2025. Július 22. Kedd - Magdolna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Díjnyertes Mazda i-stop.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda logó történelem.
MOTOROLAJ 1-4.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
hodrob | 2016-02-11 12:54
Tisztelt Mazda-auto!
A JMZGG148261639580 alvázszámú – elvileg osztrák – autóról tudnak esetleg felvilágosítást adni? Elvileg ~140ezer km van benne, és végig vezetett szervizkönyve van.
Köszönöm!
Szerk.: Megkaptam a kért infót! Köszönöm szépen!
volvofl | 2016-02-10 21:07 norisz86 részére
Hali.Nekem hasonló volt a hiba jelenség,a turbó váltózó geometria lapátjai voltak le tapadva a koromtól,mert a szabályzó vákumdob nem müködött.Ki lett tisztitva a turbó cserélve a vákum dob és jó lett.2003 az autó
stuszi | 2016-02-10 19:59
Szia Zsolti Bá!
Én sem találtam még meg az igazit,ha megtennéd ,engem is érdekelne a debreceni mester elérhetősége.
vadasz.imre9@upcmail.hu
Borla | 2016-02-10 19:30 norisz86 részére
Például ez: Mazda Original Oil 5W-30.
Szó szerint ez, semmi DPF, stb
Speckói: API: SL/CF , ACEA: A5/B5
Nekem is ilyen gépem van, 2004-es, még éppen DPF előtti, ezt használom bele.
– bocs, ez kovi2-nek szólt – sajnos nem tudom törölni hogy újra küldjem helyesen címezve.
Luddo | 2016-02-10 12:41
Debreceni mazdás szerelő nekem is jol jönne
luddo@freemail.hu
Zsolti bá' | 2016-02-10 10:52 norisz86 részére
Hali! Ha adsz egy drótposta címet, akkor ajánlok Neked egy debreceni szerelőt. Nekem az MPV-t rázta gatyába.
norisz86 | 2016-02-10 09:32
Sziasztok!
Remelem tud nekem valaki seggíteni.Következő a helyzet.
Mazda 6 2.0 100kw kombi,motordiagnosztika nem mutat semmit,hibauzenet nincs. 4db befecskendezo+kozoscso+nagynyomasu szivattyu cserelve lett a hibat mazdaszerviz tarta fel 3 nap alatt!(bontott alkatreszek)De a kocsi tovabra is fekete fustot okad nagyobb fordulaton,tegnap eljutottunk odaig,hogy 1.500rpm fele nem ment a fordulat,alig tudtam hazamenni vele.Utanna viszonylag jol ment de nagyobb fordulatnal tovabra is fustol.Most azt jatsza,hogy nincs teljesitmeny 2.000fordulaton megy a kocsi utanna fustol.A szerelom tanacsa: add el!Ilyen nincs!Minden javithato,csak megfelelo szakember kell.Tudnatok ajanlani Debrecen kornyeken valakit aki ert a mazdakhoz?Elore is koszonom!
kovi2 | 2016-02-10 08:22
Tisztelt Mazda-autó!
Fórum olvasása után teljesen kéosz van a fejemben motorolaj ügyileg , 2003-as mazda6 136 le diesel-ben most 5w30 ACEA C2 es olajat tettem.Kérdezném, hogy akkor most a c- jelzésű olaj csak részecskeszűrősbe való, és cseréljem b- jelzésüre?Másik kérdésem a porlasztó alatti tömítés, a vezérműdekli alatti tömítés, a négy darab nagy szimering szerű ami a porlasztó vezármű dekli találkozásánál van, ezek így mennyibe kerülenek? Külön külön megvásárolhatóak -e?Nagyon nagyon becsületes szervíz benyomása van bennem a fórum olvasása közben. Szívem szerint Önökhöz vinném az autómat , mert itt a környéken ilyet nem találni, de sajnos a távolság ezt nem teszi lehetővé. Előre köszönöm válaszát!Balesetmentes napot mindenkinek!
Robot | 2016-02-08 22:32
Tisztelt Mazda-auto!
A JMZGG148251294198 alvázszámú autóról szeretnék információkat kérni. Minden érdekel, ami tudható.
Köszönöm
baniko1 | 2016-02-08 18:54 mazda-auto.hu2 részére
Köszi szépen!
Abban kérném még a segítségedet, hogy milyen méret fér bele a türéshatárba a főtengely köszörülésénél! És milyen a túlméretes csapágy mérete, mitől függ?
Segítségedet előre is köszönöm.