2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


agoston66 | 2016-02-16 14:43 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segitségét.

Laci

mazda-auto.hu2 | 2016-02-16 13:45 gabi6891 részére

Nem jellemző a kerékagy hibája, ebben az esetben főleg nem, mivel ha ütne, azt fékezés nélkül is érezhető lenne. A leírtak alapján a legesélyesebb, hogy a nyereg kicsit szorul, és a felrakott tárcsák a túlmelegedés miatt deformálódtak, ezért kellett cserélni. Második gyakori eset, rosszul van felrakva a tárcsa. A harmadik, hogy nem megfelelő kenőanyagot használnak az összeszerelésnél, mert más kell a csuszkákhoz, és más a betétekhez, egy a közös bennük, hogy mindkettő teljesen speciális, kizárólag fékhez való paszta. A fékek javítását, betétek cseréjét stb. egyébként se szabad csak szakembernek végezni!

Féktárcsát esztergálni azoknál a gépkocsiknál, amelyeknél 200 km/óra feletti a végsebesség, kizárólag csak a saját tengelyén javasolt. Nem lehet olyan központosan befogni a padba, mint a saját tengelyén, ezért már mi legalább 15 éve csak a saját tengelyén esztergáljuk az első féktárcsákat.

Hiro | 2016-02-16 11:58 gabi6891 részére

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda&grp_id=W1&cat=AEGV07&blk_id=3300A

Itt megtalálod amit keresel és van egy http://alkatresz-diszkont.hu/ nevű webshop ott meg is tudod rendelni

robeg32 | 2016-02-16 11:52 gabi6891 részére

Én Mazda kereskedésben rendeltem kerékagyat, de mint utolag kiderült meg lehetett volna probàlni  ,hogy megkérdezem az alkatrész OEM /gyäri/ szämät és eliveleg az alapjän meg tudja  rendelni a Bardi/Lang/Unix kereskedök mindeggyike és ha van kedvezményed akkor az ugy olcsobb.-> én nem probàlkoznék hasznàlt kerökaggyal.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-16 11:51 agoston66 részére

Az a lényeg, hogy szakember lássa, Ő tudni fogja, hogy miket nézzen meg vásárlás előtt. Semmi extra vizsgálatot nem kell végezni, csak a szokásos motor, karosszéria, futómű kormánymű stb.

gabi6891 | 2016-02-16 11:34 Borla részére

Megemeltük, nem egyszer, látszik hogy a tárcsának van ütése! De ez már nem az első tárcsa ami elment! szóval biztos nem veszek feleslegesen még 1 garnitúrát amíg a gyökér ok meg nincs! 

Egy olyan kérdésem lenne hogy Kerékagy beszerzésében valaki tudna segíteni? Mert Magyarországon nem nagyon sikerül csak bontottat…. 

Borla | 2016-02-16 10:30 robeg32 részére

Nyilván lehet laboratóriumba is vinni, ha az egyszerűbb, mint felemelni az autót a saját emelőjével és megforgatni a kereket.

robeg32 | 2016-02-16 10:24 Borla részére

Meg lehet probàlni , de ha van 1 méröora az a biztos véleményem szerint.

http://ebcbrakes.hu/fek-pulzalas.html

 

Borla | 2016-02-16 09:14 robeg32 részére

Könyörgöm, emeljük meg és forgassuk meg! ….  :)

Borla | 2016-02-16 09:14 robeg32 részére

Semmiképpen nem hagynám ki a legegyszerűbb momentumot, a megemelést és a kerék forgatásával az esetlegesen meglévő ütés ilyen módon könnyen megejthető ellenőrzését. Nem az első eset lenne, amikor egy szinte jelentéktelen és relatíve olcsó hiba miatt a fél autó kicserélődik egy vagyonért. S érdemes utána nézni a levétel nélküli, a helyén történő tárcsa szabályzásnak.

Ha a rázás frekvenciája sebesség, azaz kerék-fordulatszám függő, az is a tárcsahibára utal. Lehet az félig szétesett futómű, kihullott szilentek akár, sok durva dolgot tud csinálni természetesen, de egyet azért nem fog: rázni egyenletes frekvenciával. Mert fékezéskor ha egyszer bele fekszik másfél tonna a megfékezett kerékbe, az nem fog “visszerezegni”, esélye sincs – csak ha a fék maga az, amely egyenetlenül fog. Mert a tárcsa üt, mert a tárcsa nem egyenletes vaságságú, mert a felülete nem egyenletesen tapad a teljes kerületen, stb. Az tud sebességfüggő frekvenciával rázni, márkafüggetlenül.

Egy felemelés és megforgatásos ellenőrzés az alap. Kíváncsi lennék rá, milyen eredménnyel jár.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó