2025. Augusztus 20. Szerda - István
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Hideg levegő szívás.
MAZDA5 hibrid II.
Három liter benzin száz kilométerre. Mazda 3 hibrid.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
rasotamas | 2017-05-22 20:11 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a válaszát! Az alapjáratot tartja, csak ha terhelném dadog. Lehet szelepszár-szimmeringet cserélni hengerfejezés nélkül? Ugyanis 2 éve volt hengerfejezve de szelepszár szimmering csere nélkül. Hány munkanap alatt megoldható mindez, könnyen ellenőrizhető-e hogy biztosan ez-e a baj, lehetne-e egyúttal pl kompressziót mérni, hogy képet kapjak a motor mechanikai állapotáról, illetve egy alapos átnézés-diagnosztikával kb mennyi lenne a végösszeg?
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:48 alk3sh részére
Az áramtalanítás nem fog segíteni, inkább szét kellene szedni a távvezérlőt, és megnézni a mikrokapcsolót, az szokott hasonlót produkálni.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:46 rasotamas részére
Valószínűleg a szelepszár szimeringeknél lefolyik az olaj, és mikor kinyomja, utána beáll az alapjárat.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:43 Peti79 részére
Hallani kellene, de általában gömdcsokló szokta okozni.
mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:42 infakt részére
Valószínű egy motor felújítás kellene, új gyűrűk, és szelepszár szimeringek.
Morzsi007 | 2017-05-16 11:05 alk3sh részére
Lehet hülyeséget mondok, én áramtalanítanám a kocsit pár órára, hogy alapbeállítással inuljon újra a rendszer.
alk3sh | 2017-05-15 15:26
Sziasztok!
korábban kérdeztem már de sajna eddig nem jött válasz illetve továbbra is fennáll az ajtózáras problémám…
2008 GH kombi bicskakulcs hol niytja az ajtót hol nem. Elem mindkét kulcsban új szóval az kizárva azegyik csak nyitja a másik csak zárja random szerűen. Újra kombináltam őket azzal sem lett jobb sajnos...
Nincs valakinek ötlete mi lehet?
rasotamas | 2017-05-11 11:21
Sajnos a napon parkolásor jelentkező rángatás indításkor továbbra sem tűnt el. Reggel sosem csinálja mivel akkor hideg a kocsi, csak munkából hazafelé. Beindításkor rángat, dadog, kékesen füstöl.
Magától elmúlik:
-Alapjáraton 1 perc után, vagy
- Óvatosan elindulva fél perc utána, vagy
- Még álló helyzetben üresben nyomok neki 2 kövérebbet, felpörög 3-4 ezerig, és utána semmi baja.
Mintha valami olaj begyűlne valahol és ki kéne dolgoznia, addig rángat.
Peti79 | 2017-05-11 09:56
Tisztelt szakértő!
2004 mazda 6 diesel mostanában nyöszörög a kormányzáskor de a szervìzben azt mondták hogy a futómű elég jó állapotban van igaz állítani kellett rajta mert a kormány nem ált középen. Érdekel a véleménye hogy vajon mégis mi lehet a cserés?
Válaszát köszönöm!
infakt | 2017-05-10 23:53
Tisztelt szervíz!
Mazda 6 2002-es benzin, 2.0/141hp 260.000km, autópályán 1300km 3.5-4ezres fordulton megeszik kb 1 liter olajat (10w40), normál használat között 0.5liter/1000km. Kérdés az lenne gyűrű? szimering? vagy mind kettő? Mi a tapasztalat? Fel szeretném újítani de nem tudom mire számítsak.
JMZGG14F231125477 az alvázszáma ha minden igaz magyarországi. KM-ről tudnak információt adni műszaki vizsgák között
Előre is köszönöm a válaszukat.