2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda logó történelem.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Aston Martin DB7 1993
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









lehozsoci | 2017-03-23 12:02 Rentlerrobert részére
Hello
A P0421 az a katalizátor hibára utal így hiába cserélgetsz érzékelőket az a hibát nem fogja megoldani. Elméletben még lehet kipufogógáz szivárgás, laza szenzor stb. Mazda szerelő élő adatot nézve bizonyíthatja ezt. Ha a hátsó azaz az oxigén szenzor diagramja nem szép és laposan hullámzó hanem ugrál fel és alá vagy követi az első levegő üzemanyag görbéjét akkor a katalizátor a hibás. Valószínüleg nem magától romlott el. A katalizátornak a legnagyobb ellensége a nem jól elégetett benzin ami megöli. Ez lehet hibás befecskendező ami esetleg nem zár rendesen… ez igazolhatja a nem egyenletes alapjárat, vagy gyújtás hiba, alacsony kompresszió is lehet.
Üdv
Zsocibá
Morzsi007 | 2017-03-22 15:48 Morzsi007 részére
Szóval jó lenne valami megoldás erre a problémára, mert sokunknál előfordul.
Morzsi007 | 2017-03-22 15:46 Rentlerrobert részére
Nekem is 2.5 GH-m van és enyhe vibrálás érezhető meleg motornál. Kb 5 tulaj mondta, akinek szintén ilyen autója van, hogy ugyanezt tapasztalják, viszont nekem sem és nekik sem ír hibát a műszerfal. Valaki úgy orvosolta ezt, hogy megemeltette 700-750-re a fordulatot. Kiváncsi lennék azért erre, mi okozhatja. Szakértőnknek nincs valami tippje? Nem mindenkit zavar, engem sem csak néha zavaró egy kicsit.
Rentlerrobert | 2017-03-22 13:25 mazda-auto.hu2 részére
Ha jól tudom, nem gyári műszerrel lett kiolvasva.
mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:21 Peti79 részére
Igen, vásárolni kellene.
mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:20 Rentlerrobert részére
Gyári műszerrel volt kiolvasva?
Rentlerrobert | 2017-03-20 13:05
Tisztelt szakértő,
az autóm alapjárata üzemmeleg motor esetén elkezd “vibrálni” és ég a motorhiba lámpa. A fordulatszámmérő nem ingadozik, de az autón lehet érezni, hogy nem igazán egyenletes az alapjárat. A motorhiba lámpa szinte állandóan ég, de néha eltűnik.
A hibakódot ki is olvastattam (P0421) és a katalizátor előtti lambdaszonda cserélve is lett, de a hiba továbbra is fennáll. Az autó típusa:
2008 Mazda 6 (GH) 2.5i Sportwagon
Mihamarabbi válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel
Rentler Róbert
Peti79 | 2017-03-19 10:33
Tidgtelt szakértő!
2004-es mazda6 136Le diesel kocsimhoz vásárolnék gyári alufelnit és érdekell hogy vásárolnom kell e bozzá külön kerékanya csavart vagy nem! Válaszát köszönöm!
dani001 | 2017-03-16 21:04
A JMZGY19T201181838 alvázszámú 2004-es mazda 6-osról szeretnénk minden információt ami az Önök adatbázisában szerepel. Elküldtem emailbe a forgalmi másolatát és a személyi igazolványt!
kalandor | 2017-03-16 10:07 Morzsi007 részére
Szia!
Koszonom!
Udv