2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdarobi | 2017-11-22 23:17

Sziasztok! M5 DPF Motor felújításon van túl.Indítás után rettenetesen kopog,alapjárat ingadozik,pár másodperc múlva leáll.

Nyomócső 400-700 Bar között ingadozik.Hozam szab.szelep cserélve,nem változott.Hibakód nincs.Gázadásra nem reagál,de a pedálszenzor normálisan működik. ?????

Vez.tengely érzékelő lehúzva(nem indul el),a nyomás 530 bar körüli értéken álladósul.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-07 15:50 Andrew3 részére

Valós a kilométer és végig szervizelt az autó.

Andrew3 | 2017-11-02 14:45

Tiszteletem!

Szeretnék érdeklődni egy használtautó iránt, hogy 

valós km és a szervizét válaszukat előre is köszönöm!

JMZCR19F260114086

Az autóban 143000 km van 

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:32 Dzsardzsar részére

Leírtak alapján motorfelújítás...

Dzsardzsar | 2017-10-28 18:41

Tisztelt Mazda Autó!

Olyan problémám akadt egy Mazda 5 2008 143 lovas diesel mazdával,hogy először 1500-2000-es fordulatnál picit rángatott az autó de minden sebességnél elmúlt 2000-es fordulatig.Másnap rámérettem de a porlasztókra azt mondták értéken belül vannak.Elindultam és mire elértem a város másik végébe haza ami kb 1-2 kb egyre gyengébb lett az autó és egyre nagyobb zakatolós hangja lett.Megálltam és azt vettem észre csepeg az olaj.Kinyitottam a motorháztetőt és a motor bal oldala szemből nézve tiszta olyaj volt.Megmozgatva a bal oldali 2 porlasztó mozgott és úgy néztem ott nyomhatta ki az olyajat.Letörölgettem és el próbaltam indítani megnézzük hol jön de meg sem mozdult semmi.Ebből ítélve mire lehet számítanom mert két szerelő azt mondja elmondás alapján motorcsere :(

Köszönöm előre is.

HDSF clener | 2017-10-28 18:34 Samberg részére

A tapasztalat az ilyen autok soha nem lesz jó!

Totyapapa | 2017-10-28 10:04

Tisztelt Mazda – Autó / szakértő!

Egy súlyos probléma jelentkezett a Mazda 5 – ös 2.0. RF7J   autómon.Sajnos “visszabugyog” a hűtőfolyadék a tágulási tartályba. Elsőként hengerfejprobléma jutott eszembe, de hozzáértők azt mondták, okozhatja ezt az EGR hőcserélő is.

Pécsett Mazdánál azt mondták, 99% , hogy hengerfejes az autó. Nyugtalanít, hogy az EGR hőcserélőt nem vizsgálták. 

Mi a véleménye? Ellenőriztessem az EGR hőcserélőt, vagy Ön szerint is hengerfej probléma lehet?

Köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 12:02 Samberg részére

Mi egyáltalán nem foglakozunk DPF kiszereléssel, sőt mindenkit le is beszélünk róla, de itt valami nem oké.

Ha “jól” átprogramozták a PCM-et, akkor nem villoghatna a lámpa, mert már nem a szenzoroktól kapja a jelet, és miután a regenerálást se indítja már el, akkor ha benne maradt DPF, akkor annak el kell tömödnie.

Samberg | 2017-10-22 09:48

Tisztelt Mazda Autó!

A kiégetett DPF-et visszaszereltük 500 km után megint elkezdett villogni, nem bízván  a romániai szakszervízben , elmentünk egy Magyarországi szakszervizbe vele, ahol azt mondták, hogy a számítógépből ki van írva a dpf, de a szűrő még benne van. Szedjük ki  a szűrőt és minden rendbe lesz. A gondom az ,hogy a visszaúton jobban kihúzattuk és elaludt az égő. 500 km után gyulladt ki újra, épp úton voltunk úgyhogy kihúzattuk és a villogás megszűnt. Most már teljesen össze vagyok zavarodva. Mit tegyünk, hova menjek vele?

mazda-auto.hu2 | 2017-10-20 13:37 Waterminator részére

Gyáriban nincs hozzá, ha esetleg utángyártott létezik is, mindenképpen műbizonylatot kell kérni hozzá.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó