2025. Október 21. Kedd - Orsolya

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jackiepapa | 2012-01-18 16:50

Köszönöm a válaszát,sajnos nem sikerült hozzáférnem a gyertyákhoz,de a jövőhét folyamán a műszaki vizsgán valószínűleg megtudom,hogy kell -e cserélni.

mazda-auto.hu | 2012-01-17 11:02 eszem61 részére

Ez egy sztereó hangbemenet, tehát fájlokhoz nem, de jobb-bal hangcsatornához használható.

eszem61 | 2012-01-16 12:22

T. Szerviz. 2010-es típusú Mazda 3-al kapcsolatos információt kérek, ha lehetséges. A könyöklőben lévő AUX IN csatlakozó milyen eszközökhöz megfelelő. Tudtommal iPod cstlakozó (ez nincs nekem). Lehetne egy sima USB kapcsolatot alakítani belőle? Válaszukat köszönöm előre is.

ungyi | 2012-01-09 20:25

T Mazda! Köszönöm szépen, a mazda szervízben is megerősíteték,sőt be is mutatták a helyzetet,tehát nem hiba.Köszönöm a gyors válaszukat!

mazda-auto.hu | 2012-01-09 08:31 ungyi részére

Végállásban megnővekszik a kormányszervó hajtási energia igénye. Ez pedig a fordulatszám csökkenést okoz, mely a generátor töltési feszültségét csökkenti. Ez okozhatja a fényszórók fényerejének csökkenését. A kattanást valószínűleg a végállás ütközők okozzák.

ungyi | 2012-01-07 16:40

T.Mazda!Már kérdeztem-e témában,de:ha garázsomba éállok be,teljesen jobbra kell forgatnom a kormányt,a végén fémes pendülést hallok, ugyanúgy a jobboldalon is,csak a legevégén!Ami meglepett este:ha a kormányt végállásban,kiforgatva még jobbra húzom, lecsökken a fényerő és morgó -szerű hangot hallok-Menet közben és egyébként seemi baj az úton! Mi történhetett.2000 km-t mentem, szinte csak autópályán, a kocsi 2010-s, de 2011.áprilisában vettem.Érthetetlenek ezek a hangok!

mazda-auto.hu | 2012-01-03 08:10 jackiepapa részére

A porcelánra írt felíratból meg tudom mondani, illetve a pozitív elektróda vékonyabb, hegyesebb, mint a hagyományos gyertyák esetében.

jackiepapa | 2012-01-02 18:52

Köszönöm a gyors választ. Azért gondoltam,hogy lassan aktuális a gyertya csere mert a szerelőm (nem márkaszerviz)felhívta a figyelmemet a 90000-es cserére.Szerinte iridium a jelenlegi(gyári),de most már ebben sem vagyok biztos. Lehetséges valahogy laikusként megállapítanom,hogy valóban iridium gyertya van a kocsiban? Előre is köszönöm a válaszát.

mazda-auto.hu | 2012-01-02 08:31 jackiepapa részére

A Mazda3 típusok esetében nem teljesen egyértelmű a kérdés, mivel sajnos volt olyan széria, amit 120000 km-enként cserélendő platina-irídium gyújtógyertyákkal szereltek a gyárban, de sok autóban "normál" gyertya került, melyeket 60000 km-enként legkésőbb cserélni kell. Sajnos az előző okokból kifolyólag nagyon sok autó jár túlhasznált gyertyákkal, mivel a szerelők ( gyári figyelem felhívás hiányában) az irídiummal számolnak. A normál gyertya darabja 1928,-Ft. Postaköltség kb. 990,-Ft.

mazda-auto.hu | 2012-01-02 08:27 ungyi részére

Ha bent az utastérben a kormányoszlop tájékáról jön a hang, akkor valószínűleg az ún. rugóspirál adja a hangot. Ha kint, akkor elsősorban kormánymű. Mindenesetre egy szakembernek mielőbb meg kellene mutatni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó