2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-04-25 16:28 dani001 részére

Valószínűleg a benzineseknél van csak betéve, nem kell vele foglalkozni, több biztosíték is hiányzik, mert notortól, felszereltségtől is függ, hogy kell bele, vagy sem. A 20A-ost viszont ki kell cserélni.

KTomi | 2017-04-25 14:23

Üdv. Èrdekelne, hogy rezsi òradijak vannak a szervizben, vagy egy adott munkànak szabott àra van ? Amennyiben rezsioradìj, kèrdeznèm, hogy mennyi. köszönöm.

 

rasotamas | 2017-04-25 09:07

Van még egy elég érdekes hibám. Hidegindításnál, de csak ha fel van melegedve az autó, tehát mondjuk munkából hazafelé ha napon parkoltam kb 1 percig iszonyatosan rángat és füstöl, nem olajos, hanem szürkés a füst és büdös, utána elmúlik. Reggel ha indulok semmi. Ha árnyékban parkolok vagy nem is süt a nap semmi. Most lett kicserélve 2 porlasztó, de nem változtatott a jelenségen. Vagy hőtágulási vagy szenzor hibára gyanakszom.

rasotamas | 2017-04-24 14:51 mazda-auto.hu2 részére

Elnézését kérem, már nem vagyok biztos a hibaüzenetben.
Viszont most be lettek mérve az injektorok, 2 ki lett cserélve bevizsgált bontottra. Bár sokkal jobb lett, mérsékelt gyorsításnál még bekopog. Be akartam tanítani magamnak Forscan nevű alkalmazással, de kb 1 perc után 1%-on állva kidobott “Lépjen kapcsolatba a fejlesztővel” hibaüzenettel. Úgyhogy mindenképp rá kell nézni gyári programmal.
Tudna információt adni a felkeményedő fékpedál jelenségről? Mi ennek a valódi oka? A vákuumszivattyú kenési elégtelensége vagy mi okozza? És mi okozza a kenési elégtelenséget? Tényleg le kell szedni a vezérműtengelyt?

kovlaci | 2017-04-22 19:23

Tisztelt Mazda-autó, 6-os tulajok!

Tervezem lecserélni a 626-osomat, kinéztem egy 2011 évjáratú 2literes 155Le-s benzines kombit. Svájci az autó, szép kívül-belül, szerviztörténetét lekérdeztük, rendben látszik minden, jelenleg 202 ezer km-el árulják, tavaly májusban volt kint 186 ezerrel utoljára. Kérdéseim, hogy a típusnál kell-e valamire figyelnem az általános dolgokon kívül illetve elfogadok bármilyen tanácsot, javaslatot a karbantartásról, esetleges ismert hibákról, tapasztalatokról, stb. Érdemes szakszervízbe vinni diagnosztikára? Esetleg itt kiderülhet valami, pl. a komputerből…? Ha jól tudom ezek már nem korrodálnak.?

Köszönöm: KovLaci

dani001 | 2017-04-22 17:53

Üdvözlet! Elektronikával kapcsolatos kérdésem lenne. 2 hónapja vásároltam az autóm. Mazda 6 2004. Cd Te. Ma gondolta átnézem a biztosítékokat. A motortérben lévő biztosítéktáblán egy ENG BAR 2 nevezetű 15A-s biztosíték hiányzik. Ez mit működtetne és nagy gond hogy nincs benne? Valamint az utastéri biztosítéktáblán egy helyen, 20A-s biztosíték helyett 30A-s van. Cseréljem? Köszönöm a segítséget.

Zsolt72 | 2017-04-21 15:55 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ.

A gumiszakadás, amit látok, a lengőkar gömbfejen lévő harmonika-szerű védőgumi.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 12:57 mazdauser1 részére

Nem hinném, hogy a főfékhengernél sérült valami, egyszerűen berozsdásodhattak a csúszkák, és hol egyik, hol másik szorul meg egy kicsit. Ezért fogyaszt többet, de tönkre teszi a betéteket, a tárcsákat, szóval minél előbb javítani kell. Általában nem elég a javítókészlet, mert ha a rozsda megkezdte a krómozott felületet, csak ideig-óráig lesz jó. Általában a féknyergeket kell cserélni, aminek bruttó 39.642.-Ft darabja, és + 11.272.-Ft a kaukció, amit csak akkor adnak vissza, ha a régi sértetlen, nincs rajta külsérelmi nyom.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 12:48 kpapp76 részére

El van tömődve a fűtőradiátor, szakemberrel ki kell takaríttatni.

Ha hidegen is nyomja, akkor valószínűleg hengerfejes, ha csak melegen, az a túlnyomás miatt van, és normális.

A két fűtésnek, Webasto motor, és utastér, nincs köze egymáshoz, külön rendszer.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 11:55 Tarchie részére

Valószínűleg be van csuszva a háttámla és az ülőlap közé.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó