2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2016-01-23 23:46 Mdk részére

És mi az a horpadás a pótkerék üreg körüli peremen?

Albusz1 | 2016-01-23 22:42

Sziasztok!

Sikerült vásárolnom egy Mazda6 1,8 TE, 2006 februári. Sajnos nem kaptam hozzá kezelési kézikönyvet, de láttam a fórumon, hogy többen érdeklődtek ebben a témában, engem is érdekelne pdf formátumú, ha van rá mód.

A segítséget előre is köszönöm!

üdv, Krisztián

Mdk | 2016-01-23 19:05

Tisztelt Mazda,

Szétkaptam a kocsi hátulját és találtam egy érdekességet.

 

https://www.dropbox.com/s/ognneaezh3fekee/IMG_20160121_162256.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ax2hz5jtiuba4gv/IMG_20160121_162639.jpg?dl=0

 

A mellékelt képen látzsik, hogy a kerékjáarti ív mögötti üregben találtam egy első nekifutásnak olajnak tűnő folyadékot, de megfogdosva cuppog az ujjam között mint a zsír, de olyan folyékony mint az olaj.

Nem tudom elképzelni, hogy került oda, de ha Ön nem tud magyarázatot adni, akkor azt gyanítom valami beleborult az autóba.

A műanyag borítás alatt(amit kivettem) lévő szivacs is kicist el van tőle ázva, illetve, mint a képen is látszik a pótkerék felett is látszódik egy vékony hosszú csík belőle. 

Ebből arra következtetek, ha valami beleborult volna akkor ott miért nem takarították ki, ha máshol meg igen?

Kicsit értetlenül állok a probléma előtt és reménykedem, hogy csak valami beleborult.

Köszönöm előre is.

Jhonyka2 | 2016-01-23 16:32

Sziasztok

 

Egy olyan problémám van egy 2007-es dízel 143 lovas kombival, hogy sajnos olajcsere után a szerviz nem nullazta le az olajcsere szamlalot és azóta folyamatosan dpf lámpa villogas van majd a szokásos dsc és motordiagnosztika lámpa világítás ez ugye szerviz mód.  Ez után csinaltattam egy kiolvasast és nullazast viszont a hiba azóta is folyamatosan visszatért. 

Most már annyival vagyok előrébb hogy én is kitudom olvasni az autót és az alábbi adatot tarolta el.

 

P0133 as hibakód és ezt írja mögé hogy ez okozhatta. 

HEGO túl lassan kapcsol. 

• Az ECM azt észleli, hogy az 1. fűtött lambda-szondák sűrű-ritka vagy ritka-sűrű átlagos reakcióideje meghaladja a 0,1 másodpercet.    

• A P0133 00 hibakód 2,5 másodpercen belül beáll, ha a fenti feltétel teljesül.

Oxigén szenzor elavult vagy elkoszolodott azt írja a program.

Mi lehet a gond? Illetve tudom én ezt orvosolni valahogy? Van gépem és programom az autohoz.  

pusi65 | 2016-01-22 21:53 Varo részére

Szerintem pontatlan az összeszerelés, esetleg átugorhatott a szíj, feszítő nem feszít, stb.

Varo | 2016-01-22 20:06

Sziasztok!

A segítségeteket kérném egy olyan problémában hogy a 2003-as Diesel 6-os Mazdám , komplett vezérlés csere után kb 20 km-rel , a motor elkezdett szaggatni ,és szépen fokozatosan kopogni,kerepelni ,majd újjabb 2-3 km után fokozódott a kerepelés,kopogás és a motor szaggatása gázadásnál és a kompjúter letiltott,azóta csak hidegen indul be a motor és akkor is nagyon csúnyán kopog , melegen be sem indul.Az lenne a kérdésem hogy ez a probléma összefügghet a vezérlés cserével vagy teljesen más lehet a probléma?

Előre is köszönöm!

3dsurround | 2016-01-22 19:38

Az újraprogramozás működött köszi!

3dsurround | 2016-01-22 19:23

Sziasztok! Ma lettem figyelmes egy problémára , miszerint a vezető oldali konzolról nem tudom vezérelni az elektromos ablakokat. A bal 1 működik onnan de a többi 3 nem , viszont ha atülök az anyósra vagy hátúlra akkor onnan minden okés. Mi lehet a gond? köszi a választ!

szucsfe | 2016-01-22 11:34 alk3sh részére

mazda-auto.hu | 2016-01-21 16:05 Borla részére

Nálunk tud rendelni, de csak 5 literes kiszerelésben, tehát 2 kannát kell venni. Gyárilag be van keverve, ára bruttó 6978.- Ft / 5liter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó