2018. December 13. Csütörtök - Luca

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-10-21 14:18 mrkopasz1980 részére

Ennél a típusnál 120 ezrenként kell cserélni a feszítő patront, feszítő görgőt és a vezető görgőt is. Annak elméletileg ezt ki kell bírnia. Ha nem volt cserélve, akkor viszont mindegyiket ki kell minél előbb cserélni, természetesen a vezérműszíjjal együtt, ha az se lett cserélve.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-21 14:11 ozsiboy részére

Az alvázszám alapján nem hidrotőkés, hanem lapkás.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-21 14:06 Morzsi007 részére

A rugalmas lendítőkerék is okozhat ilyet, de így elég nehéz megmondani.

mrkopasz1980 | 2015-10-20 19:57

Üdv

Mazda6 2.0 143Le 2007 dízel autóm van. A minap hallottam egy furcsa ciripelő hangot az ékszíj felől. Levettem, csere. Plusz megnéztem a feszítő görgőket is. Mivel a görgőkön semmi kopás nem volt, ezért csak a csapágyat cseréltük ki, 6203 és 6303-ra. Viszont a ciripelő hang megmaradt és azt lehet látni, hogy ilyenkor kicsit beremeg a feszítő rugón lévő görgő. Kérdésem az volna, hogy ilyen cserekor a rugót is cserélni kell? Elfáradt volna? Esetleg rossz úton járok? Gondoltam arra is hogy esetleg akad valami és az remegteti meg, de jelét nem találtuk. Válaszát előre is köszönöm.

ozsiboy | 2015-10-20 19:41

Üdvözlöm! JMZCP19S241354896 az alvázszámú Premacy 2.0 benzines vajon hidrotőkés? Láttam már bele való tőkét autóalaktrész oldalon, azonban a nagykereskedőknél nem találtam.Így tanácstalan vagyok a motorból való csattogás miatt.

Morzsi007 | 2015-10-16 22:19

Tisztelt Szakértő!

Pár hónapja vásároltam egy Mazda 6-ost (2.5 benzin, 2008) és olyan észrevételem van, hogy meleg motornál az alapjáraton enyhe egyenletlenséget érezni a motor járásán.Nem  annyira drasztikus, nem folyamatos remegés, hanem inkább szabálytalan. A fordulat nem ingadozik, 650-en van folyamatosan. A kérdésem az lenne, mi okozhatja ezt a egyenletlen motorjárást. Én mondjuk keveslem ezt a fordulatot, mert 800 körül nincs ez az enyhe remegés, viszont ha gyorsítok 2000 alatt egy kicsit van vibrálás, amit a váltón is érzek egy kicsit, de csak itt 1900-2000 között, ha viszont lassan gyorsítók akkor nincs remegés. Gyertya, motorolaj, váltóolaj cseréje megvolt. Tudom, hogy sok minden okozhatja a problémát, de hátha van valami ötlet. Mekkora fordulatnál változik a szelevezérlés? Elnézést a hosszú szövegért. Köszönöm a választ előre is!

Cab | 2015-10-16 21:03 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ. Múlt hét pénteken (2015.10.09-én 82.000 km-el vettem át az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-10-16 16:12 kberdesz részére

Reálisnak tűnik. Igaz, hogy csak 2009.01.09-ig hordták szakszervizbe, és utána nincs adat,de addig szinte pontosan 19 ezer kilómétert ment évente.

kberdesz | 2015-10-16 12:26

Tistelt mazda autó  elírtam az alvázszámot küldöm javítva JMZCR19T670156412 

mazda-auto.hu2 | 2015-10-16 10:09 Cab részére

2013. 05. 06-ig  végig szervizelt az autó.

Ha megkapom a kilómétert, válaszolok, hogy valós vagy sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó