2025. Október 26. - Dömötör

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


akos13 | 2010-12-14 14:32

Tisztelt Mazda autó!

Egy 2005-ös sedan mazdával rendelkezem. Sajnos a hét vége folyamán feltörték az autót és szétrongálták mind a vezetőoldali, mind a csomagtartó zárját. Az Aegon-nál rendelkezem Casco-val. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Az egyik, hogy ha simán kicseréltetném Önöknél mindkét zárat kompletten, akkor az mennyibe kerülne. A másik kérdésem pedig, hogy meg tudják-e oldani azt, hogy a csomagtartó zárját olyanra cserélik ki, hogy a kulcsnyílást teljesen eltakarják és távirányítóval lesz csak nyitható. Amennyiben igen, ez a megoldás mennyivel lenne drágább, mint a "mezei" zárbetét csere?
Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-12-14 09:37

A vonóhorgos kérdésekre a válaszom az, hogy az autó központi elektronikájának védelme érdekében javasolt a CAN-BUS-os adapter használata.

Melhardt | 2010-12-13 20:38

T. Mazda-Autó!
Egy 2006-os év végi Mazda3 öt ajtós autóm van. Felmerült, hogy kellene vonóhorgot szereltetnem a járműre. Érdekelne, hogy az elektromos csatlakozó elegendő a sima, amit én is beköthetek, vagy Can Bus-os rendszerüt kell hozzá vásárolnom.
Üdv: Melhardt

steveteso | 2010-12-13 17:30

T. Mazda-Autó!

Egy 2004-es Mazda 3 1,6TX modellel rendelkezem és nemsokára esedékes lenne a következő nagyszervíz ami: 240e-t jelent km óra állás szerint és ez biztosan ennyi mivel én vagyok az első tulaj. Azt szeretném megtudni, hogy körülbelül milyen alkatrészek cseréje szükséges (pl. vezérműlánc), illetve, hogy ár tekintetében hogyan alakulna a szervíz és körülbelül hány napig tartana az elvégzése. A hátsó fékbetétek kb 2 hónapja lettek cserélve, valószínűleg az elsőket is cserélni kell majd, ezt is próbáljátok belevenni a kalkulációba.
Üdvözlettel:
István

lucimc | 2010-12-12 20:11 mazda-auto.hu részére

Most akkor jó lenne tudni, hogy a CAN BUS-os verziót vagy a másikat vegyem meg.

mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:41 lucimc részére

A kulcs indításgátlós, és igen, egyes részegységek CAN-BUS hálózaton látják egymást az autóban.

lucimc | 2010-12-10 15:07

Sziasztok!
Nekem egy 2004-es évjáratú Mazda 3 GTA-m van. Kérdésem az lenne, hogy a 2004-es modellek CAN BUS rendszerűek-e vagy a Mazda csak 2005-től tette CAN BUS rendszerűvé a 3-as Mazdákat. Ez azért lenne fontos, mert szeretnék a kocsimba szereltetni Magicar 870AS típusú riasztót!
Másik kérdés a gyári kulcsokban található immobilizer?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: lucimc

mazda-auto.hu | 2010-12-06 08:16 Melhardt részére

Igen, lánccal történik a vezérlés hajtása.

Melhardt | 2010-12-04 13:41 tamassmn részére

Hello!
Nekem 2006 12 havi ilyen autóm van, amilyet vásárolni kívánsz. Bármilyen kérdésed van az autóval kapcsolatban keress. melhardt@chello.hu
Egyébként láncos.

mazdafan | 2010-12-03 16:12

Értem!Válaszát nagyon szépen köszönöm.Akkor majd kénytelen leszek benézni a Mazda szervízbe.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó