2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ladis | 2016-02-08 18:35 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát.

Ez lenne a fura hang amit kérdeztem hamarább is.Esetleg valaki ha már találkozott ilyen jelenséggel mi okozhatja ezt?Csak hideg indulasnál csinálja pár km után abbahagyja aztán csak keményebb visszaváltásnál jelentkezik újra.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 17:13 Ladis részére

Nincs digitális szervizkönyve, azt látni, hogy 2002.09.30-án helyezték forgalomba Franciaországban, az utolsó garanciás bejegyzése 2013.06.05-i, akkor 90.289 km volt az autóban.

Ladis | 2016-02-08 13:06

Tisztelt mazda-auto.

Azt szeretném még kérdezni hogy külföldi nyilvántartásban lévő autónak is utána tudnak nézni mert én jelenleg Franciaországban élek és itt is van nyilvántartva az autó meg azt hiszem itt is volt.Ha esetleg igen itt lenne a száma 

JMZGG148231113554

Válaszát előre is köszönöm.Ladis

 

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:38 baniko1 részére

Ha adja a méretet, mi minden esetben csak köszörüljük, és a köszörülésnek megfelelelő túlméretes csapágysorokat kap, és ha más nem sérült, akkor csak össze kell rakni. Gyakorlatilag fel lesz újítva a motor, még nem volt soha gond vele.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:22 by_pompi részére

Nincs digitális szervizkönyve.

Azt látni, hogy 2004.09.06-án helyezték Németországban forgalomba, és utoljára 2011.04.21-én van rögzítve a garancia rendszerében, akkor 132.409 km volt benne.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:15 Luddo részére

Valami el van írva az alvázszámban, mert nem ismeri fel a rendszer.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:12 Kecso79 részére

Rendben van az autó, végig szervizelték.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:05 kovi2 részére

Az 5W-30 a jó, az enyémben 430.000 km van, és ezt használom bele.

baniko1 | 2016-02-07 20:35

Helló Mazda szerviz!

Az elmúlt héten sajnálatos dolog történt, a 2006-os évjáratú 2 literes dízel (143 LE) motoromról kiderült, hogy a 4-es henger, hajtókar alatti csapágy, persely beállt, amiből korábban több kisebb fém darab is leforgácsolódott, mely darabok belemartak a főtengelybe.

A márka szervízben azt tanácsolták hogy szerezzek egy új főtengelyt persze az ők által ajánlott kiskeráron, nem is írom le az árát -horror-!

Én nem láttam vészesnek a csíkocskákat a tengelyen, szinte nem is tapintható, azonban látható és nem csak a 4-es kar alatti részen, hanem mind a négyen. Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem, mert hallottam, hogy lehet azt köszörűlni is -amennyiben az nem vészes-! 

Szerinted érdemes-e egyáltalán köszörültetni, az lesz-e olyan mint “új” korában?Érdemes e ezzel spórolni?

Ladis | 2016-02-07 18:13

Hello Stuszi.

Igen cserelve lett tuti ott voltam a szerelovel.Mondjuk nemtudom hogy a tobbi tarcsa amik vannak okozhatnak-e azok is ilyen jelenseget.Nekem is allohelyzetbol valo indulaskor csinalja de csak par km-ig aztan abba marad.De megprobalok holnap csinalni videot es fel tenni ide ha lehetseges,mert eleg nehez leirni azt a hangot

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó