2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


takizolib | 2017-08-23 11:37 mazda-auto.hu2 részére

Az autó 9 éves, 180.000 km van most benne.  Az autó Németországból jött, az elmúlt 3-4 évből sajnos nincs szervízkönyves bejegyzése. Ez az első 10.000 km-e az autónak nálam. Én még nem cseréltettem befecskendező alátétet. Az olja kifelé nem folyik. Az alátét cseréjét ajánlja így elsőre? Milyen olajat ajánlana most a következő cserénél? Ill. mi az ideális olajcsere intervallum (2.500 km/hó futásnál)?

A kuplung esetében nem jelez hibát a műszer, gondot/kárt okozhat ez hosszútávon, érdemes lenne már most hozzányúlni a kettőstömegű lendekerékhez, vagy a kinyomócsapágyhoz?

Válaszait előre is nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-08-23 10:36 takizolib részére

Hivatalosan bőven beleférne az ezrenkénti 2 deci, de a gyakorlatban nem jellemző ok nélkül ekkora olajfogyás. Hány km van az autóban? Volt-e befecskendező alátét cseréje?

A kulungnál lehet a kettőstömegű lendkerék, vagy a kinyomócsapágy hangja.

takizolib | 2017-08-23 06:34

Tisztlet Szakértő!

Áprilisban vásroltam egy mazda 5 (2.0 diesel, 143 Le) személyautót, azóta megtettem vele 10.000 km-t. Ezen idő és út alatt kb. 2 liter olajat kellett utántölteni. Szeretnék érdeklődni, hogy ezen típusnak mi a maximális méltányolható olajfogyasztása ilyen távon?

Valamint azt tapasztaltam az autónál, hogy ha álló helyzetben alapjáraton benyomom a kuplungot, a motornak erősebb hangja lesz a fordulatszámmérő elmozdulása nélkül. Ez gond lehet ön szerint?

Segítségét előre is nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-18 14:02 vinpali részére

A kuplung csere durván bruttó 370.-eFt anyaggal munkadíjjal együtt.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-18 13:59 SteveJ részére

A generátor az akkumulátortól függettlenül azonosan tölt mindig, maximum az akkumulátor nem veszi a töltést. Akkumulátor csere előtt mindíg meg kell mérni a generátor által leadott töltőáramot.

Ennek a helyes értéke 14,7-14,8 Volt körül van.

vinpali | 2017-08-17 21:21

Tisztelt Mazda-autó!

Én is vettem egy Mazda 5 2.0 diesel autót és ha van rá eseleg mód szeretném megtudni a szervíz történetét. És érdekelne a kettőstömegű csere ára kompletten. Még egyenlőre nincs rászükségem, de szeretném tudni mire szá moljak. Bocs ,ha már irva volt , de csan most kezdem olvasni a forumot!

Köszönöm a válaszukat élőre is!

Alvázszámom: JMZCR19R670178125

SteveJ | 2017-08-17 14:04

Tisztelt Mazdaszakértő!

Van egy 2007 gyártású 1.8 benzines Mazda5ünk. Másfél éve vettük, megvagyunk vele elégedve. Mostanában a kicsit hüvősebb reggeleken indítás után az akkumlátor ikon világított vagy villogott néhányszor, aztán egy pár km után az ikon eltűnt. Rámért az akksira egy szerelő, és azt mondta hogy régi az akksi (FORD akksi volt), és már a generátor nem ad le annyi töltést amennyit kellene. Vettem egy új akkumlátort tegnap, bele is raktam, indítozás után minden rendben volt. Ma reggel viszont megint indítás után felgyulladt az aksi ikon, pár km után villogott, majd megint eltűnt. pár óra múlva hazajöttem, és most rendben volt minden. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszát.

mazda-auto.hu | 2017-08-10 15:43 Totyapapa részére

Nálunk rendelhető, ára 1099.- Ft + Áfa liter, csak 5 literes kiszerelésben kapható 10 év vagy 200ezer km csereperiódussal. Utánvéttel tudunk küldeni jövő héten szerdára

Artúr | 2017-08-10 07:45 Totyapapa részére

Köszi a tippet, kipróbáltam! Klíma kikapcsolásakor megszünik a hang. Ki kelllett cserélni, vagy javítható? Mennyibe került?

Totyapapa | 2017-08-08 20:01

Titsztelt szakértő!

Érdekes dolog, hogy a  Mazdákba  – gondolom mindegyikbe  –  FL22 jelzésű hűtőfolyadék az elvárt… Mármint a kezelési útmutató, illetve hűtősapka alapján.

Kérdésem, hogy mennyire kell ragaszkodnunk ehhez a típushoz? Mivel beszerzése nem olyan egyszerű. 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó