2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vik8 | 2010-12-17 14:51

Kedves Autó-Expanzió,

Szeretnék pár dolgot kérdezni egy 2006-os, benzines 1,6-os M3 Sport TE autóval kapcsolatban.

Milyen vezérműhajtás van a motorban, szíjas, vagy láncos? Ha szíjas, mikor kell esetlegesen cseréltetni - mennyi km után?

Az autóban projektoros lámpa van, úgy hallottam, hogy az ilyen típusú lámpákba lehet Xenon töltőgázas izzókat szerelni. Ennél a típusú autónál szükséges-e teljes Xenon szett vásárlása és beszereltetése, vagy elég csak az izzókat kicserélni? Úgy hallottam, hogy ilyen izzók használatához szükséges hogy a fényszórók automatikusan állíthatók legyenek az izzók miatt, illetve szükség van gyújtótekercsekre is. Olyat is hallottam, hogy az utólagosan beszerelt ilyen izzókat vissza kell cserélni műszakiztatás előtt, mert műszakin nem engedik át az autót. Lehetséges ez?

Várom válaszukat köszönettel & tisztelettel!

mazda-auto.hu | 2010-12-15 09:20 Anonymous részére

Kb. 1 héttel előtte, viszont a két ünnep között nem leszünk nyitva. A pontos árajánlathoz majd emailben kérek egy alvázszámot is, illetve ha a zárhengernek az eredeti kulcshoz kell passzolnia, akkor az osztrák központ ún "programozási" díjat is számol fel. Egyébként az árban két új kulcs van benne, de alapáron nem egyeznek meg az autó eredeti kulcsával.

Anonymous | 2010-12-14 16:22 Hozzászólás szerkesztése

Köszönöm szépen a válaszukat. Azt szeretném még megtudni, hogy mennyi idővel kell előre szóljak, hogy megérkezzenek az alkatrészek. Van rá esély, hogy a két ünnep között sor kerüljön a szerelésre? 1 munkanap alatt meg tudják csinálni mindkét zárat a szükséges munkákkal?

mazda-auto.hu | 2010-12-14 15:23 akos13 részére

A bal első ajtózár 20025,-Ft a cseréje az esetleges patentok pótlásával 8250,-Ft. Hátul a kulcslyuk nélküli rendszám feletti panel 32331,-Ft fényezve (munkadíj 3125,-), és ebben az esetben a hátsó zárhengerre nincs szükség.

akos13 | 2010-12-14 14:32

Tisztelt Mazda autó!

Egy 2005-ös sedan mazdával rendelkezem. Sajnos a hét vége folyamán feltörték az autót és szétrongálták mind a vezetőoldali, mind a csomagtartó zárját. Az Aegon-nál rendelkezem Casco-val. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Az egyik, hogy ha simán kicseréltetném Önöknél mindkét zárat kompletten, akkor az mennyibe kerülne. A másik kérdésem pedig, hogy meg tudják-e oldani azt, hogy a csomagtartó zárját olyanra cserélik ki, hogy a kulcsnyílást teljesen eltakarják és távirányítóval lesz csak nyitható. Amennyiben igen, ez a megoldás mennyivel lenne drágább, mint a "mezei" zárbetét csere?
Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-12-14 09:37

A vonóhorgos kérdésekre a válaszom az, hogy az autó központi elektronikájának védelme érdekében javasolt a CAN-BUS-os adapter használata.

Melhardt | 2010-12-13 20:38

T. Mazda-Autó!
Egy 2006-os év végi Mazda3 öt ajtós autóm van. Felmerült, hogy kellene vonóhorgot szereltetnem a járműre. Érdekelne, hogy az elektromos csatlakozó elegendő a sima, amit én is beköthetek, vagy Can Bus-os rendszerüt kell hozzá vásárolnom.
Üdv: Melhardt

steveteso | 2010-12-13 17:30

T. Mazda-Autó!

Egy 2004-es Mazda 3 1,6TX modellel rendelkezem és nemsokára esedékes lenne a következő nagyszervíz ami: 240e-t jelent km óra állás szerint és ez biztosan ennyi mivel én vagyok az első tulaj. Azt szeretném megtudni, hogy körülbelül milyen alkatrészek cseréje szükséges (pl. vezérműlánc), illetve, hogy ár tekintetében hogyan alakulna a szervíz és körülbelül hány napig tartana az elvégzése. A hátsó fékbetétek kb 2 hónapja lettek cserélve, valószínűleg az elsőket is cserélni kell majd, ezt is próbáljátok belevenni a kalkulációba.
Üdvözlettel:
István

lucimc | 2010-12-12 20:11 mazda-auto.hu részére

Most akkor jó lenne tudni, hogy a CAN BUS-os verziót vagy a másikat vegyem meg.

mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:41 lucimc részére

A kulcs indításgátlós, és igen, egyes részegységek CAN-BUS hálózaton látják egymást az autóban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó