2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MrSpock | 2005-12-19 07:43

Turbot gyakorlatilag bármire lehet tenni. Sajnos errõl a motorról semmit nem tudok (bár amcsiban biztos van ehez is komplett szett), ezért e vonatkozásban nem tudok hiteleset mondani. A turbosítással kapcsolatban arra kell készülni hogy elég sokáig fog tartani amíg tökéletesen elkészül, és a fogyasztás sem lesz túl baráti- arról a minimum 1 milláról nem is beszélve.
Én azt javasolnám, hogy hegyezd ki azt a jó kis V motort szívóként (veztengelyek, szelepek, hengerfej, üzemanyagnyomás..stb.) és tegyél rá egy akkora nitrocsomagot amit utána még elbír! (ide bizton kellenek majd kovácsolt dugók) Ami még szóba jöhetne az egy jó kis vízbefecskendezés.

Ez kb azt jelenti hogy: Az én motorom esetében(2.0 8V)- 120 Le-rõl Kb 180-200+egy 50-Le-s nitro pack. Teljesen baráti, nem nõ az egekbe a fogyasztás, nem cseszõdik szét a motor, és itthon is faszán meg tudják csinálni!!!

szívótuning:300-400 e
vízbefecsi: 200 e
nitro:min. 200 e

aztán persze, meg kell erõsíteni a fékeket, a futómûvet, meg a váltót is.

A helyen ahol a kocsim cellázik meg tudnak csinálni mindent profi szinten - meg is kérik az árát, de olyan is lesz, és az arcodba fogják mondani ha valami szar. Referenciaként: Amikor vittem föl a saját kocsimat hogy újra összerakják:) akkor épp egy 480 Le-s Audi S8-at adtak át (Régi 4,8-as, az új az 5,2-es és 450 Le. 320 volt a vége a kocsinak)

Standi | 2005-12-18 13:53

Oké Mr Spck kezdjük szépen lassan. Szerinted lehet kapni turbót az MX-3hoz? Milyen átalakítás szükséges ahhoz, hogy azt bírja a motor? Akiket írtál, azok tudnak ilyet beletenni? Mi a véleményetek egy kis NOS-ról?

mazda-auto.hu | 2005-12-12 16:56

Felhívnám a figyelmet a tuning linkre!(: Egyenlõre csak optika, a többit majd meglátjuk!

MrSpock | 2005-12-12 13:18

Kb ebben a sorrendben ahogy írtad! 2-3 millából meg is van:)

Ha nekem lenne egy ilyenem, én új futómûvet adnék neki, teljeskörû szívótuningot a motornak, piszkált elektronikát + egy jó kis kipuffrendszert leömlõstül. Aztán, ha még találnék a kispárnámban egy fölös 2 mihályt meg egy MOL "kifogyhatatlan benzinkártyát", akkor simán biturboztatnám, merthogy V motorról van szó ugye. Csak ne felejts el fékernyõt építeni bele:) Sok sikert!

Mazda tuningban õk a jártasak: 06 20 983-3770
aszabo@eleanor.hu

Standi | 2005-12-12 07:22

Örömmel jelentem, hogy jó úton halad a Mazda MX 3-am a gyógyulás felé. Vettem bel ugyanis egy új motort..... Szóval ezt elméletileg jövõ héten beleszerelik, úgyhogy várom a javaslatatitokat a tuningra! Mit tegyünk bele? Direkt szûrõ? Turbó? Nitiro? Festés? Neon? Mit honnan és hogyan Segítsetek légyszi!

mazda-auto.hu | 2005-11-25 08:15

Ja, a hosszú díszléc 29.418.- bruttó/db.

mazda-auto.hu | 2005-11-24 16:10

Ezek az Áfa-s árak. Hátsó lámpa csak gyári van. A fehér index azt jelenti, hogy olyan mint a tied volt. Kíváncsian várjuk az "újraélesztést" nálad és standinál is.

MrSpock | 2005-11-24 14:47

Ezek ÁFÁ-s árak? A fehér index mit jelent? Hátsó lámpatestek nincsenek?

Mennyi az ára az ablak körötti díszléceknek?
Azt hiszem nincs több kérdésem, köszi az infókat:) Üdv!

mazda-auto.hu | 2005-11-24 08:33

Ami van másnapra: fényszóró 12500.-/db, fehér index 2898.-/db, motorháztetõ 46228.-, sárvédõ 24781.-/db. A króm bajuszlécek kb. 2 hét 7500/db, a többi alkatrész csak gyári, vagy bontó.

MrSpock | 2005-11-23 07:26

Sziasztok!

Érdeklõdnék, hogy tudtok-e beszerezni jó minõségû utángyártott alkatrészeket - mert, hogy megteremtõdtek a feltételei a kocsi II. újjászületésének (szebb lesz mint az elõzõ bõre)
Ami érdekelne: elsõ lámpatestek indexek, hátsó lámpatestek, motorháztetõ, hátsó ajtó, elsõ sárvédõ idomok, bajuszléc(Króm) ill. érdekelne, lehet-e kapni az oldalsó ablakok körötti díszléceket króm kivitelben? Tudnátok árakat írni?
Köszönet!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó