2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 10:57 Hunika2008 részére

Nem kell kiszerelni, először le kell mosni a turbót, hogy kiderüljön hol szivárog az olaj. Csak a hideg turbót szabad mosni!!!

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 10:55 dani001 részére

Az alacsonyabb, mert a másik oldalára csak rákenődött a pálcát megvezető cső falárol az olaj.

mazdauser1 | 2017-04-21 09:58

Tisztelt AutoExpanzio, Segitségükre lenne szükségem, külföldről irok. M6 2006 2,3 FL automata autón főfékhenger csere történt. Új fékcsövek kerültek beszerelésre, új fékfolyadékkal lett feltöltve. A fék át lett vizsgálva, a féknyereg kitakaritva, a szerviz és szerintem is tökéletesen működik, tehát van fék és nem esik be hosszabb állás után sem. ABS, ESP szintúgy rendben van. Mégis, néhány kilóméteres vezetés után, üres úton, ahol nincs szükség fékre, valamennyire továbbra is befog, fékezés után lassan enged vissza, mintha valamilyen elektronika szabályozna le. Az összes féktárcsa meleg valamennyire, de minden alkalommal más tárcsánál érzékelhető a hevülés. DSCt kikapcsoltam, nem változtatott rajta. Fogyasztáson magasabb, mint a cserék előtt (11,5 vs 9l). Az itteni szerviznek nincsen programja Mazdákhoz. Mi sérülhetett a főfékhenger cseréjénél? Válaszukat köszönöm előre is, József

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 09:30 Peti79 részére

Nagy a kartergáz, szervizbe kellene vinni, hogy megállapitsák miért.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 09:28 RJudit részére

Igen, rendszeresen találkozunk ilyennel, először kell csinálni egy diagnosztikát, hogy mi okozza.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 09:25 rasotamas részére

Ezt a “kommunikációs hiba” üzenetet Mazda műszer adja ki? Mert nem találkoztunk még ilyennel.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 09:21 Laci6 részére

Igen, általában a kettő közül valamelyik okozza, vagy a kettőstömegű, vagy a motortartó bak.

dani001 | 2017-04-21 00:35 kpapp76 részére

A hűtőrendszer is át lett mosatva, vagy csak termosztátcsere történt? Ha nem lett átmosatva akkor tedd meg, nekünk is hasonló jelenségek voltak és egy teljes rendszertisztítás megoldotta a problémát. Nekünk egy autóhűtő javító ismerősünk csinálta meg és kb egy fél órás művelet.

dani001 | 2017-04-21 00:28 INDYGO részére

Köszi a segítséget! Én castrolt használok, és a csomagtartóba azóta bent van 1 literes olaj! :)

kpapp76 | 2017-04-19 16:51

Üdv,

az alábbi “érdekességben” kérnék egy kis szakmai tanácsot mielőtt kihúznák alólam a “pénzeszsákot”.

Van nekem egy 2003-as 6-os kombi CD TE 2.0-ás szeretett Mazdám amivel a kövekezők történnek mostanság:

Alapjáraton a fűtés fúj, de nem fúj meleget. Menet közben ha dolgozik a motor akkor működésbe lép a fűtés vagyis nemcsak a levegőt fújja hanem meleggé is változik. Emellett a hűtő kupaknál nyomja ki a vizet.

Sapka illetve termosztát cserén túl vagyok.

A csere után a fent leírtak ugyanazok. A szerelőm annyit mondott, hogy olyannak érzi, mintha nem lenne megfelelő keringés.

Január végén egy hibakód kiolvasásnál másodlagos fűtés hibát jelzett (gyári pótfűtés van benne.. nem tudom pontosan mi a hivatalos elnevezése… olyan ami 8 fokos hőmérséklet alatt magától indul be és rásegít a melegítésre)

a hibakód és a jelenség összefügghet egymással? ha a pótfűtésem rossz az okozhatja a fűtés ezen irányú rakoncátlankodását?
Vagy esetleg tapasztalatból esetleg első blikkre más ötlet?

(vezérműszíj csere januárban megtörtént, vízpumpa is új a kocsiban)

Köszönöm a választ.




 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó