2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
rasotamas | 2017-05-22 20:11 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a válaszát! Az alapjáratot tartja, csak ha terhelném dadog. Lehet szelepszár-szimmeringet cserélni hengerfejezés nélkül? Ugyanis 2 éve volt hengerfejezve de szelepszár szimmering csere nélkül. Hány munkanap alatt megoldható mindez, könnyen ellenőrizhető-e hogy biztosan ez-e a baj, lehetne-e egyúttal pl kompressziót mérni, hogy képet kapjak a motor mechanikai állapotáról, illetve egy alapos átnézés-diagnosztikával kb mennyi lenne a végösszeg?
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:48 alk3sh részére
Az áramtalanítás nem fog segíteni, inkább szét kellene szedni a távvezérlőt, és megnézni a mikrokapcsolót, az szokott hasonlót produkálni.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:46 rasotamas részére
Valószínűleg a szelepszár szimeringeknél lefolyik az olaj, és mikor kinyomja, utána beáll az alapjárat.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:43 Peti79 részére
Hallani kellene, de általában gömdcsokló szokta okozni.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:42 infakt részére
Valószínű egy motor felújítás kellene, új gyűrűk, és szelepszár szimeringek.
Morzsi007 | 2017-05-16 11:05 alk3sh részére
Lehet hülyeséget mondok, én áramtalanítanám a kocsit pár órára, hogy alapbeállítással inuljon újra a rendszer.
alk3sh | 2017-05-15 15:26
Sziasztok!
korábban kérdeztem már de sajna eddig nem jött válasz illetve továbbra is fennáll az ajtózáras problémám…
2008 GH kombi bicskakulcs hol niytja az ajtót hol nem. Elem mindkét kulcsban új szóval az kizárva azegyik csak nyitja a másik csak zárja random szerűen. Újra kombináltam őket azzal sem lett jobb sajnos...
Nincs valakinek ötlete mi lehet?
rasotamas | 2017-05-11 11:21
Sajnos a napon parkolásor jelentkező rángatás indításkor továbbra sem tűnt el. Reggel sosem csinálja mivel akkor hideg a kocsi, csak munkából hazafelé. Beindításkor rángat, dadog, kékesen füstöl.
Magától elmúlik:
-Alapjáraton 1 perc után, vagy
- Óvatosan elindulva fél perc utána, vagy
- Még álló helyzetben üresben nyomok neki 2 kövérebbet, felpörög 3-4 ezerig, és utána semmi baja.
Mintha valami olaj begyűlne valahol és ki kéne dolgoznia, addig rángat.
Peti79 | 2017-05-11 09:56
Tisztelt szakértő!
2004 mazda 6 diesel mostanában nyöszörög a kormányzáskor de a szervìzben azt mondták hogy a futómű elég jó állapotban van igaz állítani kellett rajta mert a kormány nem ált középen. Érdekel a véleménye hogy vajon mégis mi lehet a cserés?
Válaszát köszönöm!
infakt | 2017-05-10 23:53
Tisztelt szervíz!
Mazda 6 2002-es benzin, 2.0/141hp 260.000km, autópályán 1300km 3.5-4ezres fordulton megeszik kb 1 liter olajat (10w40), normál használat között 0.5liter/1000km. Kérdés az lenne gyűrű? szimering? vagy mind kettő? Mi a tapasztalat? Fel szeretném újítani de nem tudom mire számítsak.
JMZGG14F231125477 az alvázszáma ha minden igaz magyarországi. KM-ről tudnak információt adni műszaki vizsgák között
Előre is köszönöm a válaszukat.