2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2005-12-22 11:40

Nem tudunk róla. Csak adatokat tudunk lehívni, majd felvinni a PCM-re, komplett programot nem. A díszlécet megkaptad?

MrSpock | 2005-12-21 13:24

Hello!

Olyan kérdésem lenne, hogy hozzá lehetne-e jutni a kocsim motorvezérlõ programjához? Valamilyen úton módon?:)

mazda-auto.hu | 2005-12-21 12:01

A 6-os tárcsája 3mm-rel kijjebb fog érni, azaz más a középvonalának is az elhelyezkedése. Felszerelhetõ, de a féknyereg rögzítésérõl csak próba után tudnánk nyilatkozni.

paquo | 2005-12-21 11:11

Mikorra tudnátok utánanézni, hogy az a mazda6-os tárcsa felrakható-e az enyémre? A helyzet az, hogy ha minden igaz találtam az FK-nál lyuggatott tárcsát a verdámhoz és ha minden jól megy, akkor egész szép kis kedvezménnyel meg is szerezhetõ.

paquo | 2005-12-20 13:05

Jelenleg Mazda6-os 17-es felnik vannak rajta. Elöl elfért minden további nélkül, hátul viszont csak oldalankénti 10mm-es szélesítõ pogácsával, mert útban volt lengéscsillapító.

mazda-auto.hu | 2005-12-20 08:23

A kétezres benzinestõl 283-as az elsõ tárcsa. Osztókör, agyfurat ugyanaz, viszont a süllyesztési mélységét még meg kell néznünk. Kompletten 130 000.- oldalanként. A féknyereg kialakítása miatt, viszont nem fér el minden felniben.

paquo | 2005-12-20 07:27

És mi a helyzet a mazda6 féktárcsáival? Ha jól tudom azon is nagyobbak a tárcsák. Megoldható?

mazda-auto.hu | 2005-12-19 15:42

A féktuning szintén nem olcsó mulatság. A 323F V6 kerékagyával készülõ egyik nehezebb típuson sincs nagyobb fék( Xedos6-9, MPV). Egyszóval a 274 miliméterével elég komoly tárcsái vannak. Az RX-8-é ennél nagyobb, viszont oldalanként 170 000 Ft-ba kerül a nyergekkel, betétekkel, tárcsákkal.Még mindig olcsóbb, mint egy Brembo szett. A gyári tárcsákkal a gyári betét nagyon jó, minden más kombináció gyengítheti(!!!) a fékhatást, a tartósságról nem is beszélve..

MrSpock | 2005-12-19 13:22

Ez mondjuk tény, hogy attól is függ, hogy mennyire van eleve kihegyezve a moci.
Fékhez lehet kapni juggatott tárcsákat+versenybetétet, vagy esetleg a srácok biztos tudják, hogy melyik nagyobb mazda fékjét lehet rátenni.

paquo | 2005-12-19 12:30

Sziasztok! Én ezen fél évvel ezelõtt estem át. Rendesen körüljártam a témát, sok helyen voltam. Nekem is V6-osom van csak 323F-es (BA). Elsõként a turbó beszerelése merült fel, de sajnos kettõnek kellett volna a hely és egynek sem igazán találtunk benne helyet. Még a 6 leömlõre is azt a választ kaptam, hogy nem igazán van rá hely. A szívó oldali tuningot javasolták és árban is hasonlóakat kaptam, viszont lóerõben max. 15-20LE-t lehet nyerni vele a meglévõ 150LE mellé. Úgy döntöttem, hogy annyit viszont nem ér meg számomra, úgyhogy maradtam az optikai átalakításnál. Aztán ki tudja?! Ezúton tennék fel nektek egy kérdést, mégpedig az elsõ fék átalakításával kapcsolatban. Van e ötletetek, hogy a fent említett típuson milyen módon lehetne a fékhatást növelni? Mekkora és milyen tárcsát lehetne feltenni, esetleg milyen átalakításokkal?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó