2019. Július 17. Szerda - Endre, Elek

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anubis | 2019-07-08 10:46 Charon részére

lehet az, hogy csak azt szabályozza egy biztosíték??

 

Charon | 2019-07-08 09:11 anubis részére

biztosíték sem lehet akkor?

anubis | 2019-07-08 08:43 Charon részére

mint írtam, próbáltam tanítani. aksi saru párszor már lekerült. még kapcsolót is vettem újat és kicseréltem. semmi.

Charon | 2019-07-03 13:52 anubis részére

Szia!

Minden ajtón külön-külön kattanásig lehúzva tartva az ablakemelő gombot, majd kattanásig felhúzva tartva a gombot és kész is. Utána elölről már megy az összes. Újra kellett tanítani csak.. Sok sikert 

Facebook mazd5 fórumra lépj be, ott hamarabb kapsz választ!

 

Ha így se megy, akkor aksi saru le és vissza 1 perc múlva, néha az is csodákra képes.

 

anubis | 2019-07-03 13:39

sziasztok, olyan gondom van, a bal első ablakemelő csak a saját ablakot mozgatja, a  többit nem. a saját kapcsolók működtetik a saját oldali ablakokat. próbáltam tanítani, de semmi eredmény. új kapcsolót tettem bele, így sincs semmi. mi a jó édes anyja lehet vele?????

degaba | 2019-06-18 20:38

Üdv. 

Egy kis segítséget kérnék. Mazda 5 vásárlása elött állok, 2007 és 2010 közötti évjáratban, és a dízeles gta (143L) modellben gondolkozom. Mire figyeljek oda leginkább, mik a típus buktatói? És még annyi, hogy a hátsó ajtók melyik évjárattól elektromosak, vagy típusfüggő? Előre is köszi a válaszokat. 

oziris | 2019-04-29 09:03 ancsika1215 részére

facebook-on van egy nagyon segítőkész csoport a Mazda5magyarország. ott letölthető. valahol nekem is van 6 db pdf-ben. megkeresem és átküldöm, ha megtalálom.

oziris | 2019-04-29 09:00

Tisztelt Szakértő!

pár hete kaptam egy koccanást jobb oldalról, a függönylégzsák elszállt.

kérdésem az lenne, hogy ha sikerül vennem bele való légzsákot, van-e valami speciális programozás vagy egyéb trükkje, amivel számolni kell még majd?

gergelyjanos | 2019-04-16 09:51

Tisztelt Szakértő!

Segítségét kérem az alábbi hibajelenség beazonosításában: 2011-es, 2000-es, benzines, Mazda 5-öm reggel hideg indításnál (0-5 fokos külső hőmérsékletnél) magas 1800-1900-as alapjárati fordulaton indul, majd pár másodperc után szép lassan lemegy 1500-ra, majd 1000-re. Amikor eléri az üzemi hőfokot szépen beáll 750-es fordulatra. Napközben, ha sokat is áll az autó (valószínűleg melegebb mint reggel) már nem olyan magas alapjárati fordulaton indul (1500-1300 között). Úgy veszem észre a külső hőmérséklet függvényében is van változás (minél melegebb az idő annál alacsonyabb fodulaton indul). Az autó nem produkál semmilyen hibajelzést. Márkafüggetlen szervízben diagnosztikai műszer sem jelzett hibát (alapjárati rendszer sem). A fojtószelepet megtisztították, de érdemi változás nem történt. 

Érzékelők cserélgetésében látják a megoldást, de az beazonosítás nélkül kölétséges lehet. 

Gondolom ez az állapot a motornak sem tesz jót hosszú távon és a városi fogyasztásban is növekedéssel jár.

Várom válaszát!

Tisztelettel: G János

 

 

Charon | 2019-02-05 20:18

Tisztelt Szakértő, Tisztelt Mazda 5 tulajdonosok!

2007-es 1,8 benzines Mazda 5 autóm a mai napon az alábbiakat produkálta. Piros lámpánál való indulás után mintha beragadt volna 1-es sebességben, kuplungot kinyomva nem tudtam váltani. Ezt követően nagynehezen sikerült félreállnom, de a váltó a kuplunk benyomását követően nem váltott. Gyújtást levéve (kuplung kinyomásával) minden tökéletesen működik. Gyújtást követően azonban továbbra sem működik. Gyújtás le, 1-esbe a váltó, gyújtás rá és megy az autó, de váltani nem enged. Kuplungcsere, vagy elektronikai hiba véleményük szerint? Milyen költségekkel kalkuláljak? Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó