2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2005-11-21 15:47

Hát eddig nem sokat mentél vele. Nem akarunk feltételezésekbe belemenni, de lehet hogy "utána kellene nézni" egy kicsit az eladónak. Egy Mazdában nem törik el csak úgy a fõtengely.

Standi | 2005-11-19 22:41

Hát nincs jó hírem, kis Mazda MX 3-asom meghallt.Nem bírta nálam sokáig. De nem adom fel, megcsináltatom. Nem vagyok ugye mûszaki zseni, de valami olyasmit mond a szerelõ, hogy a hajtástengely (van olyan?) eltörött és szétverte a hengerfejet meg a dugattyúkat. Szerinte vegyek egy új motort. Honnan szedek egy V6-ost?

MPS | 2005-10-13 14:45

Nagyon köszönöm,mindenképpen elmegyek és bele ülök!!!!!!!!!!!!
Üdv!!!!

mazda-auto.hu | 2005-10-12 13:21

Nagyon sajnáljuk! A jég az egy rémálom!

MrSpock | 2005-10-12 12:28

v.....zze, elverte a kocsimat a jég, kb 10 perc alatt hazavágta a vihar 1 évnyi munkámat+ a lóvém. :(

mazda-auto.hu | 2005-10-12 08:13

Az idén öt autó érkezik az országba, de ezeknek már megvan a gazdája. Menni az MPS-sel egyelõre úgy tûnik csak jövõre, beleülni viszont elképzelhetõ, hogy a Budapesti Autószalonon már lehet. Ez a pillanatnyi helyzet, ami azért még változhat, bár kicsi rá az esély.

MPS | 2005-10-11 22:31

Köszönöm,most már csak arra lennék kiváncsi,mikor lehet kipróbálni.....?

ecco | 2005-10-07 14:59

Köszönöm,ezek biztató infók már csak meg kell néznem van e felfogatási lehetõség a hátsókerék lehajtásnak a sima váltón.
Jó lenne bár kétlem!
Legfeljebb fúrok rá!:)))

mazda-auto.hu | 2005-10-07 13:39

Nagyon régen járt nálunk 4x4 626-os, de annyi biztos, hogy az elsõ lehajtás és a váltó-legalábbis a belseje- az alkatrészkatalógus szerint ugyanaz.A váltón kívûl van elvileg rárakva a hátsó lehajtás. Úgy tûnik átrakható cucc. A csapágyhibát vagy tengelylógást csak szétszedéssel tudod biztosan megállapítani.

ecco | 2005-10-07 12:57

A kérdésem arra irányult volna,hogy az elsõkerekesbõl a váltót át birom e ugy rakni,hogy a 4×4is megmaradjon? Nem tudom ,hogy a hátsókerékhajtás,hogy van megoldva.(mert még nem volt idõm alámenni)
A tengelylógást,hogy birom ellenõrizni?Csak ha darabokraszedem?Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó