2019. Május 22. Szerda - Júlia, Rita

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


oziris | 2019-04-29 09:03 ancsika1215 részére

facebook-on van egy nagyon segítőkész csoport a Mazda5magyarország. ott letölthető. valahol nekem is van 6 db pdf-ben. megkeresem és átküldöm, ha megtalálom.

oziris | 2019-04-29 09:00

Tisztelt Szakértő!

pár hete kaptam egy koccanást jobb oldalról, a függönylégzsák elszállt.

kérdésem az lenne, hogy ha sikerül vennem bele való légzsákot, van-e valami speciális programozás vagy egyéb trükkje, amivel számolni kell még majd?

gergelyjanos | 2019-04-16 09:51

Tisztelt Szakértő!

Segítségét kérem az alábbi hibajelenség beazonosításában: 2011-es, 2000-es, benzines, Mazda 5-öm reggel hideg indításnál (0-5 fokos külső hőmérsékletnél) magas 1800-1900-as alapjárati fordulaton indul, majd pár másodperc után szép lassan lemegy 1500-ra, majd 1000-re. Amikor eléri az üzemi hőfokot szépen beáll 750-es fordulatra. Napközben, ha sokat is áll az autó (valószínűleg melegebb mint reggel) már nem olyan magas alapjárati fordulaton indul (1500-1300 között). Úgy veszem észre a külső hőmérséklet függvényében is van változás (minél melegebb az idő annál alacsonyabb fodulaton indul). Az autó nem produkál semmilyen hibajelzést. Márkafüggetlen szervízben diagnosztikai műszer sem jelzett hibát (alapjárati rendszer sem). A fojtószelepet megtisztították, de érdemi változás nem történt. 

Érzékelők cserélgetésében látják a megoldást, de az beazonosítás nélkül kölétséges lehet. 

Gondolom ez az állapot a motornak sem tesz jót hosszú távon és a városi fogyasztásban is növekedéssel jár.

Várom válaszát!

Tisztelettel: G János

 

 

Charon | 2019-02-05 20:18

Tisztelt Szakértő, Tisztelt Mazda 5 tulajdonosok!

2007-es 1,8 benzines Mazda 5 autóm a mai napon az alábbiakat produkálta. Piros lámpánál való indulás után mintha beragadt volna 1-es sebességben, kuplungot kinyomva nem tudtam váltani. Ezt követően nagynehezen sikerült félreállnom, de a váltó a kuplunk benyomását követően nem váltott. Gyújtást levéve (kuplung kinyomásával) minden tökéletesen működik. Gyújtást követően azonban továbbra sem működik. Gyújtás le, 1-esbe a váltó, gyújtás rá és megy az autó, de váltani nem enged. Kuplungcsere, vagy elektronikai hiba véleményük szerint? Milyen költségekkel kalkuláljak? Válaszukat előre is köszönöm!

VaFec | 2018-11-22 19:57

Tisztelt Mazda Autó!

A digitális klímaszabályzó panel alatt lévő hátsó ablakfűtés kapcsoló gomb háttérvilágítása kiégett. Kaptam egy izzó cikkszámot (c23561c95), de ezzel én nem megyek semmire. A kérdésem az lenne, hogy milyen izzó való bele? (V, mA, típusszáma, esetleg egy kép róla).

Válaszát előre is köszönöm!

VaFec | 2018-11-22 19:48 ancsika1215 részére

Kedves Ancsi, aki keres, talál! Sajnos angol nyelvű, de talán nem okoz problémát.

https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/MAZDA%20material%20for%20technician/Mazda5.pdf

ancsika1215 | 2018-11-12 13:13

Tisztelt Mazda-autó.hu

A napokban vásároltunk egy 2006.évjáratú, mazda 5  2.0 cd tx 7 személyes autót. Sajnos használati kézikönyve nincs. Honnan tudnék hozzá jutni, akár PDF formátumban is.

köszönöm a segítséget.

email: ancsika1215@gmail.com

 

István62 | 2018-11-01 20:40

Tisztelt Szakértő!

Én egy olyan problémával keresem fel, hogy a 2005-ös 1.8-asom üzemmeleg motornál 10ből 2-3szor nehezen, rángatva indul. Mazda szervízben elektronikusan átnézték, hibakódot nem találtak, szoftvert frissítettek. Továbbra is csinálja ezt, továbbiakban tanácstalan vagyok. 

Üdv: Faragó István

lipi | 2018-10-18 21:22

Tisztelt mazda-auto.hu

Nekem is lenne egy kérdésem amit már kérdeztek előttem sors társak,de nem találom a választ,igy segitségüket kérem.Egy 2005-ös kiadásu Mazda 5-ös gépjármüvel rendelkezem amin a minap egy kis hiba jelentkezet.Ha kihúzom a kulcsot akkor a műszerfalon el kezd villogni egy kis autó benne egy kulcs. Ez mit jelent? A kulcs funkcinal,belehet zárni az ajtókst,gyujtással sincs fenakadás.

Előre is köszönöm a segitséget.Tisztelettel lipi.

Danesz80 | 2018-09-29 12:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat!

Sajnos az olajgomba csere nem oldotta meg a problémát.A coolernél nem találtam olajfolyást.Voltam beméretni műszerrel a kompresszió rendben van 3 hengernél 100 egy hengernél 93 % volt .Elméletileg egy injektor rossz,amit majd most fognak bemérni és ha lehet vagy kell felújítani.Az lenne a kérdésem hogy a denso típusú injektort ki lehet cserélni más típusúra a mazdánál?Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó