2018. Április 23. Hétfő - Béla

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kempi | 2018-04-17 10:54

Üdv!

Tisztelt szakértő!

Szeretnék a következő alvázszámú autóról infót!

Németországból származik 2006.évi Állítólagos km futása115 000

JMZCR198260133641

Előre is köszönet!

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:44 Freejack részére

22R a színkódja.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:42 beresz részére

Le kell engedni az ablakot alsó állásba, majd 4-5 másodpercig úgy tartani a gombot, majd felengedni teljesen, néhány másodpercig úgy tartani, és ezt mindegyik ablaknál végigcsinálni.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:36 BLaci részére

Ha egyenetlenül jár a motor, nagy valószínűséggel a befecskendező okozza a problémát, és nem a DPF. Mindenki a DPF-et szokta tisztítgatni, szétvágni, pedig először ki kellene szűrni, hogy mitől tömődik el. A legritkább a DPF hibája. A leggyakoribb a befecskendező, EGR, és valamelyik érzékelő hibája. Ha csak az olajcserénél nem lenne nullázva a számláló, attól még nem tömődne el a részecskeszűrő. Mindenképpen szakszervizbe kellene vinni ahol először kiszűrik a hiba okát, mielőtt még feleslegesen ráköltene akár több százezer forintot is.

Freejack | 2018-04-11 18:33

Tisztelt Mazda szakértő!

Szeretnék festéket kevertetni pár kavicsfelverődés miatt és érdeklődni szeretnék,hogy hol találom a színkódot?

JMZCR198270144215 az alvázszáma az autónak.

Találtam egy régi német szerviz papírt amibe találtam egy FARBE 22RCC1 ALASKASILBER MET.

Ez lenne a színkódja?

Válaszukat előre is köszönöm.

Üdv:Zsolt

beresz | 2018-04-04 10:42

Kedves Hozzáértők,

Van egy 2006os Mazda5, (2000ccm benzin), ami akkucsere után olyat produkál, hogy pl a vezető oldalról nem lehet vezérelni a többi ablakot, csak az adott ablaknál lévő gombbal. Ezt már eljátszotta tavaly, mikor lemerült az akku, akkor egy autóvillamosságis valami voodoo mágiával megoldotta, állítólag ez valami standard Mazda viselkedés ilyenkor. Sajnos a mágiát nem jegyeztem meg, emberünk pedig már nem dolgozik ott. Van valakinek tapasztalata, és ötlete?

Köszönöm szépen

beresz | 2018-04-04 10:42

Kedves Hozzáértők,

Van egy 2006os Mazda5, (2000ccm benzin), ami akkucsere után olyat produkál, hogy pl a vezető oldalról nem lehet vezérelni a többi ablakot, csak az adott ablaknál lévő gombbal. Ezt már eljátszotta tavaly, mikor lemerült az akku, akkor egy autóvillamosságis valami voodoo mágiával megoldotta, állítólag ez valami standard Mazda viselkedés ilyenkor. Sajnos a mágiát nem jegyeztem meg, emberünk pedig már nem dolgozik ott. Van valakinek tapasztalata, és ötlete?

Köszönöm szépen

vinpali | 2018-04-01 19:10 mazsola069 részére

Azért ,mert az immobilazer nincs átrakva. Én is igy jártam!

 Majd mikor kiakatram szedni beletörtem és csak egy kulcsmásolóssal tudtam újat tetetni bele . Ő hozzá is rendelte..

BLaci | 2018-03-31 16:32

Tisztelt Garai úr!

Lehetséges-e, hogy az olajcsere periódús nincs kiütva az autómon, és ezért villog a Dpf jel a műszerfalon?

BLaci | 2018-03-27 21:08 mazda-auto.hu2 részére

Üdvözlöm. Olajcsere megtörtént, a felső szint x jel alatt volt még,(de a gázolaj miatt nem túl jó volt a kenése a motorban az olajnak a szerelőm szerint). Sajnos a regenálás nem sikerült(közel egy órán keresztül járt a motor 2000 fordulat környékén). Részecskeszűrőt pár hónapja tisztították folyadékkal(most 204ezer km van az autóban),  a szerelőm azt javasolta küldjük el olyan helyre ahol szétvágják és más technológiával tisztítják, bár nem biztos, hogy menthető. Még egy probléma felmerülhet, sajnos nem egyenletes a motor járása, valószínűleg valamelyik porlasztó is rossz.

Most egy kicsit bánnom, hogy dízelt választottam, lehet hogy a benzines költségmentesebb lett volna számomra, rövid távú használat mellett.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó