2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










baniko1 | 2016-02-08 18:54 mazda-auto.hu2 részére
Köszi szépen!
Abban kérném még a segítségedet, hogy milyen méret fér bele a türéshatárba a főtengely köszörülésénél! És milyen a túlméretes csapágy mérete, mitől függ?
Segítségedet előre is köszönöm.
Ladis | 2016-02-08 18:35 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm válaszát.
Ez lenne a fura hang amit kérdeztem hamarább is.Esetleg valaki ha már találkozott ilyen jelenséggel mi okozhatja ezt?Csak hideg indulasnál csinálja pár km után abbahagyja aztán csak keményebb visszaváltásnál jelentkezik újra.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 17:13 Ladis részére
Nincs digitális szervizkönyve, azt látni, hogy 2002.09.30-án helyezték forgalomba Franciaországban, az utolsó garanciás bejegyzése 2013.06.05-i, akkor 90.289 km volt az autóban.
Ladis | 2016-02-08 13:06
Tisztelt mazda-auto.
Azt szeretném még kérdezni hogy külföldi nyilvántartásban lévő autónak is utána tudnak nézni mert én jelenleg Franciaországban élek és itt is van nyilvántartva az autó meg azt hiszem itt is volt.Ha esetleg igen itt lenne a száma
JMZGG148231113554
Válaszát előre is köszönöm.Ladis
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:38 baniko1 részére
Ha adja a méretet, mi minden esetben csak köszörüljük, és a köszörülésnek megfelelelő túlméretes csapágysorokat kap, és ha más nem sérült, akkor csak össze kell rakni. Gyakorlatilag fel lesz újítva a motor, még nem volt soha gond vele.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:22 by_pompi részére
Nincs digitális szervizkönyve.
Azt látni, hogy 2004.09.06-án helyezték Németországban forgalomba, és utoljára 2011.04.21-én van rögzítve a garancia rendszerében, akkor 132.409 km volt benne.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:15 Luddo részére
Valami el van írva az alvázszámban, mert nem ismeri fel a rendszer.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:12 Kecso79 részére
Rendben van az autó, végig szervizelték.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-08 12:05 kovi2 részére
Az 5W-30 a jó, az enyémben 430.000 km van, és ezt használom bele.
baniko1 | 2016-02-07 20:35
Helló Mazda szerviz!
Az elmúlt héten sajnálatos dolog történt, a 2006-os évjáratú 2 literes dízel (143 LE) motoromról kiderült, hogy a 4-es henger, hajtókar alatti csapágy, persely beállt, amiből korábban több kisebb fém darab is leforgácsolódott, mely darabok belemartak a főtengelybe.
A márka szervízben azt tanácsolták hogy szerezzek egy új főtengelyt persze az ők által ajánlott kiskeráron, nem is írom le az árát -horror-!
Én nem láttam vészesnek a csíkocskákat a tengelyen, szinte nem is tapintható, azonban látható és nem csak a 4-es kar alatti részen, hanem mind a négyen. Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem, mert hallottam, hogy lehet azt köszörűlni is -amennyiben az nem vészes-!
Szerinted érdemes-e egyáltalán köszörültetni, az lesz-e olyan mint “új” korában?Érdemes e ezzel spórolni?