2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


robert.koszticza | 2017-03-24 17:06

Tisztelt Szakértő! 

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy most szeretnék vásárolni egy mazda 6 sport 2,2 CD GTA tipusú kocsit. 226.000 km van benne és 2010.07. havi és milyen fő alkatrészre kell figyelni vagy kicserélni ha még nem volt és mi ennek a költségvonzat kb.?

Segítségét előre is köszönöm

lehozsoci | 2017-03-23 12:02 Rentlerrobert részére

Hello

 

A P0421 az a katalizátor hibára utal így hiába cserélgetsz érzékelőket az a hibát nem fogja megoldani. Elméletben még lehet kipufogógáz szivárgás, laza szenzor stb. Mazda szerelő élő adatot nézve bizonyíthatja ezt. Ha a hátsó azaz az oxigén szenzor diagramja nem szép és laposan hullámzó hanem ugrál fel és alá vagy követi az első levegő üzemanyag görbéjét akkor a katalizátor a hibás. Valószínüleg nem magától romlott el. A katalizátornak a legnagyobb ellensége a nem jól elégetett benzin ami megöli. Ez lehet hibás befecskendező ami esetleg nem zár rendesen… ez igazolhatja a nem egyenletes alapjárat, vagy gyújtás hiba, alacsony kompresszió is lehet.

Üdv

Zsocibá

Morzsi007 | 2017-03-22 15:48 Morzsi007 részére

Szóval jó lenne valami megoldás erre a problémára, mert sokunknál előfordul. 

Morzsi007 | 2017-03-22 15:46 Rentlerrobert részére

Nekem is 2.5 GH-m van és enyhe vibrálás érezhető meleg motornál. Kb 5 tulaj mondta, akinek szintén ilyen autója van, hogy ugyanezt tapasztalják, viszont nekem sem és nekik sem ír hibát a műszerfal. Valaki úgy orvosolta ezt, hogy megemeltette 700-750-re a fordulatot. Kiváncsi lennék azért erre, mi okozhatja. Szakértőnknek nincs valami tippje? Nem mindenkit zavar, engem sem csak néha zavaró egy kicsit. 

Rentlerrobert | 2017-03-22 13:25 mazda-auto.hu2 részére

Ha jól tudom, nem gyári műszerrel lett kiolvasva.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:21 Peti79 részére

Igen, vásárolni kellene.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:20 Rentlerrobert részére

Gyári műszerrel volt kiolvasva?

Rentlerrobert | 2017-03-20 13:05

Tisztelt szakértő,

 

az autóm alapjárata üzemmeleg motor esetén elkezd “vibrálni” és ég a motorhiba lámpa. A fordulatszámmérő nem ingadozik, de az autón lehet érezni, hogy nem igazán egyenletes az alapjárat. A motorhiba lámpa szinte állandóan ég, de néha eltűnik.

A hibakódot ki is olvastattam (P0421) és a katalizátor előtti lambdaszonda cserélve is lett, de a hiba továbbra is fennáll. Az autó típusa:
2008 Mazda 6 (GH) 2.5i Sportwagon

Mihamarabbi válaszát előre is köszönöm.

Üdvözlettel
Rentler Róbert

Peti79 | 2017-03-19 10:33

Tidgtelt szakértő!

2004-es mazda6 136Le diesel kocsimhoz vásárolnék gyári alufelnit és érdekell hogy vásárolnom kell e bozzá külön kerékanya csavart vagy nem! Válaszát köszönöm!

dani001 | 2017-03-16 21:04

A JMZGY19T201181838 alvázszámú 2004-es mazda 6-osról szeretnénk minden információt ami az Önök adatbázisában szerepel. Elküldtem emailbe a forgalmi másolatát és a személyi igazolványt!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó