2025. Október 26. - Dömötör

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-21 10:16 pepsi részére

Mazdás "pótló" alkatrészként nem, kizárólag Thule alkatrész pótlásként, úgy biztosan.

pepsi | 2010-12-21 09:41

Azt el felejtettem odaírni, hogy gyári tetőcsomagtartóról van szó!

pepsi | 2010-12-21 09:40

Tisztelt Szakértő!
Az lenne a kérdésem, hogy 2004-es 5 ajtós Mazda 3-hoz a tetőcsomagtartó alá helyezhető 4 db gumialátét és a lefogató 4db csavar beszerzése lehetséges-e? Ha igen, milyen áron lenne?
Köszönettel

mazda-auto.hu | 2010-12-21 09:15 Vik8 részére

Tehát kell egy Xenon szett, mely tartalmazza a trafókat is, ez kb 35-45e Ft. Ehhez kell egy szintező automatika, hiszen hiába lehet elektromosan állítani a fényszóró magasságot, a Xenon esetében a karosszéria dőlésétől függően folyamatosan tartani kell a fényszóró és az útfelület közötti beállított szöget. Egy ilyen utólagos szintező készlet közel 100000,-Ft. További költség a fényszórómosás megoldása, amit ha nem a gyári Mazda3 mosó rendszerrel oldunk meg - hiszen az jóval 100000Ft feletti tétel) akkor is kb.:50000Ft munkadíjjal együtt.

A halogén izzók helyére betehető Xenon vagy más gáz töltésű izzók nem egyeznek meg a Xenon égőkkel. A Xenon izzók esetében ugyanúgy Wolfram izzószál kelti a fényt, mint a "hagyományos" Halogénnel töltött izzók esetében, csak a Xenon gáz miatt más a színhőmérséklet. A foncsor hővédelme kizárólag az izzó teljesítmény felvételétől függ, tehát ha a Watt érték ugyanaz, akkor nincs veszélyben a foncsor.

Vik8 | 2010-12-20 15:21 mazda-auto.hu részére

Üdv.!

Nagyon köszi a választ.
Az ellenőrzést mennyi km-enként kell elvégezni?

Ha jól értem, ahhoz, hogy legális xenont lehessen tenni az említett autóba (melynek vetítőlencsés fényszórója van), ahhoz trafókra, fényszóró-mosó berendezésre és automata magasságállítóra is szüksége van (nincs benne ez sem a lámpatestben?)? Egy ilyen kiszerelés kb. mennyibe kerül, és mennyi időt venne igénybe a beszerelés, úgy hogy a lökhárítón nincs fényszóró-mosó berendezés?

Nemrég, egy weboldalt böngészgetve olvastam, hogy vannak Xenon/Kripton töltésű izzók. Érdemes ilyesmit beszerezni ha szeretnék "nagyobb/jobb" fényteljesítményű fényszórókat a normál halogénizzók helyett? Ha érdemes, mennyire károsíthatja az ilyen típusú izzó a foncsort?

Üdv & Köszi.

mazda-auto.hu | 2010-12-17 16:23 Vik8 részére

Láncos a vezérlés. A lánc nyúlását kell időnklént ellenőrizni, normális esetben cserélni nem kell.

A legális "xenon-ra átálláshoz" vetítőlencsés fényszóró esetén nem kell xenon lámpatest, viszont ugyanúgy szükség automata magasságállítóra, fényszóró mosó berendezésre, mint a nem projektoros lámpatestű autók esetében, és természetesen egy Xenon égő csak a megfelelő gyújtótekercsekkel fog üzemelni, hiszen itt elektromos ív adja a fényt, nem pedig izzó wolframszál.

Vik8 | 2010-12-17 14:51

Kedves Autó-Expanzió,

Szeretnék pár dolgot kérdezni egy 2006-os, benzines 1,6-os M3 Sport TE autóval kapcsolatban.

Milyen vezérműhajtás van a motorban, szíjas, vagy láncos? Ha szíjas, mikor kell esetlegesen cseréltetni - mennyi km után?

Az autóban projektoros lámpa van, úgy hallottam, hogy az ilyen típusú lámpákba lehet Xenon töltőgázas izzókat szerelni. Ennél a típusú autónál szükséges-e teljes Xenon szett vásárlása és beszereltetése, vagy elég csak az izzókat kicserélni? Úgy hallottam, hogy ilyen izzók használatához szükséges hogy a fényszórók automatikusan állíthatók legyenek az izzók miatt, illetve szükség van gyújtótekercsekre is. Olyat is hallottam, hogy az utólagosan beszerelt ilyen izzókat vissza kell cserélni műszakiztatás előtt, mert műszakin nem engedik át az autót. Lehetséges ez?

Várom válaszukat köszönettel & tisztelettel!

mazda-auto.hu | 2010-12-15 09:20 Anonymous részére

Kb. 1 héttel előtte, viszont a két ünnep között nem leszünk nyitva. A pontos árajánlathoz majd emailben kérek egy alvázszámot is, illetve ha a zárhengernek az eredeti kulcshoz kell passzolnia, akkor az osztrák központ ún "programozási" díjat is számol fel. Egyébként az árban két új kulcs van benne, de alapáron nem egyeznek meg az autó eredeti kulcsával.

Anonymous | 2010-12-14 16:22 Hozzászólás szerkesztése

Köszönöm szépen a válaszukat. Azt szeretném még megtudni, hogy mennyi idővel kell előre szóljak, hogy megérkezzenek az alkatrészek. Van rá esély, hogy a két ünnep között sor kerüljön a szerelésre? 1 munkanap alatt meg tudják csinálni mindkét zárat a szükséges munkákkal?

mazda-auto.hu | 2010-12-14 15:23 akos13 részére

A bal első ajtózár 20025,-Ft a cseréje az esetleges patentok pótlásával 8250,-Ft. Hátul a kulcslyuk nélküli rendszám feletti panel 32331,-Ft fényezve (munkadíj 3125,-), és ebben az esetben a hátsó zárhengerre nincs szükség.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó