2025. Október 25. Szombat - Bianka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










Vik8 | 2011-04-20 07:50
Sziasztok,
Tehát...senki nem tud nekem abban segíteni, hogy csapott hátú M3 hátsó kerekeihez létezik-e/kapható-e sárvédő?
Köszönöm, előre is.
ftci81839 | 2011-04-15 11:22
Sziasztok!!Kicsit fejre álltam a kocsival és kellene egy bontott tető a Mazda 3-hoz!!!Ha valaki tud kérem segítsen!!
Anonymous | 2011-04-10 21:35 Hozzászólás szerkesztése
tamassmn | 2011-04-07 22:18
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hány mm az engedélyezett kopása a mazda 3 első féktárcsáinak? Jelenleg egy oldalon 0,8 mm-t mértem, de csak kívülről. A belső tárcsa felületen ugyanennyit számítva 1,6 mm. Az még a megengedett tartományon belül van? Most tervezem a fékbetét cserét, esetleg leszabályoztassam a tárcsát? Egyáltalán lehet ezeket a tárcsákat szabályozni? (Sem a fékbetétek, sem a tárcsa nem volt még cserélve). Az autóban 92000 km van. Válaszotok köszönöm előre is.
tommi | 2011-04-07 13:52 Vik8 részére
Ha az említett 105-nél remegést érzel a kormányon, az simán lehet a kerék / gumi miatt. Ezt a centírozás megszünteti. Az alacsony sebességnél történő kanyarodás közben érzett remegés érdekesebb...
Ha a kerékcsapágy lenne rossz, azt az egyre erősödő surrogó hang miatt észrevennéd. Ha amiatt már a kormány is remeg, akkor eléggé recsegő, daráló hangja lenne az akkorra már széttört cspágynak. A féltengely is először szépen halkan kezd kopogni, kanyarodás közben, ami az idő múlásával egyre jobban zavarna. Ha már a kormányt is rázza, akkor azonnali cserés, balesetveszélyes. Ha a lengéscsillapító rossz, azt leginkább gyorsításkor és fékezésnél vennéd észre (elpattog a kerék, hamarabb szólal meg az ABS.). Szóval ezeket elég könnyű kiszűrni. Szerintem vidd el egy gumishoz.
Lexi-sama | 2011-04-06 20:16
Biztos köze van a gumicseréhez. Szerelve lettek a gumik, vagy felnin voltak?
mazda-auto.hu | 2011-04-06 16:18 Vik8 részére
Még ha ezek közül lehetne is egy (esetleg féltengely), miért csak a gumicsere után? Tehát kizárható, amennyire ez így a távolból kijelenthető..
Vik8 | 2011-04-06 13:12 mazda-auto.hu részére
Köszi szépen a választ!
Ha nem is teljességgel, de akkor gondolom kizárható, hogy esetleg kerékcsapágy, féltengely, lengéscsillapító esetleg kormánymű hibája okozhatja ezt?
mazda-auto.hu | 2011-04-06 12:12 Vik8 részére
A felni és az agy közötti szennyeződés, rossz centrírozás, szálszakadt gumi, bármelyik lehet.
Vik8 | 2011-04-06 10:35
Sziasztok!
A hétvégén elvittem az autóm kereket cserélni (téli gumiról nyárira). Korábbról voltak nyári abroncsaim, és rendeltem hozzájuk gyári alufelniket, szóval a hétvégén összeszereltettem őket. Amikor a csere után elkezdtem járni az autóval (hétvégén még nem) észrevettem, hogy 105km/h sebességnél a kormány beremeg/-rázkódik. Továbbá, 90km/h sebességnél enyhe kanyarodáskor a kormány elfordításakor érezhetően remeg a kormány, akadozva fordul el - szinkronban a rázkódással. Ez utóbbi jelenség jobban érződik 30-40 km/h sebességnél. Én arra gondolok, hogy a kerekek centírozása nem sikerült megfelelően. Esetleg okozhatja-e más ezt a problémát?
A kerékcsere előtt ez a jelenség nem volt tapasztalható.
Előre is köszi a válasz(oka)t!
Üdv.!