2025. Október 25. Szombat - Bianka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vbbalazs | 2011-03-22 13:03

Tisztelt Auto-Expanzió.

Azt szeretném kérdezni, hogy Mazda 3-as első fékbetétcsere esedékes, és milyen típusú ajánlott, illetve a Ferodo típus megfelelő-e?

ivicze | 2011-03-22 12:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.
Hát igen, kár, hogy csak 1.6 benzinest importálnak.. Na mindegy majd lassabban megyek és rendszeresen ellenőrzöm az említett tényezőket.

mazda-auto.hu | 2011-03-22 08:49 ivicze részére

Igazság szerint ha rendszeresen ilyen sebességtartományban van használva az autó, akkor nagyobb motor célszerűbb választás lett volna. Téligumi, nem megfelelő guminyomás, felesleges klíma használat (automatán is be-be kapcsolgat) például jelentősen növelheti a fogyasztást.
Számottevően nem fogja módosítani a fogyasztást a nagyobb oktánszámú üzemanyag, de a motornak valamivel előnyösebb.

ivicze | 2011-03-21 20:00

Azért nekem akkor is sok, 160- nál is 12- 14 l- t ír ki. Azért nekem ez nagy csalódás- de minden mással teljesen elégedett vagyok az "új" 3-assal.
Még egy kérdésem lenne, ha főleg városon kívül használom, autópáylán, milyen benzint tankoljak bele? A szalonban sima 95-t javasoltak extra adalékok nélkül? V- Power/ Racing mehet bele, azzal esetleg lehet csökkenteni a fogyasztást?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-03-21 13:25 ivicze részére

1.Az 1,6-osnak a 180 km/h amár a teljes terhelés tartományt jelenti. Így a 20 liter is elfogadható. 2. Valójában nem értem mi hiányzik. Az eddigi egy (régebben) napi számláló helyett van kettő, melyek külön-külön bármikor nullázhatóak.

ivicze | 2011-03-21 10:41 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.
2. 1,6 benzines. Létezhet, hogy ennyit enne a motor? Mert 650 km alatt valóban 3x tankoltam, bár igaz egyszer sem tele
3. Igen az összes km-t azt látom, de hogy tudok trip A meg B helyett csak simán mérni, ahogy előtte? Nem létfontosságú, csak zavaró...

mazda-auto.hu | 2011-03-21 08:14 ivicze részére

1. A hivatalos bejáratási időszak valóban 1000 km, de az alkatrészek nem minden esetben kopnak teljesen hivatalosan, így a bejáratás is egy folyamat. Van akinél ez az egyébként konkrétan meg nem határozható folyamat döntő része 200 km-en belül bekövetkezik, van akinél 15000 km-ig tart, vagy még tovább tart. A tartós 200km/h-ás sebességek előtt célszerű eleinte inkább csak rövidebb szakaszokon használni így az autót. 2. Milyen motor van az autóban?
3. A összes megtett kilométer adat állandóan ott van a váltogatható A-B napi számláló mellett.

ivicze | 2011-03-19 17:09

Természetesen a Deutsche Autobahn- on való tapasztalataimra vonatkoznak a leírt sebességértékek, mielőtt bárki megijedne.

ivicze | 2011-03-19 16:22

Szasztok,
Fél éves 2009-es M3- assal kapcsolatosan lenne pár kérdésem:
1. Mennyi ideig bejáratós az autó- a szalonban 1000 km-t mondtak, mikor vettem, most 9100 van benne és még nem tanácsolják a 200- zal autókázást
2. Igaz lehet-e amit a fogyasztáskijelző tartós 180- nál jelez: 20.00 l/ 100 km, egyfolytában?
3. Hogyan tudom leállítani a trip A és B mérést, hiába nullázok, nem tudok a kétfajta utazászámláróról visszatérni a simára?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-03-17 08:53 Vik8 részére

Szívesen. Köszönjük a visszajelzést!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó