2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-08-05 16:52 marcsi0113 részére

Meg kellene nézni a csöveket, hogy nincs-e lecsúszva valamelyik a csatlakozásoknál. Ha nincs, be kell hozni egy diagnosztikára.

marcsi0113 | 2015-08-03 17:19

Tisztelt Szakértő! A kérdésem a következő lenne: december óta van egy benzines 2006-os Mazda2-esem, eddig nem volt vele semmi gond. Azonban kb. egy hónapja csinálja azt, hogy hosszabb idejű állás után (pl. 8 órát parkolok vele valahol) a beindítást követően 1000 alá esik a fordulat, dadog, olyan, mintha magától le akarna fulladni...aztán pár másodperc múlva 2000-ig felszökik magától a fordulatszám, majd ismét eltelik pár másodperc, amikor "beáll" a normális alapjáratra. Mindezt úgy, hogy egy pedálhoz sem nyúlok közben, tehát nem adok pl. gázfröccsöt. Ez vajon mitől lehet? Nem is minden esetben csinálja, de azért elég sűrű jelenség, majdnem mindennapos. Segítségét előre is nagyon köszönöm! MM.

tutu37 | 2015-07-31 15:09

Tisztelt Szakértő! Boldog tulajdonosa lettem egy 2008-as mazda6 2.0 TE típusú autónak "60000" km-es futás teljesítménnyel. Kérdésem az lenne, hogy valós-e a futásteljesítménye és érintett valamely visszahívással. Asz.JMZGH12F701180768 Válaszát előre is köszönöm Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2015-07-30 14:22 mrkisalfoldi részére

Valószínűleg a turbó geometria szabályzásához tartozó szolenoid szelep a rossz.

mrkisalfoldi | 2015-07-29 19:26

Sziasztok. P2010 es hibaval mit lehet kezdeni? Talalkozott mar ilyennel valaki? 2003 as m6 2.0 , 121 le. Előre is köszönöm.

MP_Tomi | 2015-07-18 23:05

Tisztelt Szakértő!

Mitől lehet, hogy benzin szagú a pár hete lecserélt motorolaj?

Premacy, 74kW.

 

Köszönettel

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:04 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:00 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:52 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintne, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

grederes | 2015-07-13 20:28

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2006-os 1,9 TD-s Mazda 6 autóm, az a problémám, hogy egy hete elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpa, és érdekes módon a munkahelyemig fél óra a menetidő és ez idő alatt legalább 2500-3000-es fordulaton hajtottam az autót, ugyszintén hazafelé is így jártam el.sőt a következő napokban is így hajtottam. Ennek ellenére a lámpa továbbra is villog, a motorolaj cseréje aktuális, most fog rá sor kerülni a hétvégén. Befolyásolhatja-e a részecskeszúrő tisztítását az esedékes olajcsere? A motornak van némi olajfolyása, ami egy hosszabb parkolás után foltot hagy maga után, az előző olajcsere óta kétszer fél litert kellet utántöltenem, hogy a megadott szint maradjon. Azonkivül parkolóból kiálláskor nagyon lassu menetben csak balra egy morgó, kormánykerékre is enyhe rázkódás észlelhető. Azonkívül egyenesmenetben kb. 100-as tempónál a kormánykererék enyhe  jobbra mozdításánál, ami még nem jár irányváltással enyhe csapágyhanghoz hasonló hang hallható. Lehet esetleg a szervó hibája?

Segítségét  előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó