2018. December 19. Szerda - Viola

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


roleee91 | 2015-08-26 14:55 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-26 14:12 roleee91 részére

Egyáltalán nem természetes, először meg kellene nézni a motortartó bakok állapotát. Az autó nincs rögzítve a digitális rendeszrbe, csak annyit látni, hogy 2000.07.27-én helyezték forgalomba, és 1 alkalommal lett még rögzítve valamilyen garanciális ügyben, 2002.10.16-án, akkor 99.500 km volt benne.

roleee91 | 2015-08-26 13:22

Tisztelt Szakértő! Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú Premacy 2.0 DITD-t (66kW) és azt tapasztaltam, hogy a motor leállításakor a kulcs elfordítása után a motor 2-szer, 3-szor "nagyobbat döccenve, a kasznit rángatva" áll le. Ez természetes jelenség ennél a motortípusnál? Vagy esetleg hiba? Más autónál ilyesmit még nem tapasztaltam. Továbbá, ha van rá mód szeretnék betekintést nyerni az autó előéletébe szervizelés tekintetében. Az alvázszám: JMZCP19R201143988 Válaszát előre is köszönöm!

Pety | 2015-08-24 11:44

Tisztelt szakértő! Van egy 1998-as évjáratú mazda 323f esem. Olyan problémám van,hogy ha kicsit kihúzatom előzésnél,vagy csak tövig nyomom a gázpedált utána megtorpan az autó,és ha a gázpedált egyenletesen próbálom tartani rendszeresen ránt egyet. Ha üresbe teszem,és úgy gurulok tovább,akkor sem szűnik meg,csak akkor ha legalább egy 5 másodpercre lehúzódok,hogy a kocsi ne guruljon,akkor abba hagyja. Néha csinálja hidegen,hogy elindulok,tövig nyomom a gázpedált,de semmit nem gyorsul,csak pár másodperc után. Már kivetettem a katalizátort,kipucoltam a légtömegmérőt,de nem használt. Egy ideig nem volt felrakva az a levegő tartály,ami csatlakozik a levegőszűrőre. Vissza raktam,mert arra gondoltam rossz adatot mér a légtömegmérőm,de ezután sem változott. Előre is köszönöm a segítségét!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 08:52 Petiz részére

Valőszínű, hogy az izzító relét kell cserélni, de az egész izzitó rendszert át kell nézni.

Petiz | 2015-08-22 09:29

Tisztelt Szakértő! Van egy 2005-ös Mazda Premacy 2.0 Dízel autóm. A probléma a következő: Hidegen nagyon nehezen vagy el sem indul. Ez azt jelenti hogy reggel mikor az autó lehűlt és 15 fok van akkor egyszerűen be sem robban, semmi. Amikor ugyanúgy reggel 20-22 fok van akkor elindul, de az első percekben hajlamos megállni, akár menet közben is. Amikor a nagy melegek voltak akkor viszont jól indul és a nap folyamán sincs gond vele. OBD2-es csatlakozója van de eddig semelyik szerelő nem tudta kiolvasni az autót. A szerelő aki nézte azt mondta hogy amit lehetett befújt kontakt spray-el, átnézett mindent amit tudott de látható hibát nem talált, kiolvasás nélkül meg nem tudott más okosat csinálni. Amikor az autó megáll akkor van amikor a műszerfalon villog az izzítószál van amikor nem, ez is változó. Amikor leáll az autó akkor sem indul egyszerűen, van hogy percekig kell szórakozni vele míg újra berobban. Olyan is előfordul hogy padlógázzal indítom üresbe de ahogy berobban a motor 1 másodpercen belül le is áll rögtön. Így az autó egyszerűen használhatatlan. Tud esetleg segíteni merre induljak a hibával kapcsolatban?

mazda-auto.hu2 | 2015-08-05 16:52 marcsi0113 részére

Meg kellene nézni a csöveket, hogy nincs-e lecsúszva valamelyik a csatlakozásoknál. Ha nincs, be kell hozni egy diagnosztikára.

marcsi0113 | 2015-08-03 17:19

Tisztelt Szakértő! A kérdésem a következő lenne: december óta van egy benzines 2006-os Mazda2-esem, eddig nem volt vele semmi gond. Azonban kb. egy hónapja csinálja azt, hogy hosszabb idejű állás után (pl. 8 órát parkolok vele valahol) a beindítást követően 1000 alá esik a fordulat, dadog, olyan, mintha magától le akarna fulladni...aztán pár másodperc múlva 2000-ig felszökik magától a fordulatszám, majd ismét eltelik pár másodperc, amikor "beáll" a normális alapjáratra. Mindezt úgy, hogy egy pedálhoz sem nyúlok közben, tehát nem adok pl. gázfröccsöt. Ez vajon mitől lehet? Nem is minden esetben csinálja, de azért elég sűrű jelenség, majdnem mindennapos. Segítségét előre is nagyon köszönöm! MM.

tutu37 | 2015-07-31 15:09

Tisztelt Szakértő! Boldog tulajdonosa lettem egy 2008-as mazda6 2.0 TE típusú autónak "60000" km-es futás teljesítménnyel. Kérdésem az lenne, hogy valós-e a futásteljesítménye és érintett valamely visszahívással. Asz.JMZGH12F701180768 Válaszát előre is köszönöm Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2015-07-30 14:22 mrkisalfoldi részére

Valószínűleg a turbó geometria szabályzásához tartozó szolenoid szelep a rossz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó