2025. Október 19. - Nándor
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-03-05 08:05 mazdafan részére
Kép-képek alapján megpróbálunk ajánlatot adni. varga@mazda-auto.hu
mazdafan | 2014-03-04 21:30
Tisztelt Mazda-auto!
Azzal a kéréssel fordulok Önökhoz,hogy sajnos a tél folyamán sikerült az autónknak neki tolatnia vagy csúsznia egy emberkének(Pontosan nem tudni,mert persze a tettes nem lett meg).Ennek során az autó bal eleje végig karcolódott,valamint egy két helyen a festék is teljesen,a műanyagig kopott.
Érdeklődni szeretnék,hogy Önök vállalnak-e fényezés javítást, és ha esetleg küldenék egy-kettő képet a "balesetről",tudnának-e mondani egy összeget,hogy nagyjából mennyi a javítási költsége?
Valószínű,hogy ezt csak akkor lehet megállapítani,ha az autóval begurulunk Békéscsabára és jobban megvizsgálják, csak érdeklődnék, hogyan bonyolítható le?(Mazda3 Sedan 2005)
Válaszukat előre is köszönöm! :)
mazda-auto.hu | 2014-03-04 11:16 ricsmond részére
Elképzelhető, hogy nincs elég összetartás beállítva az első futóműnél, ilyenkor jellemző, hogy mindennek "utánamegy" az eleje. Szélesebb felni, peres gumi is erősítheti a jelenséget.
ricsmond | 2014-03-03 20:05
Sziasztok!
Valaki tud adni tippet?
Mi csinálhatja azt hogy 110km/h felett húz az autó, néha jobbra néha balra.
Jellemzöen 90-100as tempóval. nem húz. 50el meg főleg nem.
volt futomü állitáson egy neves cégnél, és azt mondták hogy egyenes.
Ami cserélve volt:
-toronycsapágyak
-stabilizátor pálcák
-eggyik kerékcsapágy
kormány gombfej csinálhat ilyet?
Sok gumit probáltam már, amire kijött a két szettem, a nyári meg a téli.
Szóval gumit kizárnám.
mazda-auto.hu | 2014-03-03 09:39 peti007 részére
Igen, javasolt.
peti007 | 2014-03-02 19:08
Tisztelt mazda-auto!
2004-es Mazda3-hoz milyen vonóhorog elektronika kell? CANBUS-os?
peti007 | 2014-02-28 18:47 Flingel részére
Szia Flingel!
Igen, már a Dension megoldás is megfordult a fejemben, de pont ez a bajom vele, hogy CD-tárat emulál, mint a többi hasonló megoldás. Azaz nem tudok akárhány könyvtárat létrehozni és számok alapján kéne tudnom, hogy az melyik zenémet takarja.
Igazából ezt a fejegységet szeretném beépíteni:
http://www.youtube.com/watch?v=rxe7mmrYWSY
Elfogadható áron beszerezhető, szinte korlátlan lehetőségekkel, de rendelés előtt biztosra akarok menni adapterek tekintetében. Eddig én nem találtam a Kanatechen kívűl külön megvásárolható adaptert, ami "életben tartaná" a gyári kijelzőt a fedélzeti számítógéppel és a klímavezérléssel.
MazdaAuto | 2014-02-28 11:55 Flingel részére
A 4-es (váltótartó bak) bakkal nálunk (Mo) csak a Mazda 3 MPS-eken adódott jellemző probléma, az is a rögzító csavarral.
Flingel | 2014-02-28 11:03 peti007 részére
Szia peti007!
Ha a gyári rádiót a minősége v. teljesítménye miatt cserélnéd, akkor más a helyzet, de ha azért cserélnéd, mert pl. mp3-at szeretnél hallgatni, vagy ilyesmi, akkor ajánlom neked is a Dension Gateway termékeit (nekem olyan rádióm volt, amibe cd se volt beépítve.).
Nekem Budán beszereléssel együtt volt 30k, és az USB stick-en lévő 4 mappát cd tárként kezeli, és cd minőségben szól.
Üdv.:
Flingel
Flingel | 2014-02-28 10:57 erdosg részére
Szia erdosg!
Nekem is ilyen problémám van/volt, és tárgyaltuk már fórumon is. Bár még nem néztük meg tüzetesebben, de a "zselés" bak általában alul repedezik ki, és ott bizony ki is folyik a cucc belőle, ami azért látványos. Kis tükörrel, napfénynél kiszerelés nélkül is meg tudod nézni.
Ami inkább gond szokott lenni az a 4-es, azaz a váltótartó bak. Egy amerikai fórumon olvastam, hogy a 2,0 literes (igaz automata váltós) verziókon igen gyakori hiba volt, ezért is láthatsz sok olyan videót a youtube-on, ahol ezeket "tuning"-ra cserélik.
Az általad belinkelt billenésgátló stock (gyári) verziója sem szerencsés felfogatású, mivel a gumi ami benne van idővel felkeményedik, és szinte egy az egybe átadja a bölcsőnek a rezgést. Ezért szokták azt is nagy keménységű poliuretán betétesre cserélni.
Azt javaslom, ellenőrizd először a mazda-auto által javasolt "zselés"-et, ha az nem folyik, akkor a váltótartó bakot, ami az akksi és akksitartó kiszerelésekor válik elérhetővé. Ha ott is minden OK, azaz nincs repedés, szakadás, akkor a billenésgátló (amiről videót linkeltél).
Ha jól tudom (Varga úr erősítsen, vagy cáfoljon meg) a váltótartó bakon időközben módosítottak, így elvileg jobb minőségű az új alkatrész.
Mindenképp ellenőriztesd, és ha kell cseréld, mert a rezgések lassú gyilkosai a hajtásnak.
Sok sikert! :)
Flingel
Üdv.:
Gábor