2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










mazda-auto.hu2 | 2016-01-19 17:42 szucsfe részére
Akkor sajnos lehet, hogy hajtókar csapágyas.
Le kell venni az olajteknőt, és ha fémforgács van benne, akkor szinte biztos, hogy csapágyas.
szandra | 2016-01-19 13:07
Tisztelt Mazda Autó!
Szintén szervíz történetet szeretnék lekérni egy megvásárolni kívánt autóra:
Alvázszáma: JMZGY19R201210501
Jelenleg 142.800 km-el árulják.
Válaszukat előre is köszönöm:
Szandra
nazso1 | 2016-01-19 10:29
M6 143d 2006-os gyártás, hűtőfolyadékot kellene cserélni (nem fl22-es). Milyen jó bele? Márkaszervizbe hordtam eddig, elvileg ki kellett volna cserélni 5 év után de elmulasztották.
szucsfe | 2016-01-19 05:25 mazda-auto.hu2 részére
Üdvözlöm!
A zaj az 1 -es vagy a 2 -es hengertől jön, nem mind a négytől, és az biztos, hogy felülről, a hengerfejtől. Az hozzá tartozik a történethez, hogy 7000 km -el ezelőtt volt motor csere az autón. Amit tudni kell:
- motorban ezzel a 7000 km -el együtt 110.000km van
-hengerfej ezé a motoré, de szét lett húzva
- új hengerfej tömítés
- új himbasor
-új vezérlés
-használt befecskendezők (nem tudom mennyi km -el)
-új tűzkarikák
- szelephézagok beállítva (Ön adta meg az értékeket)
Ez alapján Ön lát valami esetleges hibaokot?
kos19880409 | 2016-01-18 21:27
Tisztelt fórumozók!
Egy olyan kéréssel fordulok hozzátok hogy van egy mazda 6 2.0 diesel 2005 ös évjáratú autóm és a kis manuális üzemanyagpumpa amelyik az üzemanyagszűró fölött van meghibásodott amit sehol nem tudok beszerezni, tísztítattni meg nem lehet…. esetleg tudnátok ajánlani egy oldalt ahol megtudnám rendelni?
Robot | 2016-01-18 19:46 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm szépen a kompresszió értékeket.
Xadoval kapcsolatban vannak tapasztalataik?
Köszönöm.
Üdv.
Bathori73 | 2016-01-18 19:40
Tisztelt Mazda-autó! 2004-es évjáratú Mazda 6 89kw/121Le/ 2.0-diesel autómban meghibásodott a webastó pótfűtés kályha.Jelenleg ki van iktatva.Az szeretném kérdezni önöktől,hogy ez a kályha feltétlenül fontos az autóba vagy csak a komfort miatt szükséges.A motor jobban kophat nélküle vagy nincs rá befolyással? Köszönöm előre is válaszukat!
Mdk | 2016-01-18 18:39 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a választ.
Az egyébként normális dolog, hogy akkumlátorcserénél elfelejti az alapjáratot?
Nagyon örülnék ha nem kellene 5évente az aksin kívül még a hibakód kiolvasásért is fizetnem.
Ami még eszembe jutott és esetleg köze lehet az esethez, hogy a csere után az elindulást követően lefulladt az autó, de ezt egy távirányítóval történő bezárás és kinyitás megoldotta.
Esetleg nincs egy reset-elés az autón amivel elfelejtene mindent és kezdenénk előről a tanítást, meg úgy mindent.:)
mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:46 szucsfe részére
Hallani kellene, mert egy síma szelephézag probléma is lehet, de sok más is.
Azt kellene kiszűrni, hogy a kopogás egy hengertől jön, vagy mind a négytől, de ehhez szakember kellene. A befecskendező kizárása jó.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:42 arde0902 részére
Csak a Mazda szerviz tud segíteni, mert az automata klímarendszerén egy öntesztet kell lefuttatni, ami nem bisztos, hogy eredményre vezet, mert értéket ad a szenzor, csak nem jót, így ezt nem biztos, hogy hibának érzékeli. Ha nem segített az önteszt, akkor ellenállás méréssel tudják meghatározni, hogy a mért hőmérséklethez, megfelelő ellenállás érték mérhető, vagy sem. Ha nem, csak akkor kell cserélni.