2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2017-04-12 19:40 dani001 részére

Na neeee. Esetleg az lehet,hogy a pálca a vékony csőben haladás közben felszedi annak oldalán lévő olajat. Egyébként mint azt már ezer éve :) kutakodjuk, minden motor fogyasztja az oljat. Egyik ennyit, másik annyit. Baj lenne, ha nem fogyasztaná!! A lényeg, hogy ha nem változik a szint, az annak a jele, hogy az elfogyasztott olaj mennyiségével arányos üzemanyaggal lett “gazdagabb”. Erre azt hiszi az átlag autós: “ az én autóm nem eszik egy decit sem” Ha több olaj fogy, mint amennyi üzemanyag kerül bele, akkor csökken a szint. Van olyan, hogy több ü.a. kerül bele és akkor növekszik! a szint. Véleményem az, hogy néhány deci szintcsökkenés két olajcsere között teljesen normális. Van neves autómárka, ahol 1000 km-enként 1 liter olaj fogyása még nem ad okot a garanciális panaszra. Na ezt nem minősítem, de létező dolog.

dani001 | 2017-04-12 18:21

Egyenes talajon is ugyanazt tapasztalom. Számomra nem egyértelműek a látottak. A nívó pálca egyik oldalán a low felett van az olajszint, a másik oldalon nem egyértelműen de a full környékén van az olajszint. 3dl olajat töltöttem bele és az egyik oldalom középre kúszott az olajszint a másik oladlon nem változott. Mint utólag írtam 5000km-t mentem vele olajcsere óta, 2.0 dízeles Cd te mazdám van. Másnál is van ilyen mértékű olajfogyás, vagy ez normális egy dízeles Mazdánál. Köszönöm a segítséget!

Ghostrider636 | 2017-04-11 20:32

Tisztelt Mazda-Auto

Végre tulajdonosa lettem egy általam szeretett és,vágyott mazda6- nak ami 2006 04-havi kiadás 1,8 TE sport wagon. Osztrák első tulajdonosa volt így én vagyok a második de már itthon.

Monden papírja meg van vezetett szervízkönyves és 150 ezer km -el .

Persze én ezt nem,hiszem el ,mert sajnos a lamdaszonda meghalt és olajszint ellenörzéskor a nívó nem mutatott semmit.

2 liter olaj utántöltése után félig mutatja a nívópálca. Ezért gondolom ,hogy a 150 ezer az duplája vagy 250 kb.

Ennek ellenére pöc röff és minden tökéletesen műödik.

A kérdésem az lenne,hogy ez az évjárat hajlamos e az olaj fogyasztásra ?

A rohadást azt tudom sajnos de akkor is tetszik.

Vagy valami más baj lehet .

Köszönöm a választ.

 

gumikerekű_talicska | 2017-04-11 18:13

Tisztelt Mazda-Auto,

Egy 2007/9-ei Mazda 6 1.8 TE-t szeretnék vásárolni. Alvázszám: JMZGG148281728565 alapján meg tudná mondani a kocsiról, hogy törve volt-e? Illetve, hogy a valósan megtett km-ek száma – nagyságrendileg - mennyire tér el a hirdetésben szereplő 154.000 kilométertől?

Segítségét előre is köszönöm!

Terrier | 2017-04-11 15:00

2007-es Mazda 6 RF7J-s keresnék üres részecskeszűrőházat. Vki ajánlani/adni kontaktot?

Laci6 | 2017-04-11 13:48 RJudit részére

Szia judith nekem is volt ilyen problémàm elöször ki kéne olvasni a hibakódot vagy kódokat mert lehet több is .Ezutàn lehet elindulni lehet Egr szelep ha szerencséd van megoldható egy tisztìtàssal vagy lehet a vàkuumrendszer csöveinél problèma adok egy tszàmot 06706728910

Misike | 2017-04-09 00:16

Nekem is lenne egy kérdésem a szakértőkhöz! Hidegindításkor a motor felpörgése milyen fordulatszámig normális 2 literes benzinesnél?  Nálam 2000/p fordulatig felpörög ,néha picivel feljebb is,ami kb 8 -10másodpercig jelentkezik,majd visszaáll,1500köré,aztán gázadás,némi mozgás(garázsból kiállás) után ujra felpörög kuplung kinyomása után,majd ujra visszaáll. Termászetesen csak hidegen. Ez így normális?

Köszönöm!

Misike | 2017-04-08 19:20 Zsolt72 részére

Szia! Bár a kérdésedre,majd megmondják a tutit,de mielőbb cseréltesd ki a lengőkar szilentet,mert megeszi a gumidat,illetve elég veszélyes ugy közlekedni. Elképzelhető a jobbrahúzás is,attól,nem feltétlen jobb oldalon kell problémának lennie,hogy arra is húzzon az autó. A féltengely ha hibás, kanyarban,gázadáskor kattog,pláne teljesen kitekert kormánnyal.

Zsolt72 | 2017-04-08 18:00

Tisztelt Mazda-Auto,

2005-ös, faceliftes Mazda 6-osom bal első futóművénél érzek valami hibát. Sebességváltáskor, vagy ha a kerék döccen, vagy átmegy valamin, a kormányon érezhetők kisebb ütések. A kereket levéve és a futóművet megnézve annyit látok, hogy az első lengőkarnak a kerék felőli csatlakozásánál a gumi részben szét van szakadva. Okozhatja ez (vagy lehet a jele) a tapasztalt hibának? Az autóról még annyit, hogy kissé húz jobbra(elengedem a kormányt és elég határozottan jobbra húz). A bal eleje sérülhetett korábban, mert a sárvédőt cserélték, illetve a felnin is volt egy  horzsolás. A jobbra húzás folyamatosan megvolt a tavaly nyári vétel óta (a vékonyabb, téli kerékkel kevésbé erős a húzás), az említett hiba kb. 1 hónapja érezhető. Lehet esetleg féltengely probléma is? Válaszukat előre is köszönöm. Képeket tudok küldeni a futóműről, ha szükséges.

animatrix11 | 2017-04-07 08:01

Üdv

Érdeklődnék, a bicska kulcsomnál burkolatot cseréltem, mert eltörött, mindezek után nem indítja el a kocsit, mert a immo nem engedi… a pútkulcs indítja, de azon nincs távirányató, kérdésem hogy “házilag” fel tudom e programozni a kulcsomat, vagy mindenképpen autókulcsoshoz kell vinnem? Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó