2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-03-05 08:05 mazdafan részére

 Kép-képek alapján megpróbálunk ajánlatot adni. varga@mazda-auto.hu

mazdafan | 2014-03-04 21:30

 Tisztelt Mazda-auto!

 

Azzal a kéréssel fordulok Önökhoz,hogy sajnos a tél folyamán sikerült az autónknak neki tolatnia vagy csúsznia egy emberkének(Pontosan nem tudni,mert persze a tettes nem lett meg).Ennek során az autó bal eleje végig karcolódott,valamint egy két helyen a festék is teljesen,a műanyagig kopott.

Érdeklődni szeretnék,hogy Önök vállalnak-e fényezés javítást, és ha esetleg küldenék egy-kettő képet a "balesetről",tudnának-e mondani egy összeget,hogy nagyjából mennyi a javítási költsége? 

Valószínű,hogy ezt csak akkor lehet megállapítani,ha az autóval begurulunk Békéscsabára és jobban megvizsgálják, csak érdeklődnék, hogyan bonyolítható le?(Mazda3 Sedan 2005)

 

Válaszukat előre is köszönöm! :)

mazda-auto.hu | 2014-03-04 11:16 ricsmond részére

 Elképzelhető, hogy nincs elég összetartás beállítva az első futóműnél, ilyenkor jellemző, hogy mindennek "utánamegy" az eleje. Szélesebb felni, peres gumi is erősítheti a jelenséget.

ricsmond | 2014-03-03 20:05

 Sziasztok!

Valaki tud adni tippet?

Mi csinálhatja azt hogy 110km/h felett húz az autó, néha jobbra néha balra.

Jellemzöen 90-100as tempóval. nem húz. 50el meg főleg nem.

volt futomü állitáson egy neves cégnél, és azt mondták hogy egyenes.

Ami cserélve volt:

-toronycsapágyak

-stabilizátor pálcák

-eggyik kerékcsapágy

 

kormány gombfej csinálhat ilyet?

Sok gumit probáltam már, amire kijött a két szettem, a nyári meg a téli.

Szóval gumit kizárnám.

mazda-auto.hu | 2014-03-03 09:39 peti007 részére

 Igen, javasolt.

peti007 | 2014-03-02 19:08

Tisztelt  mazda-auto!

 

2004-es Mazda3-hoz milyen vonóhorog elektronika kell? CANBUS-os?

peti007 | 2014-02-28 18:47 Flingel részére

 Szia Flingel!

 

Igen, már a Dension megoldás is megfordult a fejemben, de pont ez a bajom vele, hogy CD-tárat emulál, mint a többi hasonló megoldás. Azaz nem tudok akárhány könyvtárat létrehozni és számok alapján kéne tudnom, hogy az melyik zenémet takarja.

 

Igazából ezt a fejegységet szeretném beépíteni:

http://www.youtube.com/watch?v=rxe7mmrYWSY

 

Elfogadható áron beszerezhető, szinte korlátlan lehetőségekkel, de rendelés előtt biztosra akarok menni adapterek tekintetében. Eddig én nem találtam a Kanatechen kívűl külön megvásárolható adaptert, ami "életben tartaná" a gyári kijelzőt a fedélzeti számítógéppel és a klímavezérléssel.

MazdaAuto | 2014-02-28 11:55 Flingel részére

 A 4-es (váltótartó bak) bakkal nálunk (Mo) csak a Mazda 3 MPS-eken adódott jellemző probléma, az is a rögzító csavarral.

Flingel | 2014-02-28 11:03 peti007 részére

 Szia peti007!

 

Ha a gyári rádiót a minősége v. teljesítménye miatt cserélnéd, akkor más a helyzet, de ha azért cserélnéd, mert pl. mp3-at szeretnél hallgatni, vagy ilyesmi, akkor ajánlom neked is a Dension Gateway termékeit (nekem olyan rádióm volt, amibe cd se volt beépítve.).
Nekem Budán beszereléssel együtt volt 30k, és az USB stick-en lévő 4 mappát cd tárként kezeli, és cd minőségben szól.

 

Üdv.:

Flingel

Flingel | 2014-02-28 10:57 erdosg részére

 Szia erdosg!

 

Nekem is ilyen problémám van/volt, és tárgyaltuk már fórumon is. Bár még nem néztük meg tüzetesebben, de a "zselés" bak általában alul repedezik ki, és ott bizony ki is folyik a cucc belőle, ami azért látványos. Kis tükörrel, napfénynél kiszerelés nélkül is meg tudod nézni. 

Ami inkább gond szokott lenni az a 4-es, azaz a váltótartó bak. Egy amerikai fórumon olvastam, hogy a 2,0 literes (igaz automata váltós) verziókon igen gyakori hiba volt, ezért is láthatsz sok olyan videót a youtube-on, ahol ezeket "tuning"-ra cserélik.

Az általad belinkelt billenésgátló stock (gyári) verziója sem szerencsés felfogatású, mivel a gumi ami benne van idővel felkeményedik, és szinte egy az egybe átadja a bölcsőnek a rezgést. Ezért szokták azt is nagy keménységű poliuretán betétesre cserélni. 
 

Azt javaslom, ellenőrizd először a mazda-auto által javasolt "zselés"-et, ha az nem folyik, akkor a váltótartó bakot, ami az akksi és akksitartó kiszerelésekor válik elérhetővé. Ha ott is minden OK, azaz nincs repedés, szakadás, akkor a billenésgátló (amiről videót linkeltél).

Ha jól tudom (Varga úr erősítsen, vagy cáfoljon meg) a váltótartó bakon időközben módosítottak, így elvileg jobb minőségű az új alkatrész.

 

Mindenképp ellenőriztesd, és ha kell cseréld, mert a rezgések lassú gyilkosai a hajtásnak.

Sok sikert! :)

Flingel

Üdv.:

Gábor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó