2025. Október 25. Szombat - Bianka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vik8 | 2011-03-16 12:16 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Auto-Expanzió,

Köszönöm szépen a hangkürttel kapcsolatos tanácsot, bejött. Oxidációs probléma volt a csatlakozónál. Nagy nehezen, de sikerült hozzáférni a motortérből a bal oldali kürthöz, és sikerült "ideiglenesen" javítani a problémát. Köszi még1x!

mazda-auto.hu | 2011-03-07 10:46 peti007 részére

Jelenleg 90868,-Ft az ára, és működni fog.

peti007 | 2011-03-06 20:28

Sziasztok!

Nemrégiben vásároltam egy dízel Mazda3-ast (1.6 CD TX 2004-es).

Az audiórendszer nem tudja lejátszani az MP3-akat, amivel tisztában is voltam. Kicsit keresgélve a neten, külföldi fórumokon több helyen olvastam, hogy létezik gyári MP3-CD modul az eredeti CD-olvasó helyére amit egyszerűen ki lehet cserélni.
Pontosan a GJ6B-79-AGXB (Pioneer CDS-4077ZM) kódú modult javasolták.
Kérdésem, hogy ez valóban működne a 2004-es Mazda3-ban, valamint Nálatok is meg lehetne-e rendelni, ill. milyen árban lenne?

Köszi!

Vik8 | 2011-03-03 09:39 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a kimerítő választ!

mazda-auto.hu | 2011-03-02 14:36 Vik8 részére

Lassabban melegszik fel, így később kezdi meg működését. Valójában az oxigén szenzor feladata, hogy a káros gázok semlegesítése szempontjából a katalizátor számára "beállítsa" a legmegfelelőbb benzin/levegő keverék arányt, viszont az oxigén szenzor sem működik amíg nem melegszik fel 300-400C fokra. Eddig a hőmérsékletig dúsabb keverékkel futhat a motor, viszont kevesebbel, mert az alapjárat biztosításához nem kell sok benzin. Tehát igaz, hogy hamarabb melegszik fel a rendszer ha elindulunk, de több benzin is kerülhet bele addig, ráadásul a nagyobb gázsebesség nagyobb eséllyel juttatja el odáig a benzint a csőben. Ettől függetlenül ritka, hogy a katalizátorba káros mennyiségű tüzelőanyag jut, ha jó a vezérlés.

Vik8 | 2011-03-02 14:13 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!

Annyit szeretnék még a témával kapcsolatban kérdezni, hogy az alapjárati melegítés mennyire árt a katalizátornak (azt hallottam, hogy nem tesz neki jót)?

Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2011-02-28 15:49 Vik8 részére

Nem kopik a motor alapjáraton, ilyenkor minimális az alkatrészek terhelése. Egyedül a túl alacsony alapjárat lehet problémás, de ezeknél a vezérlési rendszereknél már nem jellemző.

Egy két perces alapjárati melegítés után elindulva és óvatosan hajtva viszont gyorsabban melegedne a motor, de sajnos kevés útszakaszon valósítható meg a zavartalan és finom bemelegítős vezetés, ezért szoktuk inkább az alapjáratot javasolni.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 15:47 Vik8 részére

Nem kopik a motor alapjáraton, ilyenkor minimális az alkatrészek terhelése. Egyedül a túl alacsony alapjárat lehet problémás, de ezeknél a vezérlési rendszereknél már nem jellemző.

Egy két perces alapjárati melegítés után elindulva és óvatosan hajtva viszont gyorsabban melegedne a motor, de sajnos kevés útszakaszon valósítható meg a zavartalan és finom bemelegítős vezetés, ezért szoktuk inkább az alapjáratot javasolni.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 15:42 ssymon részére

Lehet, hogy a gázpedál potenció méterre rosszul van kalibrálva, de ezt így innen nem lehet megállapítani.

Vik8 | 2011-02-28 15:01

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, és bocsánat, ha túl nyilvánvaló dologgal kapcsolatban kérdezek, hogy télen, hideg indításkor mi az a megfelelő, megengedhető időtartam, mely alatt a motort alapjáraton lehet járatni hogy melegedjen indulás előtt?
Egyik ismerősöm azt mondta, hogy nem használ a motornak, ha hosszabb ideig (7-10 perc) járatva van a motor a hidegben indulás előtt, mert az jobban kopik. Továbbá hozzátette, hogy 1-2 perc után célszerű elindulni vele. Azt eddig is tudtam, hogy a legnagyobb kopást a hideg indításkor szenvedi el a motor. Na de, alapjáraton járatva a motort, hogy felmelegedjen a hidegben, ez is komoly kopást eredményez?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó