2018. Június 22. Péntek - Paulina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lantos749 | 2015-09-08 12:39 mazda-auto.hu2 részére

Nemrég volt hátsó kipufogó dob csere az autón.. Nem lehet, hogy a szervizes megfeszítette a rendszert csere közben, és ennek következtében valamelyik rezonátor cső vagy a katalizátor megsérült? /és ezért van, hogy csak bizonyos, alacsony fordulaton jelentkezik a hang/

mazda-auto.hu2 | 2015-09-07 14:56 Lantos749 részére

Lehet klímacsapágy, ékszíj, de más is, sajnos így távolból elég nehéz megmondani.

Lantos749 | 2015-09-07 13:29

Üdv Újra!! Eddig eseménytelenül telt a nyár, viszont mostanság fura csörgő/súrlódó hangot hallok a motorháztető alól pár km megtétele után (üzemmeleg motornál) alapjáraton.... és persze ezt sem mindig... Mi lehet a probléma? /én a generátorra tippelnék, de az akku töltéssel semmi gond egyelőre/ ('01-es Mazda 626 1.8 74kW benzin)

Lantos749 | 2015-09-03 14:08

Üdv Újra!! Eddig eseménytelenül telt a nyár, viszont mostanság fura csörgő/súrlódó hangot hallok a motorháztető alól pár km megtétele után (üzemmeleg motornál) alapjáraton.... és persze ezt sem mindig... Mi lehet a probléma? /én a generátorra tippelnék, de az akku töltéssel semmi gond egyelőre/ ('01-es Mazda 626 1.8 74kW benzin)

Lantos749 | 2015-09-03 14:08

Üdv Újra!! Eddig eseménytelenül telt a nyár, viszont mostanság fura csörgő/súrlódó hangot hallok a motorháztető alól pár km megtétele után (üzemmeleg motornál) alapjáraton.... és persze ezt sem mindig... Mi lehet a probléma? /én a generátorra tippelnék, de az akku töltéssel semmi gond egyelőre/ ('01-es Mazda 626 1.8 74kW benzin)

mazda-auto.hu2 | 2015-08-31 09:41 beklasmd részére

Magyarországi, végig szervizelt, az utolsó szervize 2014.09.30-án volt, 81.146 kilométernél.

beklasmd | 2015-08-29 17:38

Sziasztok! Most tervezem Mazda 6 vásárlását (2011/8 , 2.2 D, 163 LE GTA) Az alvázszáma: JMZGHA4B601462222. Tudnátok vmi mondani az előéletéről, mert 2 nap múlva megyek megnézni és nincs mazda szervíz ott ahol veszem... Köszi

roleee91 | 2015-08-26 14:55 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 14:12 roleee91 részére

Egyáltalán nem természetes, először meg kellene nézni a motortartó bakok állapotát. Az autó nincs rögzítve a digitális rendeszrbe, csak annyit látni, hogy 2000.07.27-én helyezték forgalomba, és 1 alkalommal lett még rögzítve valamilyen garanciális ügyben, 2002.10.16-án, akkor 99.500 km volt benne.

roleee91 | 2015-08-26 13:22

Tisztelt Szakértő! Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú Premacy 2.0 DITD-t (66kW) és azt tapasztaltam, hogy a motor leállításakor a kulcs elfordítása után a motor 2-szer, 3-szor "nagyobbat döccenve, a kasznit rángatva" áll le. Ez természetes jelenség ennél a motortípusnál? Vagy esetleg hiba? Más autónál ilyesmit még nem tapasztaltam. Továbbá, ha van rá mód szeretnék betekintést nyerni az autó előéletébe szervizelés tekintetében. Az alvázszám: JMZCP19R201143988 Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó