2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rasotamas | 2017-04-24 14:51 mazda-auto.hu2 részére

Elnézését kérem, már nem vagyok biztos a hibaüzenetben.
Viszont most be lettek mérve az injektorok, 2 ki lett cserélve bevizsgált bontottra. Bár sokkal jobb lett, mérsékelt gyorsításnál még bekopog. Be akartam tanítani magamnak Forscan nevű alkalmazással, de kb 1 perc után 1%-on állva kidobott “Lépjen kapcsolatba a fejlesztővel” hibaüzenettel. Úgyhogy mindenképp rá kell nézni gyári programmal.
Tudna információt adni a felkeményedő fékpedál jelenségről? Mi ennek a valódi oka? A vákuumszivattyú kenési elégtelensége vagy mi okozza? És mi okozza a kenési elégtelenséget? Tényleg le kell szedni a vezérműtengelyt?

kovlaci | 2017-04-22 19:23

Tisztelt Mazda-autó, 6-os tulajok!

Tervezem lecserélni a 626-osomat, kinéztem egy 2011 évjáratú 2literes 155Le-s benzines kombit. Svájci az autó, szép kívül-belül, szerviztörténetét lekérdeztük, rendben látszik minden, jelenleg 202 ezer km-el árulják, tavaly májusban volt kint 186 ezerrel utoljára. Kérdéseim, hogy a típusnál kell-e valamire figyelnem az általános dolgokon kívül illetve elfogadok bármilyen tanácsot, javaslatot a karbantartásról, esetleges ismert hibákról, tapasztalatokról, stb. Érdemes szakszervízbe vinni diagnosztikára? Esetleg itt kiderülhet valami, pl. a komputerből…? Ha jól tudom ezek már nem korrodálnak.?

Köszönöm: KovLaci

dani001 | 2017-04-22 17:53

Üdvözlet! Elektronikával kapcsolatos kérdésem lenne. 2 hónapja vásároltam az autóm. Mazda 6 2004. Cd Te. Ma gondolta átnézem a biztosítékokat. A motortérben lévő biztosítéktáblán egy ENG BAR 2 nevezetű 15A-s biztosíték hiányzik. Ez mit működtetne és nagy gond hogy nincs benne? Valamint az utastéri biztosítéktáblán egy helyen, 20A-s biztosíték helyett 30A-s van. Cseréljem? Köszönöm a segítséget.

Zsolt72 | 2017-04-21 15:55 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ.

A gumiszakadás, amit látok, a lengőkar gömbfejen lévő harmonika-szerű védőgumi.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 12:57 mazdauser1 részére

Nem hinném, hogy a főfékhengernél sérült valami, egyszerűen berozsdásodhattak a csúszkák, és hol egyik, hol másik szorul meg egy kicsit. Ezért fogyaszt többet, de tönkre teszi a betéteket, a tárcsákat, szóval minél előbb javítani kell. Általában nem elég a javítókészlet, mert ha a rozsda megkezdte a krómozott felületet, csak ideig-óráig lesz jó. Általában a féknyergeket kell cserélni, aminek bruttó 39.642.-Ft darabja, és + 11.272.-Ft a kaukció, amit csak akkor adnak vissza, ha a régi sértetlen, nincs rajta külsérelmi nyom.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 12:48 kpapp76 részére

El van tömődve a fűtőradiátor, szakemberrel ki kell takaríttatni.

Ha hidegen is nyomja, akkor valószínűleg hengerfejes, ha csak melegen, az a túlnyomás miatt van, és normális.

A két fűtésnek, Webasto motor, és utastér, nincs köze egymáshoz, külön rendszer.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 11:55 Tarchie részére

Valószínűleg be van csuszva a háttámla és az ülőlap közé.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 11:50 bastya74 részére

Ki kell olvasni a hibakódot.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 11:48 Banesz részére

Mindenképpen mielőbb szakszervizbe kell vinni. Otthoni javítást semmiképpen nem javasoljuk, mert balesetveszélyes.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 11:46 Ghostrider636 részére

Az olajfogyasztás elsősorban nem évjárat és kilométer függő, inkább a használattól, és a szervizeléstől. (Milyen olaj kerül bele, hány kilométerenként, vagy milyen időközönként cserélték, mennyire hajtjották stb.) Meg kellene keresni az olajfogyasztás okát, mielőtt a motor károsodna.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó