2025. Május 13. Kedd - Szervác

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ssymon | 2011-02-23 20:23

Azon a bizonyos oldalon (nem tudom reklámnak számít-e, lehet-e ide leírni, e-bay) úgy kerestem rá, hogy "engine damper". Szerintem olyan, mint a lengéscsillapító, csak itt bent a motortérben a rezgést csillapítja. A toronycsapágy környékén kell rögzíteni, a másik felét a motorhoz. Hogy gázos-e vagy olajos nem tudom. Egyre inkább kedvet kaptam hozzá, csak előtte minél több véleményt akarok hallani. Köszi!

mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:06 Krizsi részére

Ha az előlapon fel van tüntetve az MP3 felírat, akkor le kell játszania az ilyen formátumban írt lemezeket. Ha az előlapon (középkonzol) nincs MP3 felírat, akkor csak szétszedés útján deríthető ki, hogy milyen CD egység van az autóban.

mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:04 Vik8 részére

A kürt egy viszonylag egyszerű szerkezet, hasonló egy "lebutított" hangszóróhoz. Érdemes az oxidáció mentesítéssel próbálkozni. A Mazda3-ban a bal oldalon van a magas tónusú kürt, és a jobb oldalon a mély.

Krizsi | 2011-02-21 18:38

Sziasztok!

Nekem olyan problémám, vagy kérdésem lenne, hogy nem rég vettem egy 3-ast. Nagyon örültem, hogy mp3 lejátszós rádió van benne. De mikor betettem a lemezt a lejátszóba tapasztaltam, hogy nem játssza le a zenéimet. Egy track elkezd futni és igazából ennyi. A használati utasítást kézbe véve olvastam, hogy 3 fajta lejátszó létezik, amivel felszerelik a kocsit. Nekem B lejátszó van az autómba, ami már játssza az mp3-t is. A kérdésem az lenne, hogy rosszul valami beállítási probléma lehet vagy másképp kell az mp3-s lemezt megírni vagy csak a rádió külseje B típusú és maga a lejátszó fej csak audio cd-t képes lejátszani? Segítségeteket előre is köszönöm!
üdv.: Krizsi

Vik8 | 2011-02-21 14:29

Sziasztok!

Legutóbb hangkürt problémával kapcsolatban érdeklődtem. Mivel nem fértem hozzá, hogy megnézhessem amit lehet, és nyugtalanított a dolog, elvittem szervizbe az autót. Ott azt mondták, hogy a bal oldali (vezető felöli) mély hangkürt tönkrement, és csak cserével tudják orvosolni a helyzetet (nem lehet szétszedni és javítani). Amikor eljöttem, számomra meglepő módon működött a kürt... de sajnos csak egy napig. Másnap már nem akarta az igazságot. Ez nagyon talányos nekem. Nem lehet, hogy csak oxidációs probléma lehetett/lehet az érintkezőknél? És valóban a bal oldalon van a mély kürt, mert amíg az működött, nekem úgy tűnt, hogy ott a magas van?

mazda-auto.hu | 2011-02-21 08:36 ssymon részére

Ez valami hidraulikus motor kitámasztó lehet? Így hirtelen nem tudom mi lehet.

ssymon | 2011-02-20 16:39

Sziasztok!

A világméretű adok-veszek portálon láttam olyan lengés- vagy rezgéscsillapítót, amelyet a motortérbe kell betenni a motor rázkódásának csillapítása céljából. Indításnál, leállításnál, hirtelen gyorsításnál "nagyot" vág a motor, illetve a menet közbeni rázkódások elkerülése végett van értelme elgondolkodni ennek beszereléséről? Egy videón lehetett látni az eredményt. Köszönöm a választ előre is.

Krizsi | 2011-02-15 20:37 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, utána nézek a használati utasításban, hogy van e valami erre utaló szám. Remélem találok valamit, mert az előző tulajtól nem fogom megtudni a kódot...

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:19 Krizsi részére

A legegyszerűbb az előző tulajt megkeresni, vagy a szervizkönyvben, használati utasításban keresni egy négyjegyű szám bejegyzést. Az előző kód nélkül nem mindig lehet kikódolni a rádióegységet, de ha van is rá esély, csak személyesen, és az autó adatainak ismeretében próbálható ki.

Krizsi | 2011-02-13 19:46

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni olyan ügyben, hogy vettem egy mazda 3-ast és olyan gondom van, hogy a rádiónak van egy kódja, amit nem tudok. Szeretném kikapcsolni a lopás funkciót hogy a későbbiekben ne legyen belőle gondom, de az olvasottak alapján írta a könyv, hogy kell hozzá a régi kód. Viszont a régi kódot nem tudtom megszerezni mert nem tudják a kereskedésben sem. A kérdésem az lenne, hogy van rá mód hogy megtudjam valami msáfajta úton módon a kódot vagy valami megoldás a kód kikapcoslására? A válaszokat előre is köszönöm.:)
üdv.: Krizsi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó