2025. Október 26. - Dömötör
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










mazdafan | 2010-12-29 21:34
Tisztelt mazda-auto!
Rendeléssel kapcsolatban írtam a megadott e-mail címre és azt szeretném kérdezni mikor kaphatok választ?
mazda-auto.hu | 2010-12-29 19:24 mazon részére
Ha a jelzés el is tűnik, azért a hibakód megvolt, és tárolva lett. Nem minősíthető javítottnak az autó diagnosztizálás nélkül, azért mert a lámpa kialszik. 2.A Mazdák esetében nem volt ilyen kijelentés. A sárga motorlámpa nem keverendő a Mazda6 dízelek DPF lámpájával, persze ettől még emissziót érintő problémára utal, de ez nagyon sok minden lehet.
mazon | 2010-12-28 19:42 Melhardt részére
Én is erre gondoltam, hiszen -17C volt éjszaka. Annyi a történet, hogy elgurultam a tölem pár km-re lévő Cora-ba.Akkor még nem jelzett, majd vásárlás után visszaülve, beindításnál a sárga motorhiba jelzés égve maradt. Tehát nem menet közben, pontosítok. Tehát ideje tuti nem volt bemelegednie a motornak, remélem valami ilyesmi oka lehet:) Most nem igazán jönne jól egy komolyabb hiba. Lehet várok vele pár napot, fordulok egy picit hosszabbat, hátha eltűnik a jelzés. Köszi a segítséget + várnék még okosakat, hátha volt valakinek hasonló problémája:)
Melhardt | 2010-12-28 19:15 mazon részére
Tavaly télen, hasonló hidegben, (-8fok alatt) produkálták más japán dizel járművek a jelenséget. Később, a szerviz és a márka kijelentette, hogy a katalizátor nem tud kellő hőmérsékletre felhevűlni (alacsony futás teljesítmény, az is csak városban) és legeltették az ügyet amíg beállt a jó idő.
Azért, ez csak egy hozzászólás, sem a Te pontos adataidat nem ismerem, sem azokat amik tavaly előfordultak más dizeleknél. Talán csak annyit, hogy a dizelek tudnak érdekes dolgokat akkor is ha meleg van és akkor is ha hideg. Azért azon elgondolkoznék, hogy mit jelent az írásodban a "menet közben kigyulladt"?
mazda-auto.hu | 2010-12-28 18:54 mazon részére
A sárga lámpa elvileg nem azonnali megoldást "kér", de jó lenne tudni mi okozta a kigyulladását. Nagyon sok minden lehet.
mazon | 2010-12-28 15:27
Kedves Fórumozók,
Ma menet közben kigyulladt a motorhiba jelző lámpám a 2006-os, 1.6 dízel Mazda3-somban. 95ezer km van benne, volt 80-as szerviz. Eddig semmi gond nem volt vele. Köze lehet a hideg időjáráshoz, esetleg a részecskeszűrőhöz? Dinamikában, hangban nem vettem észre semmit. Sajnos még nem tudom elvinni szervizbe, kb meddig lehet ezt "elodázni"? Kb 1 hét múlva tudnám megvizsgáltatni, közlekedhetek addig vele?
Köszönöm a válaszokat!!
mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:32 Vik8 részére
Igen, van alapja a tapasztalataidnak, hiszen a benzin-levegő keverék esetenkénti nem megfelelő örvénylése miatti egyenetlen lángterjedés okozza a dugattyútető nem homogén terhelését.
mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:28 tamassmn részére
Tehát tommi válaszát folytatva, a szelephézag ellenőrzés nagyjából 9000,-Ft. Az 1,4-esek esetében viszont a hengerekből is jöhet a hang, mivel hidegindításkor egyes alvázszámtartományú autók esetében nem egyenletes a dugattyútetők terhelése. A Mazda hivatalos véleménye szerint ez a motor élettartamát nem befolyásolja. A dugattyúk cseréjével mérsékelhető a hang, de mint mondtam, elvileg nem szükséges.
mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:22 sulep részére
Mindkét motor láncos vezérlésű. Véleményem szerint a nagyobb motor mindig előnyösebb, hiszen például a teljesítmény ugyanolyan fontos biztonsági elem, mint a jó fék. Az utastér méretét csak próba után tudod megítélni, azt leírni nem tudjuk.
tamassmn | 2010-12-27 11:08
Köszönöm!