2025. Október 25. Szombat - Bianka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem tud elég autót gyártani a Mazda.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










sulep | 2011-01-29 13:48
Utólag szereltetett már be valaki tempomatot? 2005-ös 1.6-os TE felszereltségübe ez lehetséges, és ha igen kb mennyibe kerül?
mazda-auto.hu | 2011-01-29 11:25 tommi részére
Sokszor szervizeltük ezt az autót mi is. Ki voltak használva a képességei, de a gyári előírásnál például gyakrabban cseréltük a motorolajat, és törve nem volt.
tommi | 2011-01-28 19:58
Meglepően jó árúnak tűnik az alábbi gép. Tényleg ennyit ér, vagy lehet, hogy poraiból lett feltámasztva?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_mps_2.3_disi_turbo-4238566
mazda-auto.hu | 2011-01-27 07:57 nagyl részére
Lehet például nyelestengely csapágyazás, vagy váltó probléma. Hallani kellene.
mazda-auto.hu | 2011-01-27 07:56 sulep részére
Látatlanban sajnos nem lehet megítélni egy használt autó állapotát. Ha egy autó próbaautó volt, akkor is lehetett az igazi "első" tulaj a második. A valódi első tulaj pedig a márkakereskedő volt. De lízingszerződés lejártával is hasonló a helyzet. De manapság ismert okok miatt egyébként is sok viszonylag fiatal autótól kell tulajdonosainak megválnia.
nagyl | 2011-01-26 14:00
Sziasztok!
A dízel Mazda3-asom motorjából kerepelő hangot hallok, amely a kuplung lenyomásakor eltűnik. Mi okozhatja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv,
Laja
sulep | 2011-01-26 10:44
Sziasztok!
Mi a véleményetek ezekről? Szerintetek reális lehet a km? Utóbbinál furcsállok hogy kevés a km és már volt 2 tulaja, ez szerintem valami hibára utalhat.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_1.6_te_44.000km_magyaro.i_szervizkony-4458328
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_1.6_te-4366669
mazda-auto.hu | 2011-01-25 09:34 Vik8 részére
Ezt inkább megmutatni tudnánk. Nálunk például csak az izzó árát kell fizetni. Célszerű egy márkaszervizt felkeresni. A csavarokat tőlünk is meg lehet rendelni, de olyan kis tétel, hogy talán gazdaságosabb egy márkaszervizben pótolni.
Vik8 | 2011-01-24 12:24 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda-autó!
Köszönöm a segítséget, sikerült a párásodást megszüntetnem.
Az első lámpával kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet cserélni az első indexlámpákat, illetve a helyzetjelzőt?
Továbbá szeretnék érdeklődni, hogy hol lehet utánpótlást szerezni azokból a csavarokból és a hozzájuk tartozó műanyag foglalatból, melyek a motortérben a levegő beszívó nyílásnál lévő fedelet rögzítik (3db, ezeket kell kiszedni, hogy le lehessen szedni a fedelet, hogy a lámpához hozzá lehessen férni)?
Köszönettel!
mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:20 mazdasjopek részére
Köszönjük a visszajelzést! Érdekes, hogy a Mazda3 esetében eddig nem igazán merült fel ez a fajta meghibásodás, viszot például a Xedos6-osokban ugyanitt szokott sérülni a kábel a mozgástól.