2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-01-28 17:35 Tibko12 részére

Bruttó árakat adok: -távvezérlő 99.060.-Ft

                               – vízpumpa 48.770.-Ft

                               – kipufogó + cső 17.400.-Ft    

Reggeltől zárásig kész van.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-28 15:21 louiking részére

Mi a Castrol 5W-30 C1 olajat használjuk ebbe a típusba, de az a fontos, hogy C1 jelű legyen (alacsony hamutartalmu) az 5W-30-as olaj, és lehetőleg ismert márkájú. Egyébként a Castrolnak 2.378.-Ft+ÁFA literje.

Üzemanyagszűrőt majd 240 ezernél kell cserélni hivatalosan.

louiking | 2016-01-28 12:03 mazda-auto.hu2 részére

Elnézést,disel motor

Jhonyka2 | 2016-01-28 06:32 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát, akkor felkeresek egy mazda szalont. Szívesen vinnem önökhöz de Pécsről picit messze vannak. 

Tibko12 | 2016-01-27 18:38

Jó napot kívánok!  2004-es évjáratú Mazda6 dízel autóm van. Érdeklődnék, hogy a Webasto gyári kályha álófűtéssé alakítása mennyibe kerülne, illetve mennyi időt vesz igénybe az “operáció”?

mazda-auto.hu2 | 2016-01-27 15:56 Jhonyka2 részére

Mazda műszerrel kellene kiolvasni.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-27 15:52 Foreszt074 részére

Akkor nagy valószínűséggel a nagynyomású szivattyú szelepét kellene kicserélni. Bruttó 39.500.-.Ft az ára.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-27 14:42 louiking részére

Benzines, diesel?

louiking | 2016-01-27 11:17

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Van egy 2007-es MAZDA 6 kombim 220000km van benne,és olajcserét szeretnék csinálni. Milyen olajat ajánlanak hozzá?

Levegő,-olaj,-pollen szűrő mellett üzemanyag szűrőt is kell cserélni?

Jhonyka2 | 2016-01-26 19:28

Sziasztok

 

Egy olyan problémám van egy 2007-es dízel 143 lovas kombival, hogy sajnos olajcsere után a szerviz nem nullazta le az olajcsere szamlalot és azóta folyamatosan dpf lámpa villogas van majd a szokásos dsc és motordiagnosztika lámpa világítás ez ugye szerviz mód.  Ez után csinaltattam egy kiolvasast és nullazast viszont a hiba azóta is folyamatosan visszatért. 

Most már annyival vagyok előrébb hogy én is kitudom olvasni az autót és az alábbi adatot tarolta el.

 

P0133 as hibakód és ezt írja mögé hogy ez okozhatta. 

HEGO túl lassan kapcsol. 

• Az ECM azt észleli, hogy az 1. fűtött lambda-szondák sűrű-ritka vagy ritka-sűrű átlagos reakcióideje meghaladja a 0,1 másodpercet.    

• A P0133 00 hibakód 2,5 másodpercen belül beáll, ha a fenti feltétel teljesül.

Oxigén szenzor elavult vagy elkoszolodott azt írja a program.

Mi lehet a gond? Illetve tudom én ezt orvosolni valahogy? Van gépem és programom az autohoz.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó