesen és festi is. Illetve ebben az árban elméletileg benne van az is, hogy ahová még kell neki lemezt raknia, oda tenni is fog, pl a doblemezhez biztos kell javítás. Kipakolja az egész belét az autónak ülésestől, padlókárpitostól hogy lássa, ott mi a helyzet... Ja, illetve még a csomagtér ajtó belső fele is plasztikára szorul.... Szeretem az autómat mert tényleg hibamentes, vigyázok is rá, de ezek a karosszéria problémák kiakasztanak, vékony vacak lemezből van minden.... :(

Gondolkodtam róla hogy eladom vagy beszámíttatom, de pl 1M ft-ig csak vackokat láttam helyette, egyik másikkal át is akartak vágni a palánkon sajnos. Mondjuk nekünk a család miatt csak a kombi vagy a nagyobb egyterű játszik, ez némileg szűkíti a kört. Amiket láttam azok meg vagy horribil edictu hogy mennyit futottak, vagy szintén rozsdás volt, vagy mindkettő.. Ami tetszett volna (egy passat), annál meg a próbaúton derült ki hogy jó eséllyel hengerfejes.... Elment a kedvem az egésztől, inkább megcsináltatom, még ezzel bukok a legkevesebbet... Bár többet érni sajnos nem fog tőle, de pár évig még talán nagyobb gondok nélkül elmegy.

Jövő hét elején már többet tudok, mekkora javításra szorul.... Addigra le van bontva minden, jobban látszik a helyzet :-D

Gabor83 | 2015-12-14 20:28 HMark részére

Szia,

Nekem 2001-s van, arról tudok írni: a fékolaj mennyiségét le tudod ellenőrizni a tartály olajszintjén, ennek nem nagyon szabad csökkenie.
Érdemes légteleniteni, arra tippelek, hogy a kuplungnál levő légtelenitővel tudod a fékek esetén is, de ezt majd a szakik megmondják pontosan. :)

Gábor

HMark | 2015-12-14 16:51

Üdv! 
Új vagyok még Mazda tulajként. Kezdeném is egyből egy kérdéssel. Tehát egy Mazda 626 2.0  dízel (1993) autóról lenne szó, eddig semmi baj nem volt (3 hete van meg), de most mintha elment volna az olaj a fékrendszerből, fogni fog a fék, de csak ha teljesen lenyomom a fékpedált. Be néztem a motorháztető alá ott nem láttam semmi furcsaságot, de amikor a kocsi alá bujtam a motor alulról olajos volt. Ez lehetséges hogy egy fékcső leesett esetleg vagy elszakadt? Vagy nagyobb bajra gyanakodjak? És még lenne az is hogy hidegen nehezen indul (2. indításnál vagy 3.-nál) ez esetleg egy akksi hiba lehet vagy itt is gondolhatok másra is? 

Válaszokat előre is köszönöm!!

 

Gabor83 | 2015-12-11 13:21 BluElite részére

Szia,

Határeset, nekem egy pesti ismerősőm csinálta idén, oldalanként - ha jól emlékszem - 20 ezer Ft volt a karosszéria javitás és fényezés, olyan 65-70 körül fizettem a lökháritó fényezéssel együtt.
A fényezés alatt ködölést kell érteni, nem fényeztettem le a teljes sárvédőket.
Ez picit a pesti árak alatt vannak, de szerintem a 150 viszont felette.

Janek11 | 2015-12-08 23:03 knochl részére

Szia! Tudok neked adni,amire szukseged lehet...a szamom ott van lentebb..

Spot | 2015-12-08 19:50 ali53 részére

Sajnálattal hallom !!

Privátba tudnál küldeni pár képet róla illetve eladók a dolgai??

spot.mobil@gmail.com

Spot | 2015-12-08 19:49 BluElite részére

Hali Mi már beszélgettünk régebben de szerintem mindenem van amire szükséged lenne egy telefonszámot dobnál mert akkor rádcsörgök !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó